قطعات دام تراک کاترپیلار

قطعات دام تراک کاترپیلار
فروش قطعات لودر کاترپیلار
مکانیزم قطعات دام تراک کاترپیلار نصب شده توسط تراکتور

لودر یک دستگاه تجهیزات سنگین است که در ساخت و سازها برای جابجایی کنار یا بار مواد مانند آسفالت ، زباله های تخریب ، خاک ، برف ، خوراک ، شن ، چوب سیاه و سفید ، مواد معدنی خام ، مواد بازیافتی ، سنگ ، شن و ماسه ، چوب چوبی و غیره به کار می رود. نوع دیگری از ماشین آلات (مانند کامیون کمپرسی ، تسمه نقاله ، تکیه گاه بخار یا ماشین راه آهن). انواع مختلفی از لودر وجود دارد که بسته به نوع طراحی و کاربرد ، با اسامی مختلفی از جمله لودر سطل ، لودر جلو ، لودر جلویی ، لودر ، اسکوپ ، بیل ، اسکای لودر ، لودر چرخ یا اسکیدر هدایت می شود.

 

قطعات دام تراک کاترپیلار از بین بردن برف در قطعات لودر

لودر نوعی از تراکتور است که معمولاً دارای چرخ است ، گاهی اوقات در مسیرها ، که دارای یک سطل مربع مربع جلوی آن است که به انتهای دو رونق (بازو) متصل می شود تا مواد شل از زمین مانند خاک ، شن و ماسه یا ماسه ریخته شود. ، و آن را از جایی به جای دیگر منتقل کنید بدون اینکه مواد را روی زمین فشار دهید. معمولاً از لودر برای انتقال مواد انباشته شده از سطح زمین و رساندن آن به یک کامیون کمپرسی در انتظار یا گودبرداری در سنگر استفاده می شود.

مونتاژ لودر ممکن است یک پیوست قابل جابجایی باشد یا به طور دائم نصب شود. غالباً سطل قابل تعویض با وسایل یا ابزارهای دیگر جایگزین می شود – به عنوان مثال ، بسیاری از افراد می توانند برای بلند کردن پالت های سنگین یا ظروف حمل و نقل ، چنگال ها را سوار کنند ، و یک سطل هیدرولیکی “clamshell” که به صورت هیدرولیکی باز می شود ، به یک لودر اجازه می دهد تا به عنوان یک واشر سبک یا خراشنده عمل کند. سطل را می توان با دستگاه هایی مانند یک گریپلر بیلی نیز برای کنترل دسته های بزرگ یونجه یا نی تقویت کرد.

قطعات دام تراک کاترپیلار عمدتاً برای بارگیری مواد در کامیون ها ، لوله های تخمگذار ، پاک کردن قلوه سنگ ها و حفر استفاده می شوند. یک لودر کارآمدترین دستگاه برای حفاری نیست ، زیرا نمی تواند خیلی عمیق زیر سطح چرخ های آن حفر کند ، مانند صندلی چرخدار یا بیل مکانیکی. ظرفیت یک سطل لودر بسته به اندازه دستگاه و کاربرد آن می تواند در هر نقطه از ۰٫۵ تا ۳۶ m3 [1] باشد. ظرفیت سطل لودر جلو معمولاً بسیار بیشتر از ظرفیت سطل یک لودر کامیون است.

 

زنجیرهای چرخشی روی لودر چرخ

برخلاف اکثر بولدوزرها ، اکثر لودرها دارای چرخ هستند و ردیابی نمی شوند ، اگرچه لودرهای مسیر متداول هستند. آنها موفقیت آمیز هستند که مواد لبه تیز در بقایای ساخت و ساز به چرخ های لاستیکی آسیب برساند ، یا جایی که زمین نرم و گل آلود باشد. چرخ ها تحرک و سرعت بهتری دارند و به جاده های آسفالت شده به اندازه مسیرها آسیب نمی رسانند ، اما باعث کشش کمتری می شوند.

در مناطق ساختمانی از لودرها نیز برای حمل و نقل مصالح ساختمانی – مانند آجر ، لوله ، میله های فلزی و ابزار حفاری – در مسافت های کوتاه استفاده می شود.

لودرهای جلویی معمولاً برای از بین بردن برف به ویژه از پیاده روها ، پارکینگها و مناطق دیگر برای استفاده از برف های برفی و سایر تجهیزات سنگین استفاده می شوند. آنها گاهی اوقات به عنوان برفی با ضمیمه برف برف استفاده می شوند اما معمولاً دارای سطل یا سبد برفی هستند که می توان از آن برای بارگیری برف به محفظه عقب یک برفی یا کامیون کمپرسی نیز استفاده کرد.سطل های پرمصرف برای مواد سبک مانند تراشه ، ذغال سنگ نارس و شن سبک و در هنگام تخلیه سطل از ارتفاع مناسب است.

بر خلاف پشتی یا تراکتورهای استاندارد مجهز به یک سطل جلو ، بسیاری از لودرهای بزرگ از مکانیزم فرمان خودرو استفاده نمی کنند. در عوض ، آنها توسط یک محور محور هیدرولیکی تنظیم شده دقیقاً بین محورهای جلو و عقب هدایت می شوند. به این حالت “فرمان مفصلی” گفته می شود و به محكم محكم اجازه می دهد كه محكم محكم باشد و به این وسیله وزن بیشتری را تحمل می كند. فرمان مفصل مانور پذیری بهتری را برای یک چرخ دستی معین فراهم می کند. از آنجایی که چرخ های جلو و پیوست در همان محور می چرخند ، اپراتور قادر است بعد از قرار دادن دستگاه ، بار خود را در یک قوس “هدایت کند” ، که می تواند مفید باشد. تجارت این است که وقتی دستگاه از یک طرف پیچ خورده و بار سنگینی برداشته می شود ، خطر بیشتری برای چرخاندن آن به سمت “گسترده” وجود دارد.

لودرهای جلو در طی دو دهه اخیر به خصوص در پروژه های مهندسی شهری و کارهای کوچک زمین خاکی محبوبیت پیدا کردند. تولید کنندگان تجهیزات سنگین طیف گسترده ای از اندازه ها و وظایف لودر را ارائه می دهند. اصطلاح لودر نیز در قسمت حذف آوار برای توصیف رونق روی یک کامیون گریپل استفاده می شود.

 

ترکیبات اصلی

اجزای اصلی موجود در لودر عبارتند از موتور (دیزل تقریباً در همه م قطعات دام تراک کاترپیلار وارد) ، اجزای هیدرولیک (مانند پمپ ، موتور و سوپاپ) و اجزای گیرنده (گیربکس ، محور ، چرخ / آهنگ ، پمپ ، موتور و…). . موتور هم هیدرولیک و هم گیربکس را اجرا می کند و اینها به نوبه خود اتصالات جلویی (یک سطل ، چنگال ، جاروبرقی و غیره) را به کار می گیرند تا موادی را که به آنها دست می زنیم (ماسه ، شن ، غلات ، کود یا هر چیز دیگری) را دستکاری کنند. چرخ ها یا آهنگ ها برای حرکت دستگاه در محیط کار.

لودر چرخ
اولین لودر چرخ توسط تجهیزات ساخت و ساز ولوو در سال ۱۹۵۴ اختراع شد ، آنرا H10 نامید قطعات دام تراک کاترپیلار قطعات دام تراک کاترپیلار ند. [۲] در آن زمان بر اساس تراكتور مستقر بود و دارای چرخ عقب بود. امروزه لودرهای چرخدار مفصل رانده شده و چرخ های عقب و جلو نیز به همان ابعاد هستند.

 

لودر چرخدار زره پوش

سپاه مهندسی مبارز اسرائیل از لودرهای چرخدار زره پوش Caterpillar 966 برای ماموریت های مهندسی ساخت و ساز و جنگ در سرزمین های اشغالی نظامی مانند کرانه باختری استفاده می کند. اغلب آنها در حال ساختن یا برطرف کردن بلوک های جاده ای و پایه های ساختمانی و استحکامات هستند. از سال ۲۰۰۵ نیز از آنها برای تخریب خانه های کوچک استفاده شده است. نیروهای دفاعی اسرائیل برای محافظت در برابر صخره ها ، سنگ ها ، کوکتل های مولوتوف و شلیک های سبک ، زره پوش های زره ​​پوش را به لودر اضافه کردند.

 

لودرهای جلو تراکتور

این لودرها از محبوبیت زیادی برای تراکتورهای ۵۰ تا ۲۰۰ اسب بخار برخوردار هستند. فرم “درایو” فعلی آن ابتدا در سال ۱۹۵۸ توسط یک شرکت سوئدی به نام Ålö با راه اندازی لودر Quicke خود طراحی و ساخته شد. لودرهای تراکتور برای انجام بسیاری از کارهای کشاورزی توسعه داده شده اند و به دلیل هزینه نسبتاً کم آنها (در مقایسه با Telehandler) و تطبیق پذیری بالا محبوب هستند. لودرهای تراکتور را می توان در قسمتهای مختلفی از قبیل چنگک های هیدرولیک و سنبله ها قرار داد تا بتوانند در کار با بیل و سیلو ، چنگال برای کار پالت و سطل برای فعالیتهای عمومی در مزرعه کمک کنند.

 

مقایسه قابلیت مشاهده طرح های مختلف لودر

لودرهای جلویی (FEL) افزودنیهای رایج برای تراکتورهای ابزار جمع و جور و تراکتورهای مزرعه هستند. تراکتورهای جمع و جور کامپکت ، همچنین CUT نامیده می شوند ، تراکتورهای کوچکی هستند ، به طور معمول با ۱۸ تا ۵۰ اسب بخار (۳۷ کیلو وات) و عمدتا برای نگهداری زمین و کارهای چشم انداز مورد استفاده قرار می گیرند. ۲ طرح اولیه FEL های تراکتور جمع و جور ، سبک طراحی شده dogleg سنتی و سبک بازوی خمیده وجود دارد.

جان دیر یک طراحی لودر نیمه خمیده تولید می کند که از بازوی منحنی یک تکه ای برخوردار نیست ، اما همچنین از طراحی سنتی دو قطعه نیست. نیو هلند یک لودر جمع و جور با بازوی خمیده یک تکه در تراکتورهای ابزار جمع و جور خود را معرفی کرد ، لودرهای بازوی منحنی مشابه یک قطعه هم اکنون در بسیاری از مارک های از جمله Case IH / Farmall و برخی تراکتورهای مونتانا و کیوتی در تراکتورهای جمع و جور موجود است. Kubota طرح های لودر سنتی را در بیشتر تراکتورهای جمع و جور خود به بازار عرضه می کند اما در حال حاضر از یک لودر نیمه خمیده شبیه به طراحی لودر جان دیر در چندین تراکتور کوچک خود بهره می برد.

در حالی که لودرهای جلویی در تراکتورهای اندازه CU قطعات دام تراک کاترپیلار T قادر به انجام بسیاری از کارها هستند ، با توجه به اندازه و ظرفیتهای نسبتاً کم آنها در مقایسه با لودرهای تجاری ، لودرهای جمع و جور با برخی گزینه های ساده می توانند مفیدتر شوند. نوار دندان معمولاً به لبه جلویی یک سطل لودر اضافه می شود تا به حفاری کمک کند. برخی از لودرها مجهز به کوپلر سریع هستند که در غیر این صورت به سیستم اتصال سریع (QA) معروف هستند. سیستم QA اجازه می دهد تا سطل به راحتی از بین برود و سایر ابزارها در محل خود اضافه شوند. افزودنیهای رایج شامل مجموعه ای از چنگالهای پالت برای بلند کردن پالت کالاها یا نیزه سوزن برای بلند کردن بال های یونجه است. رینگ های یک نیزه بیس بلندی به طول سه پا و به اندازه کافی محکم برای نفوذ در یک درب جانبی کلانتر شهرستان است.

LHD (Load، Haul، Dump Machine) همچنین یک لودر جلویی است اما منظور از آن برای شرایط جمع و جور مین است ، می تواند بارهای مختلفی با اندازه متفاوت سطل ها را تحمل کند ، و با موتورهای الکتریکی و همچنین موتورهای دیزلی قابل رانندگی است.

لودر کشویی و لودر قطعات دام تراک کاترپیلار

لودر کشویی یک لودر کوچک است که از چهار چرخ با درایو هیدرولیکی استفاده می کند و نیرو را به هر دو یا هر دو طرف وسیله نقلیه هدایت می کند. از لحاظ ظاهری و طراحی بسیار شبیه به لودر است که از یک مسیر پیوسته در هر طرف وسیله نقلیه به جای چرخ ها استفاده می کند. از زمان انقضای حق ثبت اختراع بابکات در سیستم اتصال سریع آن ، مدلهای جدید تراکتورسازی استانداردسازی این فرمت محبوب برای اتصالات انتهایی را نشان می دهند.

 

چرخان چرخان قطعات دام تراک کاترپیلار

یک لودر قاب سفت و سخت با رونق چرخش است. این رونق می تواند ۱۸۰ درجه یا بیشتر باشد. در درجه اول توسط صنعت راه آهن برای تخمگذار ریلی استفاده می شود. مانند سایر لودرها ، بسیاری از اتصالات را می توان به رونق مانند آهن ربا ، چنگال و سطل وصل کرد. بارهای کوچکتر چرخان کوچکتر در برنامه های کشاورزی برای بارگیری استفاده می شود. در صورت مح

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *