Caterpillar MH3026 کارایی بالا و هزینه های عملیاتی کمتری را ارائه می دهد.

پیشنهادات اتصال جلوی جدید تا ۴۲ فوت ۸ اینچ دسترسی را فراهم می کند که به اپراتورها اجازه می دهد مواد بیشتری را بدون تغییر مکان دستگاه جابجا کنند. MH3026 همچنین تا ۲۰ درصد گشتاور نوسان بیشتری را برای جابجایی سریعتر مواد بیشتر ارائه می دهد.
پیشنهادات اتصال جلوی جدید تا ۴۲ فوت ۸ اینچ دسترسی را فراهم می کند که به اپراتورها اجازه می دهد مواد بیشتری را بدون تغییر مکان دستگاه جابه جا کنند. MH3026 همچنین تا ۲۰ درصد گشتاور نوسان بیشتری را برای جابجایی سریعتر مواد بیشتر ارائه می دهد. پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ با ستون‌های کوچک روی طراحی مجدد کابین، دید همه جانبه و ایمنی عملیات را افزایش می‌دهند. دوربین‌های استاندارد سمت راست و دید عقب، قابل ارتقا تا دید ۳۶۰ درجه، فید ویدیو را بر روی مانیتور بزرگ لمسی داخل کابین نمایش می‌دهند تا دید منطقه کار را بیشتر کند.
طراحی جدید کنترل کننده مواد Caterpillar MH3026 که برای عملکرد قابل اعتماد و کارآمد در کاربردهای ضایعات و ضایعات فلزی ساخته شده است، عملکرد بهتر، هزینه های عملیاتی پایین و راندمان اپراتور را بهبود می بخشد.

به گفته سازنده، سیستم الکتروهیدرولیک پیشرفته تعادل قدرت و کارایی را بهینه می کند، زمان چرخه را برای جابجایی مواد بیشتر در همان زمان بهبود می بخشد و پتانسیل سود را بهبود می بخشد.

این دسته‌گرهای نسل بعدی از موتور Caterpillar C7.1 استفاده می‌کنند که می‌تواند تا B20 بیودیزل کار کند. مطابق با استانداردهای انتشار نهایی EPA Tier IV ایالات متحده، سیستم تصفیه پس از تعمیر بدون نیاز به تعمیر و نگهداری موتور، هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد و زمان کارکرد دستگاه را به حداکثر می رساند.

انتخاب بین حالت‌های قدرت و اقتصادی، نیازهای برق را برای کار مورد نظر تنظیم می‌کند و مصرف سوخت را تا ۱۰ درصد کمتر از مدل‌های قبلی بدون به خطر انداختن عملکرد دستگاه ارائه می‌کند.

پیشنهادات اتصال جلوی جدید تا ۴۲ فوت ۸ اینچ دسترسی را فراهم می کند که به اپراتورها اجازه می دهد مواد بیشتری را بدون تغییر مکان دستگاه جابجا کنند. MH3026 همچنین تا ۲۰ درصد گشتاور نوسان بیشتری را برای جابجایی سریعتر مواد بیشتر ارائه می دهد.

حالت بالابر سنگین ظرفیت های بالابری را برای مدیریت موثر بارهای سنگین افزایش می دهد. اسمارت بوم استاندارد که به بوم اجازه می‌دهد آزادانه و بدون استفاده از جریان پمپ بالا و پایین برود، به اپراتور اجازه می‌دهد تا بر روی کنترل گرپلل تمرکز کند و چرخه‌ای نرم‌تر و کارآمدتر در مصرف سوخت داشته باشد.

طیف وسیعی از پیوست‌ها و گزینه‌های دسترسی جدید برای برنامه‌های کاربردی متنوع برای افزایش انعطاف‌پذیری عملیاتی موجود است.

فناوری

اکنون فناوری‌های استاندارد در کنترلر مواد Caterpillar MH3026، حفاظت عملیاتی را افزایش می‌دهند. حصار الکترونیکی از حرکت دستگاه به خارج از پارامترهای تعریف شده توسط اپراتور جلوگیری می کند در حالی که Cab Avoidance با جلوگیری از تماس بین پیوست و کابین به اپراتور کمک می کند. با نیاز به کد پین برای راه اندازی موتور، شناسه اپراتور جدید دستگاه را از عملکرد غیرمجاز باز می دارد.

برای عملیات ایمن طراحی شده است

پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ با ستون‌های کوچک روی طراحی مجدد کابین، دید همه جانبه و ایمنی عملیات را افزایش می‌دهند. دوربین‌های استاندارد سمت راست و دید عقب، قابل ارتقا تا دید ۳۶۰ درجه، فید ویدیو را بر روی مانیتور بزرگ لمسی داخل کابین نمایش می‌دهند تا دید منطقه کار را بیشتر کند. شیشه‌های جلو و سقف ضخیم‌تر، مقاوم در برابر ضربه و ضربه، استانداردهای EN356، P8B و P5A را برآورده می‌کنند.

یک کلید خاموش کننده سطح زمین تمام سوخت موتور را متوقف می کند و دستگاه را خاموش می کند. برای جلوگیری از جریان معکوس روغن در صورت از دست دادن غیرمنتظره فشار هیدرولیک، شیرهای چک استاندارد بوم و پایین آورنده چوب، اتصال جلو را محکم در جای خود نگه می دارند.

تمام نقاط تعمیر و نگهداری روزانه به سرعت از سطح زمین قابل دسترسی هستند، در حالی که یک پلت فرم سرویس جدید با پله ها دسترسی آسان، ایمن و سریع به منطقه خدمات فوقانی را فراهم می کند.

آسایش را دوباره تصور کرد

کابین نسل بعدی جدید با ارائه یک انتخاب بین طرح های لوکس و ممتاز، دارای گزینه فرمان جوی استیک است که برای بهبود دید رو به جلو، فضای پا و سهولت ورود به کابین، ستون فرمان را حذف می کند. علاوه بر تسهیل ورود و خروج کابین، کنسول سمت چپ به سمت بالا متمایل می شود. همه کنترل ها به راحتی در جلو و در دسترس اپراتور قرار می گیرند تا از حرکات غیر ضروری جلوگیری شود.

بزرگتر، ۱۰ اینچی. مانیتور صفحه لمسی با وضوح بالا با شماره گیری حرکتی، ناوبری آسان کنترل های بصری اپراتور را ارائه می دهد. اپراتورهای مختلف ماشین می توانند تنظیمات جوی استیک خاص و حالت برق ترجیحی خود را ذخیره کنند و دستگاه به طور خودکار تنظیمات را بر اساس شناسه اپراتور فراخوانی می کند.

MH3026 حداکثر ارتفاع کابین ۱۸ فوتی ۱۰ اینچی را ارائه می دهد. برای بهبود بارگذاری و دید حمل و نقل مواد.

قابلیت سرویس دهی برتر

لینک محصول استاندارد داده‌های عملیاتی حیاتی مانند مکان، ساعت، مصرف سوخت، بهره‌وری، زمان بی‌کاری، هشدارهای تعمیر و نگهداری و کدهای خطا را می‌گیرد که می‌توان از راه دور به آنها دسترسی پیدا کرد و بازده مدیریت ناوگان را ردیابی کرد.

فیلتر روغن هیدرولیک جدید که ۵۰ درصد بیشتر از طراحی های قبلی دوام می آورد، فیلتراسیون را بهبود می بخشد و فواصل تعویض را تا ۳۰۰۰ ساعت کار افزایش می دهد. شیرهای ضد تخلیه جدید روغن هیدرولیک را در هنگام تعویض فیلتر تمیز نگه می دارند. تمام فیلترهای موتور دارای یک فاصله زمانی تغییر هماهنگ ۱۰۰۰ ساعته و ورودی هوای جدید هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *