دستگاه جرثقیل چیست؟

جرثقیل (دستگاه)

جرثقیل دستی از اواخر قرن نوزدهم برای بارگیری بارهای کوچک (توپ ، جعبه و غیره) توسط کشتی ها در بندر بارسلونا ، اسپانیا استفاده می شد.
جرثقیل نوعی دستگاه است که عموماً مجهز به طناب بالابر ، طناب سیم یا زنجیر و برشی است که از آن برای بلند کردن و پایین آوردن مواد و جابجایی آنها به صورت افقی استفاده می شود. این ماده عمدتاً برای بلند کردن وسایل سنگین و حمل و نقل آنها به جاهای دیگر استفاده می شود. دستگاه از یک یا چند ماشین ساده برای ایجاد مزیت مکانیکی استفاده می کند و بدین ترتیب بارها را فراتر از توانایی عادی انسان حرکت می دهد. جرثقیل ها معمولاً در صنعت حمل و نقل برای بارگیری و تخلیه بار ، در صنعت ساخت و ساز برای جابجایی مواد و در صنایع تولیدی برای مونتاژ تجهیزات سنگین به کار می روند.

اولین دستگاه جرثقیل شناخته شده شادوف ، وسیله ای برای بلند کردن آب بود که در بین النهرین باستان (عراق مدرن) اختراع شد و سپس در فناوری مصر باستان ظاهر شد. جرثقیل های ساختمانی بعداً در یونان باستان ظاهر شدند ، جایی که توسط مردان یا حیوانات (مانند الاغ) نیرو می گرفتند ، و برای ساخت و ساز ساختمان ها مورد استفاده قرار می گرفتند. جرثقیل های بزرگتر بعداً در امپراتوری روم توسعه پیدا کردند و با استفاده از تردمیل های انسانی ، مجاز به بلند کردن وزنه های سنگین تر بودند. در قرون وسطی ، جرثقیل های بندری برای بارگیری و تخلیه کشتی ها و کمک به ساخت آنها معرفی می شدند، بعضی از آنها برای استحکام و پایداری اضافی در برج های سنگی ساخته شده بودند. اولین جرثقیل ها از چوب ساخته شده اند ، اما چدن ، آهن و فولاد با روی کار آمدن انقلاب صنعتی دست به دست شد.

برای قرنهای متمادی ، نیرو با نیروی بدنی مردان یا حیوانات تأمین می شد ، اگرچه آسانسور در کارخانه های آبرسانی و آسیاب های بادی می تواند توسط نیروی طبیعی قابل استفاده هدایت شود. اولین قدرت مکانیکی توسط موتورهای بخار تأمین شده است که اولین جرثقیل بخار در قرن ۱۸ یا ۱۹ معرفی شده است و بسیاری از آنها هنوز در اواخر قرن بیستم به خوبی استفاده نشده اند. قطعات جرثقیل جرثقیل های مدرن معمولاً از موتورهای احتراق داخلی یا موتورهای برقی و سیستمهای هیدرولیکی استفاده می کنند تا توانایی بالابری بسیار بیشتر از آنچه قبلاً ممکن بود فراهم شود ، اگرچه جرثقیل های دستی هنوز در جاهایی که تأمین برق غیر اقتصادی باشد استفاده می شوند.

جرثقیل ها در اشکال بسیار گسترده ای وجود دارند – هر کدام متناسب با کاربرد خاص. اندازه ها از کوچکترین جرثقیل های جیب ، که در داخل کارگاه ها استفاده می شود ، تا بلندترین جرثقیل های برج ، برای ساخت ساختمان های بلند استفاده می شود. برای تسهیل در ساخت و سازها با رسیدن به مکانهای تنگ ، از جرثقیل های کوچک نیز برای ساخت ساختمان های بلند استفاده می شود. سرانجام ، ما می توانیم جرثقیل های شناور بزرگتری پیدا کنیم ، که معمولاً برای ساختن دکل های نفتی و کشتی های غرق شده از نجات استفاده می شوند.

برخی از دستگاه های بالابر به طور کامل با مشخصات فوق در مورد جرثقیل مطابقت ندارند ، اما به طور کلی به عنوان جرثقیل شناخته می شوند ، مانند جرثقیل های استکر و جرثقیل های لودر.

 

علم قطعات جرثقیل

جرثقیل ها از شباهت به گردن بلند پرنده ، به نام جرثقیل ها خوانده می شدند. یونان باستان: γέρανος، grue فرانسوی.

نوع اول دستگاه جرثقیل شادوف بود که مکانیزم اهرمی داشت و از آن برای بلند کردن آب برای آبیاری استفاده می شد.این اختراع در بین النهرین (عراق مدرن) در حدود ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح اختراع شد.متعاقباً شادوف در سال ۲۰۰۰ پیش از میلاد مسیح در فناوری باستان مصر ظاهر شد.

 

یونان باستان قطعات جرثقیل

جرثقیل برای بلند کردن بارهای سنگین توسط یونانیان باستان در اواخر قرن ششم پیش از میلاد ساخته شده است. سابقه باستان شناسی نشان می دهد که دیرتر از ج. ۵۱۵ سال قبل از میلاد ، قلمه های متمایز برای انبرهای بلندکننده و آیرونهای لوییس در بلوکهای سنگی معابد یونانی ظاهر می شوند. از آنجا که این سوراخ ها به استفاده از دستگاه بالابر اشاره دارد ، و از آنجا که قرار است یا بالاتر از مرکز ثقل بلوک قرار بگیرند ، یا به صورت جفت برابر با یک نقطه از مرکز ثقل ، از نظر باستان شناسان مثبت تلقی می شوند. شواهد مورد نیاز جرثقیل مورد نیاز است.

معرفی بالابر وینچ و قرقره به زودی منجر به تعویض گسترده ای از رمپ ها به عنوان اصلی ترین وسیله حرکت عمودی شد. برای ۲۰۰ سال آینده ، سایت های ساختمانی یونان شاهد کاهش شدید وزن وزنه برداری شده بودند ، زیرا تکنیک جدید بالابری باعث شده است تا استفاده از چندین سنگ کوچکتر از بعضی از نمونه های بزرگتر عملی تر شود. بر خلاف دوره باستانی با الگوی اندازه بلوک های فزاینده در حال افزایش ، معابد یونانی عصر کلاسیک مانند پارتنون دارای بلوک های سنگی با تغییر وزن کمتر از ۱۵-۲۰ تن متریک است. همچنین ، عمل ساخت ستون های بزرگ یکپارچه به نفع استفاده از چندین درام ستونی عملاً کنار گذاشته شد.

اگرچه شرایط دقیق تغییر از سطح شیب دار به فن آوری جرثقیل نامشخص است ، اما استدلال می شود که شرایط بی ثبات اجتماعی و سیاسی یونان برای استخدام تیم های کوچک و حرفه ای ساختمانی مناسب تر از اجساد بزرگ کار غیر ماهر است. جرثقیل را ترجیح می دهد تا از قطب یونانی بر روی رمپ های فشرده تری که در جوامع خودکامه مصر یا آشور عادی بوده است ، استفاده کند.

اولین شواهد ادبی بی نظیر برای وجود سیستم ترکیبی ترکیبی در مشکلات مکانیکی (مکانیک ۱۸ ، ۸۵۳a32-853b13) منسوب به ارسطو (۳۸۴-۳۲۲ قبل از میلاد) به نظر می رسد ، اما شاید در یک تاریخ کمی بعداً ترکیب شود. تقریباً در همین زمان ، اندازه های بلوک در معابد یونانی دوباره شروع به مطابقت با پیشینیان باستانی خود کردند ، این نشان می دهد که قرقره پیچیده تر پیچیده باید تا آن زمان راه خود را به اماکن ساختمانی یونان پیدا کرده باشد.

با این حال ، بسیاری از ساختمانهای رومی بسیار طولانی که دارای بلوکهای سنگین بسیار سنگین تری نسبت به نمونه هایی که توسط polyspastos استفاده می شود نشان می دهد که توانایی کلی بلند کردن رومی ها فراتر از هر جرثقیل است. به عنوان مثال ، در معبد مشتری در بابلک ، بلوک های معماری تا ۶۰ تن خاکریز وزن دارند.

 

قرون وسطی قطعات جرثقیل

در دوران قرون وسطی ، جرثقیل های تردوئی بعد از فروپاشی این فناوری در اروپای غربی با فروپاشی امپراطوری روم غربی در مقیاس وسیع دوباره وارد بازار شدند. اولین مرجع تردوئل (ماگنا روتا) در ادبیات بایگانی در فرانسه در حدود سال ۱۲۲۵ دوباره ظاهر می شود ،و پس از آن یک تصویر روشن در یک نسخه خطی با احتمالاً فرانسوی با تاریخ ۱۲۴۰ باز می گردد. در ناوبری ، اولین استفاده از جرثقیل های بندری برای اوتخت در سال ۱۲۴۴ ، آنتورور در ۱۲۶۳ ، بروج در ۱۲۸۸ و هامبورگ در ۱۲۹۱ ثبت شده است.  در حالی که در انگلیس تردمیل قبل از سال ۱۳۳۱ ثبت نشده است.

به طور کلی ، حمل و نقل عمودی با جرثقیل های ایمن و ارزان تر از روش های عادی قابل انجام است. مناطق معمولی کاربرد بندرها ، معادن و به ویژه سایتهای ساختمانی بود که جرثقیل تردوئیل در ساخت کلیساهای بلند گوتیک نقش محوری ایفا کرد. با این وجود ، هر دو منبع بایگانی و تصویری از زمان نشان می دهند که ماشین های تازه معرفی شده مانند تردمیل یا ویلچر ، به طور کامل جایگزین روش های پر زحمت بیشتری مانند نردبان ها ، هاپ ها و صندوق های دستی نمی شوند. در عوض ، ماشین آلات قدیمی و جدید همچنان در اماکن ساخت و ساز قرون وسطایی [۲۱] و بنادر همزیستی داشتند. [۱۹]

جدا از تردمیل ها ، تصویرهای قرون وسطایی نیز نشان می دهد که جرثقیل ها باید به صورت دستی توسط شیشه های بادی با چراغ های تابشی ، میل لنگ ها و تا قرن پانزدهم نیز توسط شیشه های بادی شکل مانند چرخ کشتی ساخته شوند. برای رفع بی نظمی های ضربه و غلبه بر نقاط “مرده” در پروسه بالابردن ، پروانه های پروازی شناخته می شوند که از اوایل سال ۱۱۲۳ استفاده می شود.

تردنل قرون وسطایی چرخ چرخ چوبی بزرگی بود كه در اطراف شافت مركزی با یك كوچك به اندازه كافی برای دو كارگر كه در كنار هم قدم می زدند ، چرخانده بود. در حالی که چرخ قبل از بازوی قطب نما دارای بلندگوهایی بود که مستقیماً به درون شافت مرکزی رانده می شدند ، از نوع پیشرفته تر قلاب بازویی دارای بازوهای تنظیم شده به صورت آکورد به لبه چرخ بود ،  امکان استفاده از شافت نازک تر و تهیه بنابراین یک مزیت مکانیکی بیشتر است.

 

جرثقیل ترد ویله ای که از بالای ساختمان کار می کند.

برخلاف تصور رایج ، جرثقیل ها در اماکن ساختمانی قرون وسطایی نه بر روی داربست های بسیار سبک وزن استفاده شده در آن زمان و نه بر روی دیوارهای نازک کلیساهای گوتیک که قادر به پشتیبانی از وزن هر دو دستگاه بالابر و بار نیستند قرار گرفتند. در عوض ، جرثقیل ها در مراحل اولیه ساخت و ساز در زمین قرار می گرفتند ، که اغلب در داخل ساختمان بودند. پس از اتمام کف جدید ، پرتوهای کراوات عظیم پشت بام دیوارها را به هم متصل کردند ، جرثقیل برچیده و دوباره بر روی پرتوهای سقف که از آنجا در هنگام ساخت طاق ها از خلیج به خلیج منتقل شده بود ، مجدداً نصب شد.  بنابراین ، جرثقیل “بزرگ شد” و “سرگردان” با ساختمان بود ، به این نتیجه که امروزه همه جرثقیل های ساختمانی موجود در انگلیس در برج های کلیسایی در بالای طاق و زیر پشت بام یافت می شوند ، جایی که آنها پس از ساخت و ساز برای آوردن مصالح برای تعمیرات در بالا یافت می شوند. .

 

جرثقیل زمینی خشن

جرثقیل زمینی خشن دارای یک رونق سوار بر زیر لاستیک است که در بالای چهار لاستیک لاستیکی قرار دارد که برای عملیات انتخاب و حمل و نقل خارج از جاده طراحی شده است. برای بیرون آوردن و تثبیت جرثقیل برای جابجایی از جوش های خروجی استفاده می شود.

این جرثقیل های تلسکوپی دستگاه های یک موتوره هستند ، با همان موتور قدرت حرکت زیر پا و جرثقیل ، شبیه جرثقیل خزنده. موتور معمولاً در زیر واگن حمل می شود نه در بالا ، همانند جرثقیل خزنده. بیشتر آنها دارای ۴ چرخ محرک و فرمان ۴ چرخ برای عبور از زمین های تنگ تر و نرمتر از جرثقیل استاندارد کامیون ، با آمادگی کمتر سایت هستند.

 

خزنده قطعات جرثقیل

یک جرثقیل خزنده دارای رونق است که بر روی زیر واگن مجهز به مجموعه ای از مسیرهای خزنده نصب شده است که هم ثبات و هم تحرک را فراهم می کند. جرثقیل های خزنده در ظرفیت بلند کردن از ۴۰ تا ۳۵۰۰ تن کوتاه (۳۵٫۷ تا ۳،۱۲۵٫۰ تن طولانی ؛ ۳۶٫۳ تا ۳،۱۷۵٫۱ تن) هستند.

مزیت اصلی جرثقیل خزنده تحرک و استفاده آماده آن است ، زیرا جرثقیل قادر به کار در سایت هایی با حداقل پیشرفت و پایدار در مسیرهای خود بدون ظهور است. مسیرهای گسترده وزن را بیش از یک منطقه عالی گسترش می دهد و در هنگام عبور از زمین نرم و بدون غرق شدن از چرخ های بسیار بهتر است. یک جرثقیل خزنده نیز قادر به مسافرت با بار است. ضرر اصلی وزن آن است ، حمل و نقل را دشوار و گران می کند. معمولاً یک خزنده بزرگ باید حداقل من جدا شود

 

اجزاء قطعات جرثقیل

جرثقیل های برج برای ساخت و جابجایی مواد به طور گسترده در ساخت و سازها و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلفی از جرثقیل های برج وجود دارد. اگرچه از نظر نوع متفاوت هستند ، اما قسمتهای اصلی یکسان هستند به شرح زیر:

مست: برج اصلی پشتیبانی جرثقیل. از بخش های خرپا استیل ساخته شده است که در حین نصب به یکدیگر وصل می شوند.
واحد خواب: واحد آستین دار در بالای دکل قرار دارد. این موتور است که جرثقیل را قادر به چرخش می کند.
کابین عامل: در اکثر جرثقیل های برج ، کابین عملیاتی دقیقاً بالای واحد آستین دار قرار دارد. این شامل کنترل های عملیاتی ، سیستم نشانگر حرکت (LMI) ، مقیاس ، آنمومتر و غیره است.
جیب: جیب ، یا بازوی عامل ، از جرثقیل به صورت افقی امتداد دارد. فریب “luffing” قادر به بالا و پایین رفتن است. توری ثابت دارای یک چرخ دستی چرخ دار است که در امتداد قسمت زیرین حرکت می کند تا کالاها را به صورت افقی حرکت دهد.
جعبه ضد شمارش: دارای پیشخوان ، موتور بالابر ، درام بالابر و الکترونیک است.
وینچ بالابر: مونتاژ وینچ بالابر شامل خود وینچ بالابر (موتور ، گیربکس ، طبل بالابر ، طناب بالابر و ترمز) ، کنترلر موتور بالابر و اجزای حامی مانند سکو است. بسیاری از جرثقیل های برج دارای گیربکس هایی با دو یا چند سرعت هستند.
قلاب: قلاب (یا قلاب) برای اتصال مواد به جرثقیل استفاده می شود. این تعلیق از طناب بالابر یا در نوک ، به دلیل پارچه کردن جرثقیل های جیب ، یا شکم طناب بالابر در زیر چرخ دستی برای جرثقیل های چکش قرار دارد.
وزن: پیشخوان های بزرگ بتونی به سمت عقب كنتك نصب می شوند تا بتوانند وزن كالاهای برداشته شده را جبران كنند.

جرثقیل برج معمولاً توسط جرثقیل تلسکوپی (تلفن همراه) مجهز به جرثقیل بیشتر (همچنین “جرثقیل خودساخته” در زیر مشاهده می شود) و در مورد جرثقیل های برج که در هنگام ساختن آسمان خراش های بسیار بلند بلند شده اند ، جرثقیل کوچکتر (یا درریک) ) اغلب برای از بین بردن جرثقیل برج بعد از آن ، به پشت بام برج تکمیل می شود ، که ممکن است از نصب مشکل باشد.

جرثقیل های برج را می توان با کنترل از راه دور اداره کرد و نیاز به یک کابین را برای کار با جرثقیل برطرف می کند.

هر مدل و سبک متفاوتی از جرثقیل برج دارای یک نمودار بلند کردن از پیش تعیین شده است که بسته به پیکربندی آن می تواند برای هر شعاع موجود قابل استفاده باشد. جرثقیل برج ، مشابه جرثقیل متحرک ، ممکن است جسم بسیار بیشتری را به مرکز چرخش خود نسبت به شعاع حداکثر خود نزدیک کند. یک اپراتور برای کنترل هر عملکرد جرثقیل ، چندین اهرم و پدال را دستکاری می کند.

 

جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی ، که به عنوان جرثقیل پل نیز شناخته می شود ، نوعی جرثقیل است که مکانیسم قلاب و خط در امتداد یک پرتوی افقی که خود در امتداد دو ریل به طور گسترده ای از هم جدا می شود ، اجرا می شود. اغلب در یک ساختمان کارخانه طولانی است و در طول دو دیوار بلند ساختمان در طول ریل حرکت می کند. شبیه به جرثقیل زیر بشکهای است. جرثقیل های سقفی معمولاً از یک پرتو منفرد یا ساخت پرتو دوبل تشکیل شده اند. اینها را می توان با استفاده از تیرهای فولادی معمولی یا نوع پیچ تندتر جعبه ای ساخته کرد. در سمت راست یک جرثقیل تردد جعبه پل با یک بالابر و سیستم که با آویز کنترل کار می کند ، نشان داده شده است. در صورت نیاز به سیستم های ظرفیتی سنگین تر از ۱۰ تن و بالاتر ، پل دوقلوی معمولی تر است. مزیت پیکربندی نوع تیرآهن جعبه منجر به سیستمی می شود که دارای وزن مرده کمتری و در عین حال یکپارچگی کلی سیستم قوی تر باشد. همچنین آسانسور برای بلند کردن وسایل ، پل ، که مساحت آن توسط جرثقیل پوشانده شده است ، و یک واگن برقی برای حرکت در امتداد پل نیز در نظر گرفته شده است.

متداول ترین استفاده از جرثقیل های سقفی در صنعت فولاد است. در هر مرحله از مراحل ساخت ، تا زمانی که کارخانه به عنوان محصول نهایی باقی نماند ، فولاد توسط جرثقیل سربار اداره می شود. مواد اولیه توسط جرثقیل در کوره ریخته می شوند ، فولاد گرم برای خنک کننده توسط جرثقیل سربار ذخیره می شود ، کویل های تمام شده بر روی کامیون ها و قطارها توسط جرثقیل سربار برداشته می شوند و سازنده یا استمپر از جرثقیل سربار برای جابجایی فولاد در آن استفاده می کند. کارخانه او صنعت خودرو برای جابجایی مواد اولیه از جرثقیل های سقفی استفاده می کند. جرثقیل های ایستگاه کاری کوچکتر ، بارهای سبک تری را در یک محل کار مانند آسیاب CNC یا اره ای تحمل می کنند.

تقریباً در همه کارخانه های کاغذی از جرثقیل های پل برای نگهداری منظم استفاده می شود که نیاز به حذف رول پرس سنگین و سایر تجهیزات دارد. جرثقیل های پل در ساخت اولیه ماشین های کاغذی مورد استفاده قرار می گیرند زیرا آنها نصب درام های خشک کن کاغذ چدن سنگین و سایر تجهیزات عظیم را تسهیل می کنند ، برخی از آنها به اندازه ۷۰ تن وزن دارند.

در بسیاری موارد هزینه جرثقیل پل می تواند تا حد زیادی با پس انداز عدم اجاره جرثقیل های متحرک در ساخت تأسیساتی که از تجهیزات زیادی برای فرآیند سنگین استفاده می شود جبران شود.

 

جرثقیل جیب

جرثقیل جیب نوعی جرثقیل است که در آن یک عضو افقی (جیب یا بوم) ، که از یک بالابر متحرک پشتیبانی می کند ، به یک دیوار یا یک ستون کف نصب شده است. جرثقیل های جیب در محل های صنعتی و وسایل نقلیه نظامی استفاده می شوند. جیب ممکن است از طریق قوس در حال چرخش باشد ، حرکت جانبی اضافی ایجاد کند یا ثابت شود. جرثقیل های مشابه ، که اغلب به سادگی به عنوان بالابر شناخته می شوند ، در طبقه فوقانی ساختمانهای انبار تعبیه شده اند تا بتوانند کالاها را به تمام طبقه ها انتقال دهند.

 

 

لودر قطعات جرثقیل

جرثقیل لودر با استفاده از پسوند جیب
جرثقیل لودر (به آن جرثقیل جرثقیل زنی یا جرثقیل مفصل نیز گفته می شود) یک بازوی مفصل هیدرولیکی است که در یک کامیون یا تریلر تعبیه شده است و برای بارگیری و بارگیری محموله وسیله نقلیه استفاده می شود. در هنگام استفاده از جرثقیل ، بخش های متصل شده متعددی را می توان در یک فضای کوچک قرار داد. یک یا چند بخش ممکن است تلسکوپی باشد. غالبا جرثقیل دارای درجه ای از اتوماسیون بوده و قادر به تخلیه یا انباشت خود بدون دستورالعمل اپراتور می باشد.

برخلاف اکثر جرثقیل ها ، اپراتور باید در حین حرکت وسیله نقلیه حرکت کند تا بتواند بار خود را مشاهده کند. از این رو جرثقیل های مدرن ممکن است مجهز به اهرم های کنترل هیدرولیک نصب شده با جرثقیل با یک سیستم کنترل کابل یا رادیو قابل حمل باشد.

در انگلستان و کانادا ، این نوع جرثقیل ها اغلب به صورت محاوره ای به عنوان “Hiab” شناخته می شوند ، بخشی از آن به این دلیل که این تولید کننده جرثقیل لودر را اختراع کرده و برای اولین بار وارد بازار انگلستان شد ، و بخشی نیز به این دلیل که نام متمایز برجسته در بازوی رونق نمایش داده می شد.قطعات جرثقیل

جرثقیل رولوارد جرثقیل لودر است که بر روی شاسی با چرخ نصب شده است. این شاسی می تواند روی تریلر سوار شود. از آنجا که جرثقیل می تواند روی تریلر حرکت کند ، می تواند جرثقیل سبک باشد ، بنابراین به تریلر مجاز است کالاهای بیشتری را حمل کند.

جرثقیل با مکانیزم نوع لیفتراک که در انبارهای خودکار (تحت کنترل رایانه) استفاده می شود (معروف به سیستم ذخیره سازی و بازیابی خودکار (AS / RS)). جرثقیل در یک راهرو از انبار در یک مسیر حرکت می کند. چنگال را می توان در هر سطح قفسه انبار جمع یا پایین آورد و برای ذخیره و بازیابی محصول می تواند به داخل قفسه گسترش یابد. این محصول در بعضی موارد می تواند به اندازه خودرو باشد. جرثقیل های استکر اغلب در انبارهای بزرگ فریزر تولید کنندگان مواد غذایی منجمد استفاده می شوند. این اتوماسیون از نیاز به رانندگان لیفتراک برای کار در دمای زیر انجماد هر روز جلوگیری می کند.

 

قطعات کابین قطعات جرثقیل کاترپیلار

بیل مکانیکی جمع و جور یا مینی یک وسیله نقلیه ردیابی یا چرخ دار با وزن قطعات جرثقیل کاترپیلار تقریبی کار از ۰٫۷ تا ۸٫۵ تن است. این حالت عموماً دارای تیغه برگشتی استاندارد است و دارای نوسانات بوم مستقل است.

بیل های هیدرولیک تا حدودی با سایر تجهیزات ساختمانی متفاوت هستند زیرا کلیه حرکت و عملکر قطعات جرثقیل کاترپیلار د دستگاه از طریق انتقال مایع هیدرولیک انجام می شود. گروه کاری و تیغه بیل مکانیکی جمع و جور با استفاده از مایع هیدرولیک که بر روی سیلندرهای هیدرولیک عمل می کند ، فعال می شوند. عملکرد خاکبرداری (چرخش) و بیل مکانیکی خاکبرداری توسط موتورهای هیدرولیک مایع هیدرولیک فعال می شوند.

 

نیروهای جک قطعات جرثقیل کاترپیلار قطعات جرثقیل کاترپیلار

نیروهای جکینگ مجموعه ای از اجزای نیروی عمودی است که توسط پیوندهای تعلیق تجربه می شوند. اگر نیروی غلتک بالاتر از سطح زمین باشد ، نیروی حاصل از آن برای بلند کردن توده پراکنده عمل می کند ، یا اگر در زیر زمین باشد ، آن را فشرده می کند. به طور کلی هرچه مرکز رول بالاتر باشد ، نیروی جک زدن بیشتر تجربه می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *