بیل‌های هیدرولیک مینی Cat 304، ۳۰۵ CR، قدرت بیشتر، عملکرد و هزینه‌های عملیاتی کمتر را ارائه می‌کنند.

طراحی جدید ۳۰۴ در حالی که باریک تر است، عملکرد، تعادل و ثبات را افزایش می دهد. شعاع کاهش یافته آن باعث پایداری بیشتر، هم در ۳۶۰ درجه و هم در هنگام سفر با بار می شود، در حالی که گزینه وزنه تعادل اضافی آن، مدل را به سطح پایداری حتی بالاتری می برد.
طراحی جدید ۳۰۴ در حالی که باریک تر است، عملکرد، تعادل و ثبات را افزایش می دهد. شعاع کاهش یافته آن باعث پایداری بیشتر، هم در ۳۶۰ درجه و هم در هنگام سفر با بار می شود، در حالی که گزینه وزنه تعادل اضافی آن، مدل را به سطح پایداری حتی بالاتری می برد. بیل مکانیکی Cat 305 CR تقریباً ۹ درصد قدرت بیشتری برای افزایش عملکرد دستگاه ارائه می دهد. همچنین ۵٫۶ اینچ عمق حفاری عمیق تر از ۳۰۵ E2 ارائه می دهد که به آن انعطاف پذیری بیشتری در کاربرد می دهد.
بیل مکانیکی هیدرولیک مینی هیدرولیک نسل جدید ۴٫۴ تنی Cat 304 و ۵٫۵ تنی Cat 305 CR که برای ارائه یک تجربه بهتر به مشتری ساخته شده است، قدرت بیشتری را به پمپ ها، نیروهای شکست سطل بالاتر و عمق های استاندارد حفاری عمیق تر را ارائه می دهد تا عملکرد را تا ۲۰ درصد افزایش دهد. همتایان سری E2 آنها.

طبق گفته سازنده، فواصل چربی آنها و عمر طولانی فیلتر، همراه با اجزای معمول در سراسر خط و پانل های کناری صاف و با قابلیت تعویض آسان، تا ۱۰ درصد هزینه های مالک و عملیاتی کمتری را ارائه می دهد.

مدل‌های جدید ۳۰۴ و ۳۰۵ CR آخرین ماشین‌هایی هستند که در خط مفهومی خط بیل هیدرولیک مینی نسل بعدی Cat دوباره مهندسی می‌شوند. از مدل‌های کلاس ۱٫۶ تا ۱۱ تن، همه بیل‌های هیدرولیک مینی ۱۷ تا ۲۰ Cat در محدوده (بسته به منطقه) ویژگی‌های مشترک و طرح‌بندی کنترل‌های ثابت را برای ساده‌سازی آموزش و سازگاری اپراتور ارائه می‌کنند.

 

۳۰۴ جدید ثبات را افزایش می دهد.

۳۰۴ که با طراحی جدید با شعاع کاهش یافته ساخته شده است، دارای یک صفحه باریک ۶۶٫۹ اینچی است. عرض مسیر، ۱۰ اینچ باریکتر از ۳۰۴ E2، برای تطبیق پذیری بیشتر و دسترسی به فضاهای محدود. طراحی جدید ۳۰۴ در حالی که باریک تر است، عملکرد، تعادل و ثبات را افزایش می دهد. شعاع کاهش یافته آن باعث پایداری بیشتر، هم در ۳۶۰ درجه و هم در هنگام سفر با بار می شود، در حالی که گزینه وزنه تعادل اضافی آن، مدل را به سطح پایداری حتی بالاتری می برد.

 

عملکرد فشرده ۳۰۵ CR

موتور جدید در بیل مکانیکی Cat 305 CR تقریباً ۹ درصد قدرت بیشتری را برای افزایش عملکرد دستگاه ارائه می دهد. بهبود سیستم هیدرولیک نیروهای شکست بالاتری را فراهم می کند – سطل ۴۹٫۲ کیلونیوتن (۱۱۰۶۱ پوند فوت)، چوب استاندارد ۲۸٫۳ کیلونیوتن (۶۳۶۲ پوند بر فوت) و چوب بلند ۲۵٫۲ کیلونیوتن (۵۶۶۵ پوند بر فوت) – برای بهبود راندمان حفاری در کاربردهای سنگ سخت. همچنین ۵٫۶ اینچ عمق حفاری عمیق تر از ۳۰۵ E2 ارائه می دهد که به آن انعطاف پذیری بیشتری در کاربرد می دهد. چرخش شعاع جمع و جور آن هنگام کار به پهلو، ۷۸ اینچ آن را کاهش می دهد. پهنای مسیر و گزینه وزنه تعادل اضافی جدید به بهینه سازی پایداری و عملکرد بالابر در فضاهای محدود کمک می کند.

 

بهره وری پیشرفته

هر دو مدل بیل مکانیکی اکنون یک گزینه تیغه بولدوزر زاویه ای برای بهینه سازی انعطاف پذیری دستگاه در کاربردهای پر کردن و درجه بندی نهایی ارائه می دهند. تیغه زاویه دار علاوه بر ارائه سفرهای سطح بالا و پایین با عملکرد شناور استاندارد برای تمیز کردن آسان، ۴۵ درجه به چپ یا راست مرکز حرکت می کند. با افزایش راندمان و کاهش تعامل اپراتور با درجه بندی نهایی، حرکت تیغه زاویه ای توسط جوی استیک سمت راست کنترل می شود، در حالی که جوی استیک سمت چپ درایو ماشین را کنترل می کند.

بسته‌های وزنه تعادل قابل تعویض، وزن ماشین را مطابق با نیازهای شغلی تنظیم می‌کنند و تعادل بین فشار پایین زمین و عملکرد بالابری را ارائه می‌کنند. سیستم فرمان Cat Stick با اجازه دادن به اپراتور از کنترل‌های معمولی فرمان اهرمی/پدالی به عملکرد جوی استیک با تلاش کم، کنترل ماشین را ساده می‌کند. دو محدوده سرعت سفر و کروز کنترل استاندارد حرکت در محل کار را با حداقل تعامل اپراتور تسهیل می کند.

موتور توربوشارژ Cat C1.7 توربو با استانداردهای آلایندگی EPA Tier IV Final و EU Stage V ایالات متحده، قدرت بالاتری نسبت به موتور قبلی C2.4 ارائه می دهد. دور آرام خودکار استاندارد، خاموش شدن خودکار موتور و هیدرولیک حسگر بار کارآمد با پمپ جابجایی متغیر به کاهش مصرف سوخت در محل برای عملکرد مقرون به صرفه تر کمک می کند.

فشارهای اصلی بالا، همراه با نرخ جریان، ظرفیت هیدرولیکی را برای نیروهای حفاری و بلند کردن بالا و استفاده کارآمدتر از طیف وسیعی از اتصالات ایجاد می کند. سیستم کمکی استاندارد با خطوط قطع سریع، امکان انتخاب جریان یک طرفه، دو طرفه یا پیوسته را فراهم می کند.

 

آسایش نسل بعدی، پس انداز

محفظه کابین آب بندی شده و تحت فشار که در اکثر بیل مکانیکی های هیدرولیک نسل بعدی Cat رایج است، با گرمایش و/یا تهویه مطبوع برای کنترل آب و هوا در همه شرایط آب و هوایی در دسترس است. قسمت‌های شیشه‌ای بزرگ کابین به‌علاوه نورگیر، دید همه جانبه را فراهم می‌کند. صفحه نمایش بزرگ با گزینه صفحه لمسی پیشرفته کنترل عملکرد دستگاه و نظارت آسان بر پارامترهای عملیاتی حیاتی را فراهم می کند. گزینه سایبان در برخی مناطق موجود است.

بررسی های نگهداری روزانه برای ۳۰۴ و ۳۰۵ CR به سرعت از سطح زمین از طریق درهای جانبی انجام می شود. استفاده گسترده از رایج قطعات در سراسر خط به علاوه ساختار بیرونی مقاوم در برابر آسیب آنها به کاهش سرمایه گذاری موجودی قطعات و کاهش هزینه های تعمیر کمک می کند. افزایش فواصل سرویس به این معنی است که این بیل مکانیکی ها زمان بیشتری را در محل کار و زمان کمتری را در مغازه صرف می کنند.

بیل مکانیکی Cat 305 CR تقریباً ۹ درصد قدرت بیشتری برای افزایش عملکرد دستگاه ارائه می دهد. همچنین ۵٫۶ اینچ عمق حفاری عمیق تر از ۳۰۵ E2 ارائه می دهد که به آن انعطاف پذیری بیشتری در کاربرد می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *