ویژگی های لودر چرخ دار Caterpillar 988K XE

به‌روزرسانی‌های Caterpillar 988K XE که بر روی پایه‌ی فن‌آوری عدم تمایل سوئیچ مستحکم به کار گرفته شده و بیش از ۱۵ سال تجربه درایو الکتریکی کاترپیلار را به کار می‌گیرد، تا ۱۰ درصد سرعت سرازیری سریع‌تر، ریم‌کش بهبود یافته و افزایش نیروی شکست هیدرولیک برای تولید تا ۵ درصد بهتر ارائه می‌دهد.

طراحی به روز شده زمان چرخه را در برنامه های بارگیری و حمل بهبود می بخشد، در حالی که وزنه تعادل اختیاری ثبات را افزایش می دهد و مانور سریع تری را با این وظایف ارائه می دهد.

یک Go-Pedal جدید برای ۹۸۸K XE دارای سه سطح شکست پویا است تا به اپراتورها عملکرد راحت تر پدال سمت راست را بدهد. پیشگیری از لغزش تایر استاندارد لغزش و سایش لاستیک را کاهش می دهد تا عمر لاستیک را افزایش دهد و هزینه های مالکیت را کاهش دهد.

ویژگی‌های اختیاری جدید Caterpillar Autodig فاز حفاری را ساده می‌کند تا بهینه‌سازی چرخه حفاری را تا ۱۰ درصد افزایش دهد. با کاهش بیشتر لغزش و سایش تایر، تایرهای تنظیم خودکار موجود، لاستیک های جلو را برای ترویج تکنیک های بارگیری مناسب تنظیم می کند.

فن‌آوری جلوگیری از استال بالابر به‌طور خودکار ریم‌کش را در حفاری مدیریت می‌کند تا از توقف هیدرولیک در حین بالا کشیدن از روی صورت جلوگیری کند، بنابراین ۹۸۸K XE زمان کمتری را در شمع صرف می‌کند.

آموزش تکنیک‌های عملیاتی مناسب، آموزش جدید Caterpillar Operator Coaching به افزایش کارایی دستگاه کمک می‌کند و تا ۱۵ درصد زمان‌های چرخه سریع‌تر و ۱۰ درصد عوامل پرکننده سطل بهتر را ارائه می‌دهد.

از جمله روش‌های دیگر، نشان می‌دهد که چگونه می‌توان مسیر را به‌درستی کوتاه کرد، از باز کردن شکاف در حفاری اجتناب کرد، با یک سطل تراز وارد شمع شد، ارتفاع تخلیه را کاهش داد و از کیک اوت استفاده کرد. بازخورد مربی همچنین منجر به مصرف سوخت تا ۱۵ درصد کمتر می شود.

 

افزایش بهره وری

فناوری محرک الکتریکی بدون تمایل سوئیچ ثابت شده در ۹۸۸K XE راندمان کلی را تا ۲۵ درصد و راندمان برنامه بارگذاری چهره را تا ۴۹ درصد در مقایسه با ۹۸۸K افزایش می دهد. عملکرد حالت اقتصادی سرعت نامی موتور بادوام Caterpillar C18 را برای کاهش بیشتر مصرف سوخت کاهش می دهد. به گفته سازنده، افزایش سرعت هیدرولیک و زمان‌های چرخه سریع‌تر به‌دست‌آمده توسط ۹۸۸K XE باعث کاهش زمان بی‌کار و سوختن سوخت برای افزایش راندمان لودر می‌شود.

کاهش گازهای گلخانه ای از طریق کارکرد درایو الکتریکی در مقابل مدل درایو مکانیکی معادل تا ۱ سال مصرف برق برای نزدیک به ۱۰ خانه است.

فرمان جدید و شیر کنترل یکپارچه (STIC) تا ۴۷ درصد عملکرد آرام‌تری را ارائه می‌دهد و سیستم کنترل دقیق دستگاه را با حداقل حرکات بازو برای افزایش راحتی و بهبود دقت و کارایی بارگذاری ارائه می‌کند.

با تعدیل پدال سمت چپ از ۱۰۰ درصد به ۲۵ درصد، سیستم کنترل ریمپول جدید (RSC) پتانسیل لغزش چرخ را بدون کاهش راندمان هیدرولیکی کاهش می دهد. سیستم هیدرولیک جدید کنترل جریان مثبت لودر (PFC) کارایی، احساس سطل و پاسخگویی را برای ارائه عملکرد ثابت افزایش می دهد.

با داده‌های نمایش داده شده در داخل کابین در زمان واقعی، Caterpillar Payload موجود در ۹۸۸K XE وزن دقیق مواد بارگیری شده را برای بهبود کارایی بارگیری کامیون با کاهش بار اضافی و کم‌بار کردن، فراهم می‌کند. ۹۸۸K XE هنگامی که با فناوری اختیاری بهره‌وری پیشرفته ترکیب می‌شود، اطلاعات جامع قابل اجرا و قابل اجرا را برای کمک به بهبود بهره‌وری عملیاتی و سودآوری ارائه می‌کند.

با استاندارد Caterpillar Vision برای افزایش دید در پشت لودر، ۹۸۸K XE دارای اتصال فرمان ۴۳ درجه برای دستیابی به موقعیت دقیق در مناطق تنگ برای بارگیری کارآمد کامیون است. این لودر در هنگام کار با مواد فیس بار نامی ۱۲٫۵ تن و با مواد شل ۱۶ تن را ارائه می دهد و می تواند به طیف وسیعی از سطل ها با ظرفیت های ۶٫۲ تا ۱۷ مکعب مجهز شود. yd کارایی آن برای ارائه بارگیری ۳ پاس کارآمد Caterpillar 770G 42.1 تنی و بارگیری ۴ پاس از Caterpillar 772G 51.6 تنی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *