هزینه کرایه فرمان اسکید چقدر است؟

هزینه اجاره فرمان اسکید به عوامل متعددی بستگی دارد و می تواند از پروژه ای به پروژه دیگر بسیار متفاوت باشد، اما یک برآورد کلی می تواند در مراحل اولیه فرآیند برنامه ریزی کمک کند. در بیشتر موارد، قیمت اجاره بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار در روز، ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار در هفته و ۱۲۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار در ماه متغیر است.

بهترین راه برای یافتن اطلاعات دقیق قیمت، تماس با یک خرده‌فروش محلی یا شبکه اجاره تجهیزات آنلاین است که می‌تواند شما را با تامین‌کنندگان منطقه‌تان مرتبط کند. نقل قول از این منابع به طور کلی قابل اعتمادترین هستند، اما حتی یک تخمین کلی می تواند هنگام برنامه ریزی یک پروژه جدید مفید باشد.

گفته می شود، اگر پروژه شما به ظرفیت بالابری بالاتر یا فرمان لغزشی نیاز دارد که به جای چرخ روی ریل حرکت کند، هزینه کل احتمالاً در انتهای بالاتر آن محدوده قیمت کاهش می یابد.

میانگین نرخ های روزانه میانگین نرخ های هفتگی میانگین نرخ های ماهانه

Average Daily Rates Average Weekly Rates Average Monthly Rates
Skid Steer With Wheels $۲۰۰-$۴۵۰ $۶۰۰-$۱,۰۰۰ $۱,۲۰۰-$۳,۵۰۰
Skid Steer With Tracks $۳۰۰-$۵۰۰ $۷۰۰-$۱,۵۰۰ $۲,۰۰۰-$۴,۰۰۰

۶ عاملی که بر هزینه‌های اجاره اسکید اسکید تأثیر می‌گذارد

دانستن اینکه چه عواملی بر قیمت‌های اجاره فرمان لغزنده تأثیر می‌گذارند، می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر هنگام انتخاب محصول و تامین‌کننده کمک کند. برای به دست آوردن دقیق ترین برآورد هزینه، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

چه چیزی بر هزینه‌های کرایه اسکید استیر تأثیر می‌گذارد؟ مکان، جدول زمانی پروژه، اندازه، نوع هدایت، نام تجاری، شرایط بازار

۱٫ مکان

هزینه اجاره فرمان اسکید بسته به محل پروژه شما می تواند بسیار متفاوت باشد. برای دریافت تخمین دقیق، هنگام مرور گزینه‌های اجاره یا درخواست قیمت، حتماً مکان دقیق خود را وارد کنید.

۲٫ جدول زمانی پروژه

پروژه‌هایی که یک یا دو روز طول می‌کشند بسیار کمتر از پروژه‌هایی که ماه‌ها یا سال‌ها طول می‌کشند هزینه خواهند داشت. دانستن یک جدول زمانی دقیق از قبل می تواند شما را از پرداخت هزینه روزهای استفاده نشده یا تلاش برای تمدید دوره اجاره خود در آینده باز دارد.

۳٫ اندازه

فرمان های اسکید بزرگتر با اسب بخار بیشتر معمولاً هزینه بیشتری نسبت به مدل های کوچکتر دارند و می توانند مصرف سوخت کمتری داشته باشند. به عنوان مثال، یک لودر اسکید ۱۰۰۰ پوندی ممکن است فقط ۲۵۰ دلار در روز قیمت داشته باشد، در حالی که یک لودر ۱۹۰۰ پوندی تا ۳۵۰ دلار قیمت دارد.

۴٫ نوع فرمان اسکید

دو نوع اصلی فرمان اسکید – لودرهای مسیر و فرمان های چرخدار – می توانند از نظر قیمت بسیار متفاوت باشند. لودرهای مسیری معمولاً هزینه بیشتری دارند و به منابع بیشتری برای حمل و نقل و نگهداری نیاز دارند.

۵٫ برند

برخی از مارک ها و مدل های فرمان لغزنده نسبت به سایرین هزینه بیشتری برای اجاره دارند. برای به دست آوردن بهترین نرخ، مقایسه چندین برند و سنجش مزایا و معایب آنها می تواند مفید باشد. یک بازار آنلاین اجاره تجهیزات مکانی عالی برای شروع مقایسه ویژگی ها و قیمت ها است.

۶٫ شرایط بازار

وضعیت بازار اجاره می تواند باعث نوسان قیمت ها در فصول مختلف سال شود. هزینه های اجاره اغلب در مناطقی با تقاضای بالا بیشتر و در مناطقی که پروژه های ساختمانی فعال کمتری دارند کمتر است.

سایر هزینه هایی که باید در نظر گرفته شود.

هنگام اجاره فرمان اسکید، چند هزینه اضافی وجود دارد که همیشه در قیمت پایه اجاره لحاظ نمی شود. برخی از این موارد عبارتند از:

هزینه سوخت: مستاجر مسئول هزینه های سوخت در طول دوره اجاره است، بنابراین مهم است که بر اساس جدول زمانی پروژه خود، میزان نیاز خود را محاسبه کنید.

تحویل و حمل و نقل: هر چه محل کار شما از تامین کننده تجهیزات دورتر باشد، هزینه های تحویل و تحویل بیشتری را باید بپردازید. انتخاب تامین کننده نزدیک می تواند به کاهش این هزینه ها کمک کند.

آموزش اپراتور: در حالی که فرمان های لغزنده همیشه برای کار کردن به مجوز نیاز ندارند، ممکن است کارکنان برای مدیریت ایمن آنها به آموزش های بیشتری نیاز داشته باشند.

ملحقات: ضمائم اضافی مانند چنگال پالت، برف دمنده و مارپیچ معمولاً هزینه بیشتری دارند و ممکن است نیاز به اجاره جداگانه داشته باشند.

بیمه: اکثر تامین کنندگان از شما می خواهند هنگام اجاره اسکید و سایر تجهیزات سنگین، بیمه تجهیزات پیمانکاران را دریافت کنید. خط‌مشی‌ها ممکن است از نظر قیمت متفاوت باشند، بنابراین مهم است که قبل از شروع فرآیند اجاره، یک پیشنهاد قیمت بگیرید.

مزایای اجاره فرمان اسکید

اجاره در مقابل خرید یک فرمان اسکید، وقتی نوبت به تصمیم گیری بین اجاره یا خرید یک فرمان می رسد، بسیاری از صاحبان پروژه متوجه می شوند که اجاره در دراز مدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه آنها می شود.

اسکیدهای جدید اغلب بیش از ۵۵۰۰۰ دلار قیمت دارند. علاوه بر هزینه های اولیه، خریداران می توانند انتظار داشته باشند که هزینه های بیمه، ذخیره سازی، استهلاک، نگهداری و حمل و نقل را در طول عمر دستگاه بپردازند. برخی از مشاغل نیز برای حمل و نقل نیاز به اتصالات جداگانه یا تریلرهای تخصصی دارند که همه آنها باید جداگانه خریداری شوند. خرید می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی برای شرکت‌ها یا افرادی باشد که برای استفاده معمولی به فرمان لغزنده نیاز دارند، اما می‌تواند به سرعت یک پروژه کوتاه‌مدت را از بودجه خارج کند.

از سوی دیگر، اجاره بها از قبل هزینه کمتری دارد و امکان انعطاف بیشتری را فراهم می کند. به عنوان مثال، شخصی که برای چندین پروژه به فرمان لغزشی نیاز دارد، در صورت انتخاب اجاره، نیازی به نگرانی در مورد هزینه های ذخیره سازی یا نگهداری بین پروژه ها نخواهد داشت.

اجاره همچنین آزادی بیشتری را در هنگام انتخاب اندازه و نوع فرمان اسکید برای هر پروژه ایجاد می کند. در حالی که یک پروژه ممکن است فقط به یک فرمان چرخدار کوچک نیاز داشته باشد، پروژه بعدی می تواند به یک فرمان نیاز داشته باشد

مدل سنگین تر با آهنگ اجاره تضمین می‌کند که همیشه برای هر پروژه فرمان لغزش مناسبی خواهید داشت.

هنگامی که برای یافتن تجهیزات مناسب برای پروژه بعدی خود آماده شدید، از خرده فروشان محلی درخواست قیمت کنید یا با یک شبکه اجاره آنلاین که به منطقه شما خدمات می دهد متصل شوید. این اطمینان حاصل می کند که فرمان لغزشی را که برای کار شما مناسب است با قیمت مناسب پیدا کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *