فناوری‌های پیشرفته گرید Caterpillar به بیل‌های هیدرولیک مینی نسل بعدی Cat 6 تا ۱۰ تنی گسترش یافته است.

مالکان می توانند قطعات بیل مکانیکی را که از طریق نمایندگی های Caterpillar و Sitech کاترپیلار در دسترس است، به Caterpillar Grade با Advanced 2D یا Caterpillar Grade با ۳D مجهز کنند.
کاترپیلار اکنون فناوری‌های Caterpillar Grade را به عنوان یک گزینه پس از فروش به دارندگان بیل‌های هیدرولیک مینی نسل بعدی Cat در محدوده کلاس ۶ تا ۱۰ تن ارائه می‌کند.

مالکان می توانند بیل مکانیکی را که از طریق نمایندگی های Caterpillar و Sitech کاترپیلار در دسترس است، به Caterpillar Grade با Advanced 2D یا Caterpillar Grade با ۳D مجهز کنند.

طبق گفته سازنده، اجزای مدولار کیت میدانی، نصب سریع را تسهیل می‌کنند، در حالی که این فناوری به‌طور یکپارچه در زیرساخت‌های الکترونیکی بیل مکانیکی Caterpillar ادغام می‌شود.

هر دو فناوری درجه پس از فروش، قابلیت‌های بیل مکانیکی بزرگ‌تر Caterpillar را منعکس می‌کنند که با سیستم‌های پیشرفته ۲ بعدی یا سه بعدی کار می‌کنند و به تجهیزات اجازه می‌دهند به سرعت به درجه هدف برسند. ۱۰ اینچی مجزا مانیتور صفحه لمسی با وضوح بالا به اپراتورها اجازه می دهد تا به راحتی طرح های سایت را در داخل کابین مشاهده، ایجاد و کار کنند. خودکار کنترل ساده و تک جوی استیک را بر روی چوب و سطل برای حفظ درجه و جلوگیری از برش بیش از حد و زیر برش ارائه می دهد.

Caterpillar Grade with Advanced 2D کاترپیلار از پردازنده‌های داخلی و حسگرهای واکنش سریع برای ارائه نوک سطل و راهنمایی ارتفاع در مانیتور صفحه لمسی در زمان واقعی استفاده می‌کند. این فناوری به اپراتورها امکان ایجاد و کار بر روی طرح های اولیه سایت را می دهد، در حالی که ویرایش های طراحی درجه را می توان به راحتی از روی صندلی اپراتور انجام داد. نصب میدانی این فناوری شامل سخت افزار، حسگرها و مانیتور اختصاصی برای ایجاد، ویرایش و مشاهده پلان درجه بندی می شود.

با استفاده از سیستم‌های GPS و GLONASS برای مشخص کردن مکان دقیق بیل مکانیکی، Caterpillar Grade با سه بعدی به ماشین‌های متعدد اجازه می‌دهد تا طرح‌های پیچیده محل کار را درجه‌بندی کنند. مانیتور موقعیت سطل را در تمام دامنه حرکت حفاری نشان می دهد، در حالی که هشدارهای صوتی ارتفاع و عمق نشان می دهد که چه زمانی به درجه مورد نظر رسیده است تا از برش بیش از حد یا زیر برش محافظت شود.

علاوه بر سخت افزار و حسگرها، از جمله نمایشگر، مورد نیاز برای Grade with Advanced 2D، نصب Grade with 3D به گیرنده ها و آنتن های GNSS نیز نیاز دارد.

فناوری‌های Caterpillar Grade کاترپیلار که در طیف وسیعی از کاربردها از جمله کار فاضلاب و سپتیک، پایه‌های حفاری و توسعه صفحه‌های مسطح در خانه مفید هستند، به اپراتورها کمک می‌کنند تا تعداد پاس‌ها را کاهش دهند و زمان لازم برای تکمیل برش‌ها را کوتاه‌تر کنند. آنها کیفیت درجه و ثبات را برای اپراتورها در تمام سطوح تجربه بهبود می بخشند و می توانند با کمک به کار در موقعیت های دید محدود، روز کاری را افزایش دهند.

صرفه جویی در هزینه های مرتبط با زمان، نیروی کار، مصرف سوخت و مواد، فناوری های Caterpillar Grade به شرکت ها اجازه می دهد تا به سرعت به درجه هدف برسند و هزینه های عملیاتی کلی را در محل کار کاهش دهند.

قطعات و لوازم یدکی در سراسر خط به علاوه ساختار بیرونی مقاوم در برابر آسیب آنها به کاهش سرمایه گذاری موجودی قطعات و لوازم یدکی و کاهش هزینه های تعمیر کمک می کند. افزایش فواصل سرویس به این معنی است که این بیل مکانیکی ها زمان بیشتری را در محل کار و زمان کمتری را در مغازه صرف می کنند.

بیل مکانیکی Caterpillar 305 CR کاترپیلار تقریباً ۹ درصد قدرت بیشتری برای افزایش عملکرد دستگاه ارائه می دهد. همچنین ۵٫۶ اینچ عمق حفاری عمیق تر از ۳۰۵ E2 ارائه می دهد که به آن انعطاف پذیری بیشتری در کاربرد می ده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *