ماشین آلات راهسازی بیل مکانیکی جدید Cat 320 GX و Cat 323 GX

با بهره گیری از آخرین پیشرفت های فنی، بیل مکانیکی جدید Cat® ۳۲۰ GX و ۳۲۳ GX هزینه های نگهداری و نگهداری پایین، افزایش راندمان سوخت و عملکرد قابل اعتماد را ارائه می دهند.

عملکرد قابل اعتماد با هزینه کمتر از ویژگی های بیل هیدرولیک جدید Cat® ۳۲۰ GX و ۳۲۳ GX است. بیل مکانیکی های جدید دارای کیفیت کلاسیک سری Cat D همراه با ارتقاهای مدرن، مانند سیستم هیدرولیک با کارایی بالا و کنترل های مدرن هستند. در کنار مدل های پیشرفته ۳۲۰ و ۳۲۳ و استاندارد ۳۲۰ GC و ۳۲۳ GC، بیل مکانیکی های جدید GX به پیمانکاران حق انتخاب های بیشتری را برای رفع نیازهای خود می دهند.

مدل‌های جدید GX که برای پاسخگویی به طیف وسیعی از نیازهای مشتری از حداکثر بهره‌وری تا کارکرد کم هزینه در تن طراحی شده‌اند، مصرف سوخت کمتر، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و قیمت اولیه خرید پایین را در مقایسه با مدل‌های Cat GC برای بازپرداخت سریع ارائه می‌کنند. ۳۲۰ GX و ۳۲۳ GX در کاربردهای مشابه تا ۱۵ درصد مصرف سوخت بیشتری نسبت به ۳۲۰D2 GC و ۳۲۰D2 L دارند. یک سوپاپ الکترونیکی کنترل شده دقیقاً نیروی هیدرولیک را در مکان و زمانی که مورد نیاز است هدایت می کند و بهره وری را افزایش می دهد. با حفظ قابلیت اطمینان و دوام مورد انتظار مشتریان از بیل مکانیکی Cat، سری جدید GX قیمت اولیه خرید پایین تری را نسبت به مدل های دیگر اما با ویژگی های پیشرفته تر ارائه می دهد.

انتخاب حالت های Power و Smart به اپراتورها اجازه می دهد مصرف سوخت را مدیریت کنند. حالت Power حداکثر خروجی و بهره وری را تمام وقت فراهم می کند، در حالی که حالت هوشمند به طور خودکار قدرت موتور و هیدرولیک را با شرایط حفاری مطابقت می دهد تا سوخت را بدون تأثیر بر تولید حفظ کند. کنترل خودکار موتور (AEC) سرعت موتور را در زمانی که دستگاه ساکن است کاهش می دهد تا مصرف سوخت را به حداقل برساند.

 

ساده در نگهداری

این مدل‌های بیل مکانیکی جدید از جدیدترین پیشرفت‌های فنی برای کاهش هزینه‌های نگهداری تا ۲۰ درصد در مقایسه با ۳۲۰D2 GC و ۳۲۰D2 L بهره می‌برند. پیشرفت‌های طراحی به طور قابل توجهی فواصل نگهداری را افزایش می‌دهند و دسترسی آسان به فیلترهای یکپارچه را فراهم می‌کنند. فیلترهای هیدرولیک، هوا و سوخت دارای ظرفیت افزایش یافته برای عمر طولانی تر هستند.

فواصل سرویس برای فیلترهای سوخت از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ساعت افزایش می یابد، در حالی که فیلتر روغن هیدرولیک جدید عملکرد فیلتراسیون را بهبود می بخشد و فواصل تعویض را از ۲۰۰۰ به ۳۰۰۰ ساعت افزایش می دهد. گرم کردن خودکار گرم شدن هیدرولیک را در دماهای سرد تسریع می کند تا به بهبود عمر قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کمک کند.

بیل مکانیکی جدید ۳۲۰ GX و ۳۲۳ GX دارای گریس مهر و موم شده بین پین های مسیر و بوش ها برای ارائه عملکرد قابل اعتماد زیر شاسی هستند. ارائه طرح‌های بادوام و اثبات‌شده در زمینه با نکات J استاندارد، طرح‌ها و ظرفیت‌های متعدد سطل برای رفع نیازهای کاربردی خاص پیمانکاران در دسترس است. مشتریان در مناطق خاصی می توانند سطل ها را به نکات اختیاری Advansys™ مجهز کنند که وضوح را برای مدت طولانی تری حفظ می کنند و می توانند به سرعت با استفاده از یک آچار چوبی تعویض شوند.

 

راندمان عملیاتی و ایمنی

با فشار دادن یک دکمه، بیل مکانیکی جدید ۳۲۰ GX و ۳۲۳ GX راه اندازی می شود. مانیتور جدید لمسی ۲۰۳ میلی متری (۸ اینچی) با وضوح بالا به اپراتورها اجازه می دهد تا به سرعت در اکثر تنظیمات دستگاه، از جمله الگوی جوی استیک و پاسخ، پیمایش کنند. شناسه اپراتور به اپراتورها اجازه می دهد تا حالت قدرت، الگوی جوی استیک و پاسخ جوی استیک را انتخاب کرده و آنها را در هنگام ورود به سیستم برای بازگشت سریع به کار بازیابی کنند.

طراحی کابین GX تلاش اپراتور را کاهش می دهد. با داشتن یک صندلی که برای جا دادن اپراتورها در هر اندازه تنظیم می شود، کنترل های ماشین در جلو قرار گرفته اند تا پیچ و تاب و چرخش را از بین ببرند. کنترل آب و هوای اتوماتیک استاندارد راحتی اپراتور را بهبود می بخشد، در حالی که آب بندی کابین، فشار و فیلتر هوای تازه برای کاهش صدا و بهبود کیفیت کلی هوا کار می کند. شیشه‌های بزرگ و ستون‌های کابین باریک دید را به داخل سنگر افزایش می‌دهند و دوربین دید عقب اختیاری دید را بهبود می‌بخشد. ویژگی های راحتی شامل رادیو یکپارچه، USB داخلی و پورت کمکی برای اتصال و شارژ دستگاه ها و خروجی ۲۴ ولت DC برای شارژ سریع تر است.

استارت دکمه ای بدون کلید بیل مکانیکی GX و کد شناسه اپراتور به جلوگیری از سرقت ماشین کمک می کند. دسترسی سطح زمین به فیلترها، تخلیه‌ها و درگاه‌های نمونه‌گیری روغن برنامه‌ریزی شده، تعمیر و نگهداری روتین را آسان و ایمن می‌سازد. نرده ها، پله های دندانه دار و سطوح ضد لغزش با پیچ های فرورفته، ورود، خروج و بالا رفتن بیل مکانیکی را بدون مشکل می کند. جعبه ابزار/ذخیره، درب سوخت، پرکننده روغن هیدرولیک و محفظه تخلیه سوخت برای امنیت بیشتر قابل قفل شدن هستند.

استاندارد Product Link™ از راه دور کارایی کلی بیل مکانیکی GX را با جمع‌آوری خودکار و دقیق اطلاعات ماشین، از جمله مکان، ساعت، مصرف سوخت، زمان بی‌کاری، هشدارهای تعمیر و نگهداری، کدهای تشخیصی و سلامت دستگاه بهبود می‌بخشد – همه اینها به‌صورت آنلاین از طریق برنامه‌های وب و موبایل قابل مشاهده هستند. دسترسی آنلاین به داده‌های Product Link را فراهم می‌کنند، که به اپراتورها اجازه می‌دهد تصمیمات آگاهانه بگیرند که به افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها، ساده‌سازی تعمیر و نگهداری و بهبود ایمنی و امنیت محل کار کمک می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *