عملیات کنترل از راه دور Cat Command به بیل مکانیکی Cat 374، ۳۹۵ گسترش می یابد.

بیل‌های هیدرولیک بزرگ Caterpillar ۳۷۴ و ۳۹۵ اکنون می‌توانند به Command for Excaving مجهز شوند که عملیات کنترل از راه دور را ارائه می‌دهد.

Command for Excavation با ارائه کارکرد ماشین از راه دور از فاصله ایمن، حذف خطرات ایمنی و کاهش صدمات ناشی از بالا و پایین رفتن ماشین آلات، اپراتورها را از شرایط بالقوه خطرناک محل کار دور می کند.

با ارائه گزینه های عملیاتی خط دید (LOS) و غیرخط دید (NLOS)، Command for Excavating به کاربران به راحتی عملکردهای حفاری، بالابر و ردیابی را از خارج از کابین کنترل می کند. این فناوری ایمنی را افزایش می‌دهد و بهره‌وری ماشین‌آلات را در طیف وسیعی از پروژه‌ها مانند کار در شرایط ناپایدار زیر پا، زمین‌های قهوه‌ای، کار در ساحل، تخریب، و استودورینگ بهبود می‌بخشد. همچنین اجازه می دهد تا تولید بلافاصله پس از فرآیندهای مخرب، مانند انفجار در کاربردهای معدن، دوباره شروع شود.

یک بیل مکانیکی Cat که در انبار بار کشتی با کنترل از راه دور کار می کند.

 

دو گزینه از راه دور

کنسول Command انتقال سریع به کنترل ماشین خط دید در محل کار را از طریق یک کنسول سبک وزن و جمع و جور که توسط یک مهار شانه ای راحت پشتیبانی می شود، ارائه می دهد. بدون نیاز به زیرساخت های ارتباطی در محل، برای عملیات از راه دور موقت یا اضطراری ایده آل است.

این کنسول با استفاده از پروتکل ارتباطی فرکانس ۹۰۰ مگاهرتز یا ۲٫۴ گیگاهرتز، محدوده کنترل ماشین را تا ۴۳۷ فوت ارائه می‌کند و عملکردهای بیل مکانیکی را بدون تاخیر پاسخ مدیریت می‌کند. اگر کلید خاموش کردن از راه دور فشار داده شود، ارتباط بی سیم قطع شود یا کنسول بیش از ۴۵ درجه کج شود، ویژگی های ایمنی داخلی تمام حرکات بیل مکانیکی را متوقف می کند.

ایستگاه فرماندهی عملیات غیر خطی در محل را از راحتی یک دفتر دارای تهویه مطبوع در محل یا مایل‌ها دورتر فراهم می‌کند، زیرا فاصله فقط با قابلیت‌های شبکه بی‌سیم محدود می‌شود.

ایستگاه‌های فرماندهی Cat در محیط اداری برای کنترل از راه دور بیل‌های مکانیکی در پایانه رودخانه برای تخلیه بارها و انبارهای بار استفاده می‌شوند.

ایستگاه فرماندهی اپراتور را به راحتی در یک “کابین مجازی” سفارشی شده با کنترل های آشنا و نمایشگرهای ماشین قرار می دهد. کاربران می‌توانند تا پنج ماشین مختلف را از یک مکان یا مکان‌های مختلف کنترل کنند، و زمان خرابی برای تغییرات شیفت یا نیاز به سفر به محل کار را کاهش دهند. نمایشگرهای لمسی مشابه نمایشگر داخل کابین، کنترل دقیق دستگاه را ارائه می‌کنند، در حالی که پایه‌های نمایشگر قرار گرفته در جلوی کاربر، دید آسانی از تغذیه دوربین بیل مکانیکی را فراهم می‌کنند.

کنترل‌های فرمان با ارائه سطح بالایی از دقت و بهره‌وری، عمیقاً با وسایل الکترونیکی بیل مکانیکی ادغام شده‌اند تا به کاربران همان تجربه پاسخگویی به ماشین را بدهد که گویی از داخل کابین کار می‌کنند. Grade Assist، Swing Assist، E-Fence و سایر فناوری‌های دستگاه از راه دور بدون تنظیم دستی از داخل کابین تنظیم، فعال و غیرفعال می‌شوند.

 

 

کنسول فرمان Caterpillar

با حذف اپراتور از کابین، Command for Excaving راه حلی برای کمبود نیروی کار و مزایای آموزشی برای اپراتورهای جدیدتر ارائه می دهد. فرصت هایی را برای افرادی که محدودیت های فیزیکی دارند باز می کند که آنها را از صعود به تجهیزات باز می دارد، نسل جدیدی از کارگران را جذب می کند و طول عمر اپراتورهای با تجربه را افزایش می دهد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *