فرمان اسکید چیست؟

فرمان اسکید یک قطعه کوچک و همه کاره از تجهیزات ساختمانی است که عمدتاً برای حفاری استفاده می شود. سبک و قابل مانور است و بازوهای آن می توانند به طیف وسیعی از ابزارها برای کارهای مختلف ساختمانی و محوطه سازی متصل شوند.

فرمان اسکید یا دارای چهار چرخ یا دو مسیر خواهد بود. محورهای جلو و عقب هر طرف به طور هماهنگ با یکدیگر قفل می شوند، اما می توانند به طور جداگانه از چرخ های طرف مقابل دستگاه کار کنند.

چرخ ها یک تراز مستقیم ثابت را نگه می دارند و نمی چرخند. برای چرخاندن ماشین، اپراتور فرمان لغزش باید سرعت چرخ ها را از یک طرف افزایش دهد و باعث می شود که چرخ ها در جهت مخالف چرخش کنند یا روی زمین بکشند. این عملکرد فرمان همان چیزی است که نام ماشین را به آن داده است.

 

چرخش فرمان لغزشی

فرمان اسکید برای چه مواردی استفاده می شود؟

ویژگی بارز فرمان اسکید، گزینه‌های اتصال متنوع آن است که انجام طیف گسترده‌ای از کارها را با استفاده از یک قطعه تجهیزات ممکن می‌سازد. اتصال استاندارد برای فرمان اسکید یک سطل است، اما می توان آن را با هر تعداد جایگزین جایگزین کرد که این امکان را برای فرمان اسکید انجام می دهد که عملکردهای بسیاری از تجهیزات مختلف را انجام دهد. به طور سنتی، فرمان اسکید مجهز به یک سطل است. و برای بلند کردن و جابجایی مواد سنگین استفاده می شود.

 

  • پاکسازی برف

این سطل همچنین می تواند برای پاک کردن برف استفاده شود، یا در شرایط زمستانی جدی تر، اپراتور ممکن است یک برف دم یا اتصال تیغه برف را انتخاب کند.

 

  • حفاری

فرمان اسکید همچنین به لطف ضمیمه هایی مانند چاک دهنده، تیلر، ترانچر یا اره چرخی، قادر به حفاری است.

 

  • ساخت و ساز

برای کارهای ساختمانی و ساختمانی، دستگاه را می توان با میکسر سیمان یا آسیاب روسازی مجهز کرد.

 

  • محوطه سازی

آسیاب کنده، بیل درخت، خردکن چوب، و ملحقات حفر ترانشه، فرمان اسکید را انتخاب خوبی برای کارهای محوطه سازی می کند، در حالی که چنگال های پالت و نیزه های عدل آن را برای کارهای مزرعه و انبار مفید می کنند.

 

  • ترانشه برداری و حفر

در نهایت، و شاید محبوب ترین، فرمان اسکید دارای انواع گزینه های اتصال حفاری مانند بیل، سنگر، ​​و مارپیچ (که مانند یک چوب پنبه باز برای سوراخ کردن یک سوراخ دقیق عمل می کند) دارد.

تقریباً در هر سناریوی محل کار، پیوستی وجود دارد که فرمان اسکید را به یک انتخاب مفید برای هر کاری تبدیل می کند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که شما یا اپراتور فرمان اسکید استخدام شده شما در مورد دستورالعمل های ایمنی و نگهداری خاص برای خود فرمان و پیوست هایی که برای هر پروژه استفاده می کنید، به روز هستید.

ضمیمه های هدایت لغزشی

 

وزن یک فرمان اسکید چقدر است؟

چند سایز مختلف فرمان اسکید وجود دارد که هر کدام برای انواع مختلف مشاغل بهتر عمل می کنند.

 

  • فرمان اسکید فریم کوچک: <1750 پوند، <50 اسب بخار
  • فرمان اسکید فریم متوسط: ۱۷۵۰ تا ۲۲۰۰ پوند، ۵۰ تا ۷۰ اسب بخار
  • فرمان اسکید فریم بزرگ: > 2200 پوند، > 70 اسب بخار

 

قاب کوچک Skid Steer

مدل فریم کوچک در فضاهای تنگ سبک تر و قابل مانور بیشتر است و بهترین انتخاب برای کارهای داخلی، محوطه سازی و توسعه سایت است.

قاب متوسط ​​Skid Steer

 

 

یک فرمان اسکید سایز متوسط ​​اغلب با اتصالات مختلف خود برای عملکرد به عنوان یک بیل یا حفار در مکان هایی که آن ماشین ها جا نمی شوند استفاده می شود. از آنجایی که فرمان اسکید فریم متوسط ​​سبک تر از تجهیزات تخریب سنتی است، می توان آن را به لاستیک یا مسیر مجهز کرد و بدون آسیب رساندن به سطح روی آسفالت یا بتن راند.

قاب بزرگ Skid Steer

 

می توان از فرمان های لغزنده بزرگ برای تخریب و حفاری گسترده استفاده کرد. در حالی که بسیاری از ماشین‌های تخریب در مقیاس بزرگ باید توسط یک نیمه کامیون حمل شوند، لودر چرخ می‌تواند بسیاری از کارهای حفاری مشابه را انجام دهد در حالی که هنوز می‌تواند به طور مستقل در مورد محل کار مانور دهد.

راهنماهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند بفهمید کدام فرمان برای پروژه شما مناسب است یا می توانید مستقیماً با یک تامین کننده حرفه ای صحبت کنید.

 

تفاوت بین Bobcat و Skid Steer چیست؟

به لودر اسکید غالباً “بابکت” گفته می شود. Bobcat در واقع یکی از برندهای ساخت و ساز است که در کنار شرکت هایی مانند John Deere و Caterpillar، فرمان های اسکید می سازد. بنابراین هیچ “تفاوت” واقعی بین Bobcat و Skid Steer وجود ندارد – Bobcat فقط یک نام تجاری از لودر اسکید است. به همان ترتیبی که مردم اکنون وقتی به معنای «جستجو» هستند، «گوگل» می‌گویند، اغلب مردم وقتی به معنای «سنجشی» می‌گویند، «بابکت» می‌گویند.

آیا باید یک فرمان اسکید بخرید یا اجاره کنید؟

اینکه آیا شما باید فرمان اسکید بخرید یا نه تا حد زیادی به اندازه و فرکانس پروژه های شما بستگی دارد. به خاطر داشته باشید که شما باید همان تصمیم را در مورد پیوست‌ها بگیرید، که می‌توانند جداگانه خریداری یا اجاره شوند.

اگر متوجه شدید که تقریباً در تمام پروژه‌های خود از فرمان اسکید استفاده می‌کنید، ممکن است ارزش سرمایه‌گذاری در ماشین شخصی خود را داشته باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که مالکیت تجهیزات هزینه های خود را به همراه دارد – فرمان لغزنده شما نیاز به نگهداری و نگهداری دارد که مجموعاً سالانه بیش از هزار دلار است. همچنین احتمالاً به پیوست های مختلفی برای vario نیاز خواهید داشت

مشاغلی که هر کدام چندین هزار دلار هزینه دارند و نیاز به نگهداری دارند.

اگر استفاده از فرمان لغزنده شما کمتر است، احتمالاً اجاره آن از نظر مالی منطقی تر است. می‌توانید هزینه‌ها را تقسیم کنید تا مطمئن شوید که فقط برای زمانی که نیاز دارید پرداخت می‌کنید و می‌توانید از دردسر خرید پیوستی که فقط یک بار استفاده می‌کنید اجتناب کنید.

بهترین راه برای فهمیدن اینکه دقیقاً چه اندازه، نوع و دوره اجاره ای برای پروژه خود نیاز دارید این است که با یک متخصص صحبت کنید که بتواند نیازهای خاص شما را ارزیابی کند و تجهیزاتی را که برای شما مناسب تر است را در اختیار شما قرار دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *