کاترپیلار خط فشرده ای از سنگفرش های آسفالت را به خانواده ماشین های محصولات روسازی اضافه می کند.

این مدل‌های جدید ارتفاع کم ورودی کامیون را با مارپیچ‌های کوچک‌تر با قطر ۱۴ اینچ ترکیب می‌کنند که به طور موثر مواد را در داخل محفظه مارپیچ در هر دو عرض باریک و پهن سنگفرش جابجا می‌کنند.

این مدل‌های جدید ارتفاع کم ورودی کامیون را با مارپیچ‌های کوچک‌تر با قطر ۱۴ اینچ ترکیب می‌کنند که به طور موثر مواد را در داخل محفظه مارپیچ در هر دو عرض باریک و پهن سنگفرش جابجا می‌کنند. اندازه جمع و جور و ردپای کوچک با قابلیت مانور بیشتر ترکیب می شود تا فرصت بیشتری برای آسفالت در مناطق محدود مانند خیابان های باریک، پارکینگ های کوچک و سایر کاربردهای شهری داشته باشد. با طول کمتر از ۱۸ فوت ۶ اینچ و عرض ۸ فوت ۶ اینچ، این ماشین های رده ۱۳ تا ۱۵ تنی را می توان بدون مجوزهای خاص حمل کرد.

شرکت کاترپیلار (Caterpillar) یک خط فشرده جدید از سنگفرش‌ها و کف‌های آسفالتی را به خانواده محصولات روسازی اضافه خواهد کرد.

این استاندارد ۸ فوت. سنگ‌فرش‌ها و کف‌کش‌های کلاس اندازه شامل سنگ‌فرش‌های آسفالت AP400، AP455، AP500 و AP555 و همچنین روکش‌های آسفالت SE47 V و SE47 FM هستند. به گفته سازنده، آنها مجهز به ویژگی هایی هستند که در کاربردهای شهری و روستایی عالی هستند و می توانند نیازهای پیمانکاران بزرگ و کوچک را برآورده کنند.

 

اندازه جمع و جور با فرصت های بزرگ

اندازه جمع و جور و ردپای کوچک با قابلیت مانور بیشتر ترکیب می شود تا فرصت بیشتری برای آسفالت در مناطق محدود مانند خیابان های باریک، پارکینگ های کوچک و سایر کاربردهای شهری داشته باشد. محدوده استاندارد روسازی با استفاده از روکش SE47 V 8 فوت تا ۱۵ فوت ۶ اینچ با حداکثر عرض ۲۰ فوت است، در حالی که محدوده استاندارد روسازی کفپوش SE47 FM 8 فوت تا ۱۵ فوت ۶ اینچ است. با حداکثر عرض ۲۰ فوت ۶ اینچ. علاوه بر این، عمق سنگ فرش تا ۱۰ اینچ از کاربردهای سنگفرش کل پشتیبانی می کند.

 

حمل و نقل آسان

جابجایی کارآمد از یک محل کار به محل دیگر برای دستیابی به اهداف تولید روزانه ضروری است و داشتن توانایی حمل و نقل بر روی انواع تریلر به اطمینان از تحقق اهداف روزانه کمک می کند. با طول کمتر از ۱۸ فوت ۶ اینچ و عرض ۸ فوت ۶ اینچ، این ماشین های رده ۱۳ تا ۱۵ تنی را می توان بدون مجوزهای خاص حمل کرد. علاوه بر این، زاویه بارگذاری از جلو ۱۷ درجه و فاصله سپر بالا، بارگیری را بدون نیاز به مواد مسدود کننده اضافی ساده می کند.

 

تحرک استثنایی، سفر سریع

سرعت، کشش، شناور شدن و دوام همگی از ویژگی‌های عالی طراحی زیرانداز Cat Mobil-trac هستند که در AP455 و AP555 استفاده شده است. ضمانت نامه چهار ساله به پیمانکاران کمک می کند تا از طول عمر تسمه های لاستیکی خود اطمینان حاصل کنند.

سیستم چهار بوژی با آکومولاتورهای خودکششی و بلوک‌های راهنمای مرکزی به جلوگیری از لغزش و کاهش سایش کمک می‌کند، در حالی که چرخ‌های بوژی نوسانی در هنگام خروج از برش از روی مفاصل عرضی آسیاب و کاربردهای پرکننده، به انتقال نرم کمک می‌کنند.

برای پیمانکارانی که طراحی ساده چرخ‌های زیرین را ترجیح می‌دهند، گزینه‌های تایر درایو شامل گزینه‌های شنی و شعاعی است. AP400 می تواند به گزینه کمک چرخ جلو مجهز شود، در حالی که AP500 می تواند به کمک چرخ جلو یا گزینه تمام چرخ متحرک برای افزایش عملکرد در مواد پایه نرم یا هنگام فشار دادن بارهای سنگین مجهز شود.

 

جریان مواد صاف

جریان روان مواد یک جزء حیاتی است که می تواند به پیمانکاران در دستیابی به اهداف کیفی کمک کند. این مدل‌های جدید ارتفاع کم ورودی کامیون را با مارپیچ‌های کوچک‌تر با قطر ۱۴ اینچ ترکیب می‌کنند که به طور موثر مواد را در داخل محفظه مارپیچ در هر دو عرض باریک و پهن سنگفرش جابجا می‌کنند. ویژگی دیگر امکان کنترل هر سنسور تغذیه مواد در هنگام استفاده از کفش های برش یا هنگام سنگفرش در عرض های باریک است، به سادگی به حالت دستی بروید و از دکمه کنترل متناسب برای سیستم تغذیه استفاده کنید.

 

ساده برای کار، آسان برای یادگیری

سازگاری و آشنایی با عملکردهای سنگفرش و کفپوش به اپراتورها کمک می کند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند. سنگفرش‌ها و کف‌کش‌های Cat چه در خط مستقیم روستایی و چه در شهری، از عملکردهای مشابهی در کل خط تولید استفاده می‌کنند که پرسنل را قادر می‌سازد به راحتی بین خدمه حرکت کنند یا در صورت لزوم اعضای جدید را آموزش دهند. این ماشین‌های جدید دارای ساختارهای منوی ساده‌شده‌ای هستند که فعال‌سازی تک لمسی را برای سیستم‌های گرمایش، شستشو و تهویه از منوی اصلی فراهم می‌کنند.

مانند تمام سنگ فرش های Cat، این مدل های جدید سیستم تغذیه کننده و عملکردهای تاشو قیف را به صورت تک لمسی نیز فعال می کنند.

 

قدرت کارآمد، دید پیشرفته

سنگفرش های Cat به ویژگی حالت سازگار با محیط زیست مجهز هستند که با کنترل سرعت اتوماتیک ترکیب می شود تا مصرف سوخت را کاهش دهد. در اکثر شرایط، موتور می تواند با دور کمتری کار کند و همچنان قدرت مورد نیاز را برای برآورده کردن الزامات عملکرد ارائه دهد. در صورت نیاز، موتور به طور خودکار به دور موتور بالاتر در صورت رعایت شرایط بار خاص تنظیم می شود.

سنگفرش های AP400 و AP455 به موتور Cat C3.6 مجهز هستند، در حالی که AP500 و AP555 از موتور Cat C4.4 استفاده می کنند. هر دو موتور استانداردهای آلایندگی EPA Tier IV Final و EU Stage V را دارند.

ویژگی منحصر به فرد این سنگفرش ها، دید افزایش یافته به قیف است. پشته اگزوز که روی آن استفاده می شود.

طبق گفته سازنده، سایر سنگفرش‌های (Caterpillar) در طراحی هود جدید ادغام شده‌اند و روی این خط فشرده از سنگ‌فرش‌ها به سمت بالا امتداد نمی‌یابند و به گفته سازنده، دید نامحدود به جلو را برای اپراتورها فراهم می‌کنند.

 

طرح های همه کاره کفپوش

کاترپیلار (Caterpillar) چه در خط مستقیم، چه در کاربردهای روستایی و چه در کاربردهای شهری با حاشیه و تیرهای چراغ برق سیم پیچی می‌کند، کاترپیلار (Caterpillar) دارای گزینه‌های خط‌کشی است که می‌تواند در انواع شرایط کار کند. روکش SE47 V از اکستندرهایی استفاده می‌کند که در پشت صفحه اصلی قرار دارند. این طراحی مواد را قادر می سازد تا به طور طبیعی به سمت دروازه های انتهایی برای عملکرد صاف و پایدار جریان یابد.

روکش SE47 FM مجهز به اکستندرهایی است که در جلوی کف‌کش اصلی قرار گرفته‌اند و ردپای کوچک‌تری را ارائه می‌دهد که کار دست را در ابتدای مسیر روسازی کاهش می‌دهد. اکستندرهای نصب شده در جلو، کاهش سریع عرض سنگفرش را هنگام مانور دادن در اطراف موانع با کشیدن آسان مواد به داخل محفظه مارپیچ آسان می کند.

بسته‌های افزودنی اختیاری و همچنین ضمیمه‌های برم برای SE47 FM هر دوی این روکش‌ها را قادر می‌سازد تا در کاربردهای مختلف عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *