بولدوزرهای قطعات بولدوزر

بولدوزرهای به کار رفته برای نقشهای مهندسی رزم غالباً برای محافظت از راننده در برابر اسلحه و آوار ، زره پوش مجهز شده و بولدوزرها را قادر می سازند در مناطق جنگی فعالیت کنند. بیشترین کاربرد مستند ، نظامی سازی دفاعی اسرائیل (IDF) Caterpillar D9 برای جابجایی زمین ، پاکسازی موانع زمینی ، باز کردن مسیرها ، منفجر کردن هزینه های انفجاری است. استفاده گسترده از بولدوزرهای زرهی در انتفاضه دوم باعث جنجال و انتقاد قطعات بولدوزر کوماتسو سازمان های حقوق بشری شد در حالی که کارشناسان نظامی آن را عامل اصلی در کاهش تلفات قطعات بولدوزر میدهد قطعات بولدوزر کوماتسو انند.

برخی آموزه های مهندس نیرو بین یک دوز زرهی کم تحرک (قطعات بولدوزر) و یک دزر زره پوش با تحرک بالا (قطعات بولدوزر) تمایز قائل می شوند. اولی برای انتقال آن به محل اشتغال خود به یک تختخواب بستگی دارد ، در حالی که دومی دارای موتور و سیستم محرک قوی تری است که به منظور تحرک در جاده با دامنه و سرعت متوسط ​​طراحی شده است. اما HMAD ها معمولاً فاقد ویژگی های تحرک کاملاً متقاطع یک مخزن مجهز به تیغه مضراب یا حامل زره پوش هستند.

برخی از بولدوزرها توسط اپراتورهای غیرنظامی غیردولتی به زره پوش مجهز شده اند تا از مزاحمت افراد متجاوز یا پلیس در کارهایی که توسط بولدوزر انجام می شود ، جلوگیری کنند ، مانند موارد اعتصاب یا تخریب ساختمانهای محکوم. این کار همچنین توسط غیرنظامیان با اختلاف با مقامات انجام شده است ، مانند ماروین Heeyeyer ، که بولدوزر کوماتسو D355A خود را با زره کامپوزیت خانگی سازگار کرد تا در آن زمان ساختمانهای دولتی را تخریب کند.

 

قطعات بولدوزر کوماتسو کنترل کننده های کنترل از راه دور

در سال های اخیر ، در فناوری ساخت و ساز نوآوری های زیادی به وجود آمد که بولدوزرهای کنترل از راه دور را به واقعیت تبدیل کردند. اکنون ، ماشین آلات سنگین را می توان تا ۱۰۰۰ فوت دورتر کنترل کرد. این امر به ایمنی کارگران در محل کار کمک می کند و آنها را در فاصله ای  قطعات بولدوزر کوماتسو مئن از مشاغل بالقوه خطرناک قرار می دهد.

پیشرفت و توانایی کنترل ماشین آلات سنگین از دور ، کارگران را در کنترل کافی بر کارگران برقی قادر می سازد تا کار را انجام دهند. حتی اگر این ماشین ها هنوز در مراحل اولیه خود هستند ، بسیاری از شرکت های ساختمانی با موفقیت از آنها استفاده می کنند.
بولدوزر تراکتور مجهز به صفحه فلزی قابل توجهی است (به عنوان تیغ ​​شناخته می شود) که برای فشار زیاد مقادیر خاک ، ماسه ، زباله یا سایر مواد از این طریق در هنگام ساخت و ساز یا کار تبدیل می باشد و به طور معمول در عقب به وسیله ای مانند پنجه مجهز شده است. (به عنوان چاک دهنده شناخته می شود) برای شل کردن مواد متراکم تراکم. این معمولاً یک تراکتور خزنده (پیگیری مد قطعات بولدوزر کوماتسو اوم) است.

در سال ۱۹۲۳ ، کشاورز جیمز کامینگز و تهیه کننده J. J. Earl McLeod اولین طرح ها را برای بولدوزر انجام دادند. ماکت در پارک شهر Morrowville ، کانزاس در معرض نمایش است که این قطعات بولدوزر کوماتسو دو نفر اولین بولدوزر را ساخته اند. [۳] در ۱۸ دسامبر سال ۱۹۲۳ ، کاممینگز و مک لود ثبت اختراع ایالات متحده  قطعات بولدوزر را که بعداً در ۶ ژانویه سال ۱۹۲۵ برای “ضمیمه برای تراکتورها” صادر شد ، ارائه دادند.

قطعات بولدوزر کوماتسو

در دهه ۱۹۲۰ ، وسایل نقلیه پیگیری شده رایج شد ، به ویژه Caterpillar 60. وسایل نقلیه لاستیکی خسته در دهه ۴۰ استفاده شدند. برای حفر کانال ، بالا بردن سدهای خاکی و انجام کارهای دیگر زمینی ، این تراکتورها به یک صفحه فلزی ضخیم بزرگ در جلو مجهز شده بودند. (پره بعداً شکل خمیده خود را گرفت). در بعضی از مدل های اولیه راننده روی صندوق باز و بدون کابین نشست. سه تیغه بولدوزر سه نوع اصلی وجود دارد: تیغه U برای فشار دادن و حمل کثیفی نسبتا طولانی ، تیغه مستقیم برای “خراب کردن” و پخش شمع های خاکی ، و یک قلم مو برای از بی قطعات بولدوزر کوماتسو ن بردن برس و ریشه. این پیوست ها (ساخته شده یا ساخته شده توسط سازندگان تجهیزات کوچک پیوست های تراکتور و قطعات بولدوزرکوماتسو میون های چرخ دار و خزنده) تا سال ۱۹۲۹ ظاهر شد.

به نظر می رسد قطعات بولدوزر کوماتسو قطعات بولدوزر گسترده گاو شکن قبل از اواسط دهه ۱۹۳۰ ظاهر نمی شود. افزودن نیروی کم مصرف در سیلندرهای هیدرولیک به جای فقط وزن تیغه ، آنها را به ماشین حفاری ارجح برای پیمانکاران بزرگ و کوچک به طور یکسان تا دهه ۱۹۴۰ تبدیل کرده است ، که در این زمان اصطلاح “بولدوزر” به کل دستگاه ارجاع می داد و نه. فقط پیوست.

با گذشت سالها ، بولدوزرها در پاسخ به تقاضای تجهیزات مناسب برای کارهای خاکی بزرگتر بزرگتر و قدرتمندتر شدند. شرکتهایی مانند Caterpillar ، Komatsu، Case، Euclid، [۵] Allis Chalmers، Liebherr، LiuGong، Terex، Fiat-Allis، John Deere، BEML، XGMA و Internat قطعات بولدوزر کوماتسو قطعات بولدوزر کوماتسو ional Harvester ماشین های خلبانی از نوع ردیابی بزرگ تولید کردند. R.G. LeTourneau و Caterpillar بولدوزرهای بزرگ خسته از لاستیک تولید کردند.

بولدوزرها با گذشت زمان ، پیچیدگی بیشتری پیدا کردند. بهینه سازی ها شامل رانندگان محرک مشابه آن (در اتومبیل ها) یک گیربکس اتوماتیک به جای گیربکس دستی مانند اوایلید اچلید C-6 و TC-12 یا Model C Tournadozer ، حرکت تیغه به جای وینچ کابل مدل های اولیه است که کنترل می شود / ترمز و کنترل درجه اتوماتیک. سیلندرهای هیدرولیک استفاده از نیروی پایین ، دستکاری دقیق تر تیغه و کنترل های خودکار را فعال می کنند. قطعات بولدوزر کوماتسو

در زمستان بسیار برفی سال ۱۹۴۶-۴۷ در انگلستان ، حداقل در یک مورد یک روستای بریده شده از راه دور که از مواد غذایی خارج شده بود توسط یک بولدوزر که یک سورتمه بزرگ را حمل می کرد ، تهیه شده بود که مواد لازم را تهیه می کرد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *