کاترپیلار اکنون عملیات کنترل از راه دور را برای بولدوزرهای متوسط Cat D5، D6، D7 ارائه می دهد.

کاترپیلار قابل حمل و سبک وزن، کنسول فرمان (LOS) به کارگران اجازه می دهد در حالی که در محل هستند و در تماس بصری مستقیم با بولدوزر هستند، خارج از کابین کار کنند. با رسیدن برد آن به ۴۳۷ yd.، کنسول کاربر را برای دید بهینه قرار می دهد.

قابل حمل و سبک وزن، کنسول فرمان (LOS) به کارگران اجازه می دهد در حالی که در محل هستند و در تماس بصری مستقیم با بولدوزر هستند، خارج از کابین کار کنند. با رسیدن برد آن به ۴۳۷ yd.، کنسول کاربر را برای دید بهینه قرار می دهد. علاوه بر سادگی عملکرد، سیستم کنسول (LOS) از فناوری‌های کمکی متعددی پشتیبانی می‌کند که اپراتور از داخل کابین دارد، از جمله کنترل کشش، AutoCarry و تیغه پایدار. ایستگاه فرماندهی عملیات غیر خطی در محل را از راحتی یک دفتر دارای تهویه مطبوع در محل یا مایل‌ها دورتر فراهم می‌کند، زیرا فاصله فقط با قابلیت‌های شبکه بی‌سیم محدود می‌شود.

برای افزایش ایمنی محل کار در شرایط خطرناک چرت زدن، کاترپیلار Caterpillar از گسترش عملکرد ماشین از راه دور فرمان به بولدوزرهای Cat D5، D6 و D7 خبر داد.

Command for Dozing اپراتورها را از کابین خارج می‌کند و کارکرد از راه دور را از فاصله ایمن در کاربردهایی مانند کار روباره/احیای روباره، پاره کردن روباره یا لنت‌های شستشو، چرت زدن حوضچه دوغاب، و عملیات در اطراف مواد خطرناک یا سطوح ناپایدار ارائه می‌دهد.

کاترپیلار بولدوزرهای نسل بعدی از ریموت کارخانه به صورت آماده حمل می شوند و نصب در میدان را سریع و تنها با چند قطعه اضافی مورد نیاز است. با Command که به طور کامل با سیستم های الکترونیکی و هیدرولیک دستگاه ادغام شده است، عملکرد از راه دور پاسخ سریع، کنترل روان و تقریباً بدون تاخیر را ارائه می دهد.

شرکت‌ها این گزینه را دارند که بولدوزرها را به عملکرد خط دید (LOS) یا غیرخط دید (NLOS) مجهز کنند و یک سوئیچ سطح زمین به سرعت بین عملکرد بولدوزر دستی و از راه دور تغییر می‌کند. برای کمک به بهبود بهره وری در محل کار، Command به تولید اجازه می دهد بلافاصله پس از فرآیندهای مخرب، مانند انفجار در کاربردهای معدن، دوباره شروع به کار کند.

فراتر از بهبود عملکرد ایمن و افزایش بهره وری، Command for Dozing یک راه حل بالقوه برای کمبود کارگران و فرصت های آموزشی اضافه شده برای اپراتورهای جدیدتر ارائه می دهد. با اجازه دادن به اپراتور برای کار در خارج از ماشین، Command فرصت هایی را برای افرادی که محدودیت های فیزیکی دارند که مانع از بالا رفتن آنها به تجهیزات می شود، باز می کند. می تواند نسل جدیدی از کارگران را جذب کند و در عین حال طول عمر اپراتورهای با تجربه را افزایش دهد.

 

دو گزینه، کنترل دقیق

قابل حمل و سبک وزن، کنسول فرمان (LOS) به کارگران اجازه می دهد در حالی که در محل هستند و در تماس بصری مستقیم با بولدوزر هستند، خارج از کابین کار کنند. با رسیدن برد آن به ۴۳۷ yd.، کنسول کاربر را برای دید بهینه قرار می دهد.

بدون نیاز به زیرساخت های ارتباطی در محل، برای عملیات از راه دور کوتاه مدت و اضطراری ایده آل است. چیدمان کنسول ارگونومیک دارای کنترل های بصری با نمادهای ISO است که دسترسی به تمام عملکردهای بولدوزر کاترپیلار را فراهم می کند، در حالی که یک صفحه نمایش LED نمایش واضحی از وضعیت دستگاه ارائه می دهد.

علاوه بر سادگی عملکرد، سیستم کنسول (LOS) از فناوری‌های کمکی متعددی پشتیبانی می‌کند که اپراتور از داخل کابین دارد، از جمله کنترل کشش، AutoCarry و تیغه پایدار. با باز کردن قفل با یک کارت دسترسی الکترونیکی، کنسول را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که به سادگی با تغییر یک تراشه RFID، دستگاه دیگری مجهز به Command را کنترل کند. باتری لیتیوم یون آن شارژ سریع و زمان طولانی کار را در دماهای مختلف محیط فراهم می کند.

اگر کلید خاموش کردن از راه دور فشار داده شود، ارتباط بی سیم قطع شود یا کنسول بیش از ۴۵ درجه کج شود، ویژگی های ایمنی داخلی تمام حرکات بولدوزر را متوقف می کند.

ایستگاه فرماندهی عملیات غیر خطی در محل را از راحتی یک دفتر دارای تهویه مطبوع در محل یا مایل‌ها دورتر فراهم می‌کند، زیرا فاصله فقط با قابلیت‌های شبکه بی‌سیم محدود می‌شود. با حذف ارتعاشات ناشی از خستگی حرکات ماشین در کابین، اپراتورها می توانند با خستگی کمتری کار کنند.

ایستگاه قابل تنظیم حسی شبیه به کابین با کنترل‌های آشنا دارد که با پدال‌ها، جوی استیک‌ها، صندلی قابل تنظیم، سوئیچ‌ها و فضای ذخیره‌سازی کامل می‌شود. نمایشگرهای چندگانه تصاویری از لبه های برش چپ و راست، تیغه در مرکز بالا و نمای عقب که شامل چاک دهنده است، ارائه می دهند.

فراتر از پشتیبانی از فناوری های کمکی ارائه شده توسط کنسول (LOS)، ایستگاه فرماندهی (NLOS) سازگاری با نمایشگر بار تیغه، کمک شیب و درجه با سه بعدی را با زمان پاسخگویی مشابه در کابین ارائه می دهد. کاربران به راحتی می‌توانند از یک دستگاه یا مکان‌های مختلف با دستگاه‌های مجهز به فرمان متفاوت – بولدوزر، چرخ‌لودر یا بیل مکانیکی – و عملاً هیچ زمان توقفی برای تغییر شیفت کاری یا سفر به محل کار ندارند.

ایستگاه فرماندهی عملیات غیر خطی در محل را از راحتی یک دفتر دارای تهویه مطبوع در محل یا مایل‌ها دورتر فراهم می‌کند، زیرا فاصله فقط با قابلیت‌های شبکه بی‌سیم محدود می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *