فناوری های ساده برای استفاده، بهره وری لودرهای چرخدار نسل بعدی Caterpillar را افزایش می دهند.

سری لودر چرخ دار به روز شده Caterpillar 966 و ۹۷۲ با آوردن مجموعه ای از فناوری های استاندارد به خط لودر چرخ ۸ تا ۱۰ تنی، کارایی اپراتور را افزایش می دهد.

طبق گفته سازنده، مدل‌های ۹۶۶ و ۹۷۲ فاکتورهای پرکننده سطل را به طور مداوم بالا می‌دهند تا بهره‌وری را تا ۱۰ درصد افزایش دهند. طراحی نسل بعدی آنها فواصل تعویض مایع و فیلتر را افزایش می دهد تا هزینه های تعمیر و نگهداری را تا ۲۰ درصد در مقایسه با مدل های قبلی کاهش دهد.

کاترپیلار Caterpillar گیربکس متغیر پیوسته (CVT) لودرهای نسل بعدی Cat 966 XE و ۹۷۲ XE را طراحی و تولید کرد که بازده سوخت را تا ۳۵ درصد در مقایسه با مدل‌های پاورشیفت قبلی بهبود می‌بخشد. فواصل طولانی مدت سرویس به علاوه راندمان به دست آمده از طریق پیشرانه CVT منجر به کاهش هزینه های نگهداری حتی تا ۲۵ درصد می شود و هزینه های عملیاتی را بیشتر کاهش می دهد.

 

لودرهای هوشمند، عملکرد کارآمد

هر چهار مدل در سری لودرهای به روز شده ۹۶۶ و ۹۷۲ دارای قابلیت Caterpillar Payload با کمکی هستند که برای وزن کردن دقیق محموله‌های سطلی، به کار می‌روند، بنابراین اپراتورها می‌توانند هر بار برای اولین بار بارگیری کنند. داده‌های بی‌درنگ به نمایشگر اپراتور داده می‌شود و به عملکرد دستی نوک‌آف اجازه می‌دهد تا تنظیمات نهایی سطل و دقت بار کامیون را بهبود بخشد.

Cat Autodig جدید با لاستیک‌های تنظیم خودکار، فاکتورهای پر سطل دائمی بالایی را برای لودرهای چرخ متوسط ​​به‌روز ارائه می‌کند. بارگیری سطل کاملاً خودکار، Autodig فاکتورهای پر شدن را بهبود می بخشد و زمان بارگذاری را کاهش می دهد. لاستیک‌های Auto Set با همکاری Autodig، تکنیک‌های بارگیری مناسب را برای کاهش چشمگیر لغزش و سایش تایرها ترویج می‌کند.

با ارائه قابلیت تنظیم پروفایل های سفارشی برای برنامه های خاص مشتری، پروفایل های برنامه جدید چندین پارامتر دستگاه را با فشار دادن یک دکمه برای بهینه سازی تنظیمات برای کار تنظیم می کند. کمک‌های شغلی قابل انتخاب روی صفحه، همراه با طرح‌بندی کنترل‌های جدید کارآمد، عملکرد لودر را تسهیل می‌کند و به اپراتورهای تمام سطوح تجربه اجازه می‌دهد تا بهره‌ورتر باشند.

فن‌آوری‌های اختیاری Cat به افزایش بیشتر بهره‌وری و سودآوری عملیات سری به‌روز شده کمک می‌کنند. Cat Advanced Payload* with Assist برای تنظیم خودکار بار نهایی سطل برای مطابقت با هدف واحد حمل و نقل، مدیریت فهرست‌های پیشرفته، یکپارچه‌سازی سایت و ویژگی‌های مقیاس گسترده، دستیار Tip Off را ارائه می‌دهد. اشتراک Cat Productivity موجود اطلاعات دقیق و جامعی را برای سایت خارج از صفحه در تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه شما ارائه می دهد.

 

بهره وری بیشتر، بهره وری سوخت

ادغام عمیق سیستم سیستم انتقال قدرت CVT، موتور، سیستم های هیدرولیک و خنک کننده به عنوان بخشی از طراحی نسل بعدی Caterpillar 966 XE و ۹۷۲ XE منجر به افزایش قابل توجه عملکرد و راندمان سوخت می شود. طبق گفته سازنده، بدون مبدل گشتاور سیستم های محرک مکانیکی، این لودرها به طور مستقل دور موتور و سرعت ماشین را کنترل می کنند تا حفاری کارآمد، کنترل دقیق و عملکرد را فراهم کنند.

اپراتورها با طراحی CVT شتاب های نرم و سریع و سرعت های بالا را در درجه بندی تجربه خواهند کرد. مانور ماشین روی درجه از طریق ویژگی‌های نگه‌داشتن سرعت و ضد برگشت افزایش می‌یابد. با ارائه راندمان بهینه بارگذاری در شمع، کنترل ریمپول پیشرفته به کاهش سایش تایر کمک می کند. فراتر از صرفه جویی در مصرف سوخت، سرعت نامی کمتر موتور مدل های XE باعث کاهش سایش قطعات و عملکرد بی صداتر می شود.

 

صرفه جویی قابل توجه در تعمیر و نگهداری

طراحی نسل بعدی سری ۹۶۶ و ۹۷۲ فواصل نگهداری را تا ۱۰۰۰ ساعت افزایش می دهد و فواصل سرویس ۵۰۰ ساعته را حذف می کند، بنابراین لودرها زمان بیشتری را در محل کار می گذرانند. یک اتولوب اختیاری یکپارچه تعمیر و نگهداری روزانه را کاهش می‌دهد و عمر سرویس قطعات را افزایش می‌دهد، در حالی که دسترسی راحت به مراکز خدمات هیدرولیک و الکتریکی، سرویس‌دهی لودرها را سریع و آسان می‌کند. در مجموع، این به‌روزرسانی‌های طراحی، هزینه‌های تعمیر و نگهداری را تا ۲۰ درصد برای مدل‌های Cat 966 و ۹۷۲ و تا ۲۵ درصد برای لودرهای ۹۶۶ XE و ۹۷۲ XE کاهش می‌دهند.

فناوری همچنین در بهبود سرویس دهی لودر نقش دارد. برنامه Cat با کمک به مدیریت مکان ناوگان، ساعت ها و برنامه های تعمیر و نگهداری، هشدارهایی را برای تعمیر و نگهداری مورد نیاز ارائه می دهد و به درخواست خدمات از فروشنده محلی Cat کمک می کند. عیب یابی از راه دور دستگاه را از طریق اینترنت به بخش خدمات فروشنده متصل می کند تا کدهای خطا را بدون اتصال کابل روی دستگاه به سرعت تشخیص دهد. علاوه بر این، فلاش از راه دور تضمین می‌کند که لودرهای چرخدار با به‌روزترین نرم‌افزار کار می‌کنند بدون اینکه بر برنامه تولید تأثیر بگذارند.

نسل بعدی آسایش، ایمنی

لودرهای جدید دارای نسل بعدی کنترل سواری کاترپیلار Caterpillar هستند که به عنوان ضربه گیر برای بهبود کیفیت سواری در زمین های ناهموار عمل می کند. برای ایجاد محیط کاری ساکت‌تر، کابین شامل سیستم‌های سرکوب‌کننده صدا، مهر و موم و پایه‌های چسبناک برای کاهش سطح سر و صدا است. یک درب عریض که از راه دور از زمین باز می شود به اضافه پله های شیب دار، ورود/خروج کابین را بهبود می بخشد.

دستگاه‌های Next Gen 966 و ۹۷۲ که استاندارد با سیستم فرمان جوی استیک الکتروهیدرولیک نصب‌شده روی صندلی عرضه می‌شوند، کنترل دقیق دستگاه را با حداقل حرکت بازو ارائه می‌کنند.

ent، افزایش راحتی، بهبود دقت بارگیری و فضای پای بیشتر برای اپراتور. یک فرمان HMU به عنوان یک آپشن برای مدل های ۹۶۶ و ۹۷۲ powershift موجود است.

داشبورد جدید لودرها و صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا، کنترل شهودی و کاربرپسند لودر را برای عملکرد بهتر فراهم می کند. چندین گزینه صندلی تعلیق هوا شامل گرمایش یا گرمایش و تهویه برای ایجاد راحتی در تمام طول سال است.

کمربندهای ایمنی نظارت شده استاندارد را می توان با یک چراغ بیرونی برای سرپرستان تقویت کرد تا ایمنی محل کار را بالا ببرد. شیشه جلو کابین که از کف تا سقف امتداد پیدا می کند، دید رو به جلو را بهبود می بخشد، در حالی که یک دوربین دید عقب استاندارد و آینه های بزرگ با آینه های نقطه ای یکپارچه، دید همه جانبه پیشرو در صنعت را فراهم می کند.

رادار Cat Detect برای هشدار دادن به اپراتورها از خطرات و سیستم دید چند نما (۳۶۰ درجه) گزینه هایی هستند که سطح بیشتری از نظارت را در اطراف لودرها برای پیشبرد عملیات ایمن فراهم می کنند.

 

کارایی هدفمند

موجود در ظرفیت های مختلف از ۳٫۷۵ تا ۱۸٫۲۵ cu. yd برای سری جدید لودرهای ۹۶۶ و ۹۷۲، سطل‌های سری Caterpillar Performance شکل را در برابر اتصال دستگاه برای ضریب پر شدن بالاتر و نگهداری بهتر مواد نسبت به طرح‌های دیگر با ظرفیت نامی یکسان متعادل می‌کنند. سطل های اتصال سریع فیوژن امکان تغییر سریع ابزار کار را بدون خروج از کابین فراهم می کنند، بنابراین لودرها به سرعت از کاری به کار دیگر حرکت می کنند.

گزینه های ویژه و هدفمند برای لودرها شامل پیکربندی کنترل کننده مصالح است که قابلیت بارگذاری بالاتری را برای برنامه های کاربردی حمل و نقل دانه های شل ارائه می دهد. مدل‌های صنعتی و ضایعات دارای محافظ و تقویت مورد نیاز برای کار در ایستگاه‌های انتقال، تأسیسات بازیافت، محوطه‌های ضایعات و سایت‌های تخریب هستند.

برای کاربردهای سخت مانند کارخانه های فولاد و جابجایی سرباره، لودرها را می توان در پیکربندی کارخانه فولاد سفارش داد که سطوح ایمنی بیشتری را در خود جای داده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *