Caterpillar 120 GC Motor Grader ترکیبی از عملکرد قابل اعتماد، کارکرد کم هزینه در ساعت

۱۲۰ GC 10، ۱۲ و ۱۴ فوت را ارائه می دهد. گزینه‌های تخته‌سازی برای برآورده کردن طیف وسیعی از الزامات پوشش جاده، و یک اسکریفایر جدید طراحی‌شده در وسط کوه، دید به پیوست را بهبود می‌بخشد و طول کلی دستگاه را کاهش می‌دهد.
۱۲۰ GC 10، ۱۲ و ۱۴ فوت را ارائه می دهد. گزینه‌های تخته‌سازی برای برآورده کردن طیف وسیعی از الزامات پوشش جاده، و یک اسکریفایر جدید طراحی‌شده در وسط کوه، دید به پیوست را بهبود می‌بخشد و طول کلی دستگاه را کاهش می‌دهد. به گفته سازنده، ۱۲۰ GC جدید که در کاربردهای کم تا متوسط ​​عالی است، عملکرد قابل اعتماد و کم هزینه را در طیف وسیعی از کاربردها ارائه می دهد که شامل کارهای دولتی و شهرداری، تعمیر و نگهداری جاده های شهرستان و درجه بندی نهایی می شود. پهنای دستگاه باریک ۷٫۹ فوت به علاوه انتخاب کابین استاندارد یا کم مشخصات برای کاهش ارتفاع کلی حمل و نقل به ۱۰٫۲۵ فوت، قابلیت حمل و نقل دستگاه را بهبود می بخشد. برای راحتی کار، کابین گزینه ای بین صندلی تعلیق مکانیکی یا بادی ارائه می دهد، در حالی که کنسول کنترل و فرمان به راحتی مطابق با اولویت اپراتور تنظیم می شوند.
گریدر موتور Caterpillar 120 GC کاترپیلار جدید، مکمل پیشنهاد گرید موتور Caterpillar، کاترپیلار تعادل مناسبی از ویژگی‌های با عملکرد بالا را با کاهش مصرف سوخت، هزینه‌های نگهداری کم و کنترل‌های آسان ارائه می‌دهد.

به گفته سازنده، ۱۲۰ GC جدید که در کاربردهای کم تا متوسط ​​عالی است، عملکرد قابل اعتماد و کم هزینه را در طیف وسیعی از کاربردها ارائه می دهد که شامل کارهای دولتی و شهرداری، تعمیر و نگهداری جاده های شهرستان و درجه بندی نهایی می شود.

انتقال قدرت و طراحی متعادل ماشین آن، قدرت میله کشش مناسب را با موتور Caterpillar C4.4 کاترپیلار کم مصرف تضمین می کند. ۱۲۰ GC با تطبیق قدرت و گشتاور موتور با نیازهای کاربردی، دارای کنترل الکترونیکی دریچه گاز برای بهبود بهره وری درجه بندی است.

در کاترپیلار با عملکرد استاندارد حالت Eco با محدوده قدرت موتور دقیقاً مشابه برای چرخ‌های دیفرانسیل عقب استاندارد و اختیاری چهار چرخ محرک، مصرف سوخت را تا ۵ درصد افزایش می‌دهد و هزینه‌های مالکیت را کاهش می‌دهد. فن خنک کننده هیدرولیک، با فن اختیاری معکوس برای کاربردهای زیاد زباله، فقط در مواقع ضروری برای کاهش بیشتر مصرف سوخت کار می کند.

سیستم هیدرولیک کارآمد با چیدمان فرمان و اهرم آشنا مطابق با مدل‌های ۱۲۰، ۱۴۰ و ۱۶۰K، کنترل دقیق‌تر و قابل پیش‌بینی‌تری را برای درجه یکنواخت فراهم می‌کند. گیربکس آن با مبدل گشتاور نیاز به پدال اینچ را بی نیاز می کند، بنابراین برای ساده کردن کار فقط به پدال دریچه گاز و ترمز نیاز است.

دیفرانسیل بدون چرخش سیستم درایو به طور خودکار در نوبت باز می شود تا ورودی مورد نیاز اپراتور حذف شود. هنگامی که دستگاه در حالت خنثی قرار می گیرد و ترمز دستی خاموش می شود، ترمز دستی به طور خودکار درگیر می شود.

قالب دایره ای استاندارد ۱۲۰ GC که با ساختارهای ماشینی با عمر طولانی برای عملکرد قابل اعتماد ساخته شده است، دوام را با دندانه های دایره ای سخت شده و درج های سایش قابل تعویض که از ساختارهای اجزای اصلی محافظت می کند، افزایش می دهد. به گفته سازنده، این طرح در کارخانه محکم می ماند تا درجه بندی دقیق طولانی مدت ارائه دهد، در حالی که به گفته سازنده، گزینه کلاچ لغزشی دایره ای از میله کششی، دایره و تخته قالب در برابر آسیب احتمالی در صورت برخورد دستگاه با یک جسم غیرقابل حرکت محافظت می کند.

نگهداری آسان، گزینه Circle Saver موجود، نیاز به گریس کاری روزانه و تعمیر دایره و پینیون را کاهش می دهد. طراحی جدید محور جلوی گریدر، عمر یاتاقان را برای به حداقل رساندن تعمیر و نگهداری به حداکثر می‌رساند.

پهنای دستگاه باریک ۷٫۹ فوت به علاوه انتخاب کابین استاندارد یا کم مشخصات برای کاهش ارتفاع کلی حمل و نقل به ۱۰٫۲۵ فوت، قابلیت حمل و نقل دستگاه را بهبود می بخشد. برای راحتی کار، کابین گزینه ای بین صندلی تعلیق مکانیکی یا بادی ارائه می دهد، در حالی که کنسول کنترل و فرمان به راحتی مطابق با اولویت اپراتور تنظیم می شوند.

سیستم تهویه مطبوع اختیاری کابین که برای جلوگیری از ورود آوار تحت فشار قرار دارد، هوای تازه را به گردش در می‌آورد تا از مه شدن شیشه‌ها جلوگیری کند.

طیف وسیعی از گزینه‌ها برای افزایش انعطاف‌پذیری دستگاه و برآوردن نیازهای خاص مشتری در دسترس هستند. شیب سنج تیغه دیجیتال اختیاری درجه را بدون اتکا به چک کننده های درجه دستی به اپراتور نشان می دهد. سیستم چهار چرخ متحرک موجود، کشش و کارایی را افزایش می‌دهد، در حالی که افزایش قدرت موتور که با این آپشن ارائه می‌شود، عملکرد را در شیب‌ها و شرایط بد زیر پا بهبود می‌بخشد.

۱۲۰ GC 10، ۱۲ و ۱۴ فوت را ارائه می دهد. گزینه‌های تخته‌سازی برای برآورده کردن طیف وسیعی از الزامات پوشش جاده، و یک اسکریفایر جدید طراحی‌شده در وسط کوه، دید به پیوست را بهبود می‌بخشد و طول کلی دستگاه را کاهش می‌دهد.

با بهبود عملکرد ماشین، ۱۲۰ GC دارای یک تقویت کننده جلو مشترک برای انتخاب گروه بالابر جلو، وزنه تعادل، یا گزینه تیغه جلو است که به پخش سریعتر مواد کمک می کند. در قسمت پشتی دستگاه یک گزینه چاک دهنده یا یدک کش تعبیه شده است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *