نمودار مصرف سوخت دیزل ژنراتور

اگر یک دیزل ژنراتور دارید، باید بدانید که برای تامین انرژی به چه مقدار سوخت نیاز دارید. ما یک نمودار تقریبی مصرف سوخت دیزل را در زیر بر اساس اندازه ژنراتور بر حسب کیلووات (کیلووات) و بار ژنراتور ارائه کرده‌ایم. هرچه ژنراتور بزرگتر و بار بیشتر باشد، به سوخت بیشتری نیاز خواهید داشت.

 

سلب مسئولیت: این جدول برای تخمین مقدار سوختی که یک ژنراتور دیزلی در حین کار استفاده می کند استفاده می شود و به دلیل عوامل مختلف دیگری که ممکن است بر مصرف سوخت تأثیر بگذارد، نشان دهنده دقیقی نیست.

 

نمودار مصرف سوخت دیزل

Generator Size (kW) >1/4 Load (gal/hr) >1/2 Load (gal/hr) >3/4 Load (gal/hr) >Full load (gal/hr)
۲۰ ۰٫۶ ۰٫۹ ۱٫۳ ۱٫۶
۳۰ ۱٫۳ ۱٫۸ ۲٫۴ ۲٫۹
۴۰ ۱٫۶ ۲٫۳ ۳٫۲ ۴٫۰
۶۰ ۱٫۸ ۲٫۹ ۳٫۸ ۴٫۸
۷۵ ۲٫۴ ۳٫۴ ۴٫۶ ۶٫۴
۱۰۰ ۲٫۶ ۴٫۱ ۵٫۸ ۷٫۴
۱۲۵ ۳٫۱ ۵٫۰ ۷٫۱ ۹٫۱
۱۳۵ ۳٫۳ ۵٫۴ ۷٫۶ ۹٫۸
۱۵۰ ۳٫۶ ۵٫۹ ۸٫۴ ۱۰٫۹
۱۷۵ ۴٫۱ ۶٫۸ ۹٫۷ ۱۲٫۷
۲۰۰ ۴٫۷ ۷٫۷ ۱۱٫۰ ۱۴٫۴
۲۳۰ ۵٫۳ ۸٫۸ ۱۲٫۵ ۱۶٫۶
۲۵۰ ۵٫۷ ۹٫۵ ۱۳٫۶ ۱۸٫۰
۳۰۰ ۶٫۸ ۱۱٫۳ ۱۶٫۱ ۲۱٫۵
۳۵۰ ۷٫۹ ۱۳٫۱ ۱۸٫۷ ۲۵٫۱
۴۰۰ ۸٫۹ ۱۴٫۹ ۲۱٫۳ ۲۸٫۶
۵۰۰ ۱۱٫۰ ۱۸٫۵ ۲۶٫۴ ۳۵٫۷
۶۰۰ ۱۳٫۲ ۲۲٫۰ ۳۱٫۵ ۴۲٫۸
۷۵۰ ۱۶٫۳ ۲۷٫۴ ۳۹٫۳ ۵۳٫۴
۱۰۰۰ ۲۱٫۶ ۳۶٫۴ ۵۲٫۱ ۷۱٫۱
۱۲۵۰ ۲۶٫۹ ۴۵٫۳ ۶۵٫۰ ۸۸٫۸
۱۵۰۰ ۳۲٫۲ ۵۴٫۳ ۷۷٫۸ ۱۰۶٫۵
۱۷۵۰ ۳۷٫۵ ۶۳٫۲ ۹۰٫۷ ۱۲۴٫۲
۲۰۰۰ ۴۲٫۸ ۷۲٫۲ ۱۰۳٫۵ ۱۴۱٫۹
۲۲۵۰ ۴۸٫۱ ۸۱٫۱ ۱۱۶٫۴ ۱۵۹٫۶

نحوه تعیین میزان مصرف سوخت ژنراتور

میانگین زمان اجرا برای ژنراتورها

عوامل دیگری وجود دارد که می تواند بر مصرف سوخت ژنراتور شما تأثیر بگذارد. اینها شامل نام تجاری، طول عمر ژنراتور، اندازه ژنراتور، مقدار بار، تعداد مواردی که باید توسط ژنراتور تغذیه شوند، و نحوه نگهداری از آن است.

 

به عنوان مثال، ژنراتورهای قابل حمل ممکن است قادر به تولید برق برای یک یا دو ابزار در یک زمان باشند، در حالی که ژنراتورهای آماده به کار بزرگتر برق خانه ها، مشاغل و حتی بیمارستان ها را تامین می کنند.

 

اندازه مخزن سوخت شما مهم است زیرا هرچه بار بیشتری روی ژنراتور وارد کنید، به سوخت بیشتری نیاز خواهید داشت.

 

بارهای ژنراتور و تنظیمات بار

بانک های بار مقاومتی در مقابل بانک های بار واکنشی

هنگامی که تصمیم می گیرید از چه اندازه ژنراتور استفاده کنید، باید بدانید که برای برق رسانی به چه چیزی نیاز دارید و برای راه اندازی آن به چند وات نیاز دارید. مقدار توانی که یک ژنراتور می تواند تولید کند بر حسب وات رتبه بندی می شود. توصیه می شود که ژنراتور هرگز نباید با حداکثر توان بیش از ۳۰ دقیقه در یک زمان کار کند.

برای تعیین اینکه چند وات از ژنراتور خود نیاز دارید، تمام واتی را که احتمالاً استفاده می کنید در یک زمان جمع کنید. اگر از ژنراتور خود برای تامین برق خانه خود در هنگام قطع برق استفاده می‌کنید، بار راکتیو هر وسیله‌ای را که راه‌اندازی می‌کنید، در نظر بگیرید، نه فقط میزان برق مورد نیاز برای روشن نگه داشتن همه آنها.

وسایل برقی با بار مقاومتی برای راه اندازی انرژی کمتری مصرف می کنند. آنها شامل مواردی مانند توستر، قهوه ساز و تلویزیون می شوند. در مقابل، وسایلی که بارهای واکنشی دارند – مانند تهویه مطبوع، یخچال، کمپرسور هوا، و ابزارهای پرقدرت مانند اره یا مته – ممکن است تا سه برابر بیشتر از انرژی لازم برای روشن نگه داشتن آنها مصرف کنند. اکثر اقلام با بار راکتیو حاوی یک موتور الکتریکی هستند.

مهم است که هنگام جمع کردن وات مورد نیاز برای تامین انرژی هر چیزی که احتمالاً همزمان کار می کند، بار راکتیو را در نظر داشته باشید. برای هر دستگاهی که بار راکتیو دارد، هنگام تعیین مقدار کل توان مورد نیاز از ژنراتور، وات راه اندازی را اضافه کنید، نه وات جاری را.

مهم است که ژنراتوری را انتخاب کنید که به شما قدرت بیشتری نسبت به همه وسایل یا ابزارهای اضافه شده با هم بدهد، در صورتی که در نهایت قدرت بیشتری از آنچه انتظار داشتید مصرف کنید. همیشه راحت‌تر (و ارزان‌تر) وات بیشتر از نیازتان نسبت به پایان دادن به کمبود کافی است – و نیاز به خرید یک ژنراتور جدید یا یک ژنراتور دوم برای افزایش توانی که واحد اصلی شما ارائه می‌دهد.

 

اجاره دیزل ژنراتور

اگر به دنبال یک ژنراتور جدید برای اجاره هستید، لطفا با ما تماس بگیرید. BigRentz دیزل ژنراتورهای قابل یدک کشی را ارائه می دهد. ظرفیت های برق از ۲۰ کیلو وات تا ۲۴۰ کیلو وات، با قیمت اجاره برای مدل های ۲۰، ۳۶ و ۵۶ کیلووات با کمی بیش از ۱۰۰ دلار در روز، ۳۴۵ تا ۵۱۷ دلار در هفته و حدود ۹۰۰ دلار تا کمی کمتر از ۱۱۰۰ دلار در ماه است.

 

محل کار خود را برای دقیق ترین نرخ ها تنظیم کنید و برای مدل های دیگر (۴۸، ۱۰۰، ۱۲۰ و ۲۴۰ کیلووات) پیشنهاد قیمت دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *