کاترپیلار چکش های جدید سری پرفورمنس را معرفی کرد.

چکش‌های انعطاف‌پذیر را می‌توان برای کنترل جوی استیک یا پدال پیکربندی کرد تا با ترجیح اپراتور هنگام کار در معدن، تخریب و کاربردهای عمومی ساختمانی مطابقت داشته باشد.
چکش‌های انعطاف‌پذیر را می‌توان برای کنترل جوی استیک یا پدال پیکربندی کرد تا با ترجیح اپراتور هنگام کار در معدن، تخریب و کاربردهای عمومی ساختمانی مطابقت داشته باشد. این چکش‌های جدید با پیستون و ابزار همسان از نظر قطر و جرم، فرکانس انتقال نیرو را افزایش می‌دهند.
چکش‌های سری جدید Cat H190 S و H215 S که برای تولید بالا در بیل‌های بزرگ ساخته شده‌اند، قدرت شکست ثابتی را ارائه می‌کنند.

طبق گفته سازنده، چرخه عملکرد کارآمد آنها منجر به اتلاف کمتری از گرمای داخلی می شود تا قدرت بیشتری به ابزار تحویل داده شود. این چکش‌های جدید با پیستون و ابزار همسان از نظر قطر و جرم، فرکانس انتقال نیرو را افزایش می‌دهند. اپراتورها می‌توانند حالت برق را از فرکانس بالا/توان کم به فرکانس پایین/قدرت بالا تغییر دهند و این امکان را به مواد در حال شکستن تنظیم کنند.

چکش‌های جدید H190 S و H215 S در حالی که قدرتمند هستند، با مواد بافر اختصاصی خود که بازخورد ارتعاش را به حامل کاهش می‌دهد، در راحتی اپراتور و محافظت از ماشین پیشرو هستند. خاموش شدن خودکار که از شلیک خالی و آسیب چکش جلوگیری می کند، می تواند به طور موقت برای عملیات افقی و سربار در کاربردهای تونل سازی و معدن خاموش شود.

چکش های انعطاف پذیر را می توان برای کنترل جوی استیک یا پدال پیکربندی کرد تا با ترجیح اپراتور هنگام کار در معدن، تخریب و کاربردهای عمومی ساختمانی مطابقت داشته باشد.

مزایای جفت شدن بیل مکانیکی

چکش H190 S جدید که برای ارائه بالاترین نرخ کار ممکن با بیل‌های نسل بعدی Cat تنظیم شده است، برای عملکرد در مدل‌های Cat 349 تا ۳۷۴ اندازه‌گیری شده است، در حالی که H215 S بزرگ‌تر برای مدل‌های ۳۷۴ و ۳۹۵ طراحی شده است. توقف خودکار فوراً چکش کاری را متوقف می‌کند. ابزار از بین مواد می شکند و از آسیب رساندن به حامل و چکش جلوگیری می کند.

بیل مکانیکی های نسل بعدی به طور خودکار چکش های H190 S و H215 S را تشخیص می دهند و از اپراتورها می خواهند تا برنامه ابزار صحیح را انتخاب کنند. برای محافظت از کابین و نگه داشتن اتصال در مناطق عملیاتی از پیش تعریف شده در محل کار، ابعاد جدید چکش در فناوری Caterpillar E-Fence گنجانده شده است.

از طریق فناوری پیوند محصول بیل مکانیکی Cat، کاربران می توانند به سرعت محل اتصال چکش را با استفاده از برنامه Cat پیدا کنند. فشار چکش و نرخ جریان در مانیتور داخل کابین مشاهده می شود و می توان آن را به صورت دستی یا خودکار با استفاده از صفحه نمایش لمسی پیکربندی کرد.

به حداقل رساندن تعمیر و نگهداری

تمام بررسی های روزانه و سرویس های معمولی را می توان بدون درآوردن چکش های جدید H190 S و H215 S از حامل انجام داد و در زمان صرفه جویی کرد. فشار داخلی گاز ثابت در طول بازه زمانی سرویس سالانه، نیاز به بازرسی مکرر شارژ را از بین می برد.

طراحی قابل چرخش بوش پایین، عمر مفید را بهینه می کند تا هزینه قطعات را به حداقل برساند، در حالی که بوش را می توان به سرعت در زمین با استفاده از ابزار دستی سرویس کرد.

یک سیستم اتولوب استاندارد روی برد، روغن کاری مداوم را در طول عملیات چکش برای بهبود طول عمر اتصال فراهم می کند. برای کار در محیط های شدید، یک بسته سایش اختیاری از محفظه چکش در برابر آسیب محافظت می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *