از زیرانداز غافل نشوید

مشکل شماره یک تعمیر و نگهداری قطعات و لوازم زیربندی بولدوزر، آسیب به زیرشاخه به دلیل تعداد زیاد قطعات نسبتاً گران قیمت درگیر، و همچنین استفاده زیاد در هر بار حرکت بولدوزر است.

در حالی که زیر شاخه خزنده معمولاً ۲۰ درصد از قیمت خرید قطعات و لوازم زیربندی بولدوزر را به خود اختصاص می دهد، ۵۰ درصد (یا بیشتر) از زبانه تعمیر مادام العمر خود را به خود اختصاص می دهد زیرا زیرشاخه بیش از هر قطعه دیگری از نیرو، لغزش و ساییدگی متحمل می شود.

این پول زیادی است که به یک جزء گره خورده است.

با چنین هزینه‌های بالقوه زیادی برای تعمیر، نگه‌داشتن زیرانداز در شرایط کاری خوب می‌تواند هزینه‌های تعمیر را به میزان قابل توجهی به حداقل برساند و هزینه‌های عملیاتی هر ساعت را کاهش دهد. اما، وقتی در روزهای ۱۰ ساعته، چرخه‌های کاری بالا و زمین‌های غیرقابل بخشش محاسبه می‌کنید، حفظ زمان کار دشوارتر می‌شود.

چند نکته سریع برای مدیریت صحیح زیرانداز:

عرض کفش آهنگ مهم است. از باریک ترین عرض کفش ممکن برای تامین و حفظ شناور کافی استفاده کنید. عرض کفش نامناسب ممکن است بار روی کفش های پیست را افزایش دهد که می تواند به معنای خم شدن یا ترک خوردن کفش یا شل شدن سخت افزار مسیر باشد. افزایش عرض کفش باعث نفوذ بیشتر در مواد زیر پا نمی شود، بنابراین تولید تحت تأثیر قرار نمی گیرد.
تنش را دنبال کنید. نظارت بر تنش مسیر در شرایط کاری واقعی ضروری است. آهنگ های خیلی سفت سایش بوش را تسریع می کنند. و مسیرهای خیلی شل می‌توانند بی‌ثباتی ایجاد کنند یا حتی باعث خارج شدن مسیرها از ریل شوند. برای بازرسی مسیر و مراحل کشش به دفترچه راهنمای اپراتور مراجعه کنید.
یک اونس پیشگیری ارزش یک پوند درمان را دارد. یک بازرسی کامل زیرانداز باید روزانه بر اساس توصیه‌ها و دستورالعمل‌های دستی مالک انجام شود. زیرشاخه را از نظر سایش بیش از حد یا ناهموار و همچنین قطعات آسیب دیده یا از دست رفته بررسی کنید. برای به حداقل رساندن سایش یا آسیب بیشتر، هر مشکلی باید فورا برطرف شود. بازرسی‌های منظم زیرانداز به شما کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌ای برای به حداکثر رساندن عمر سایش بگیرید و در نهایت کمترین هزینه را برای خرید به همراه داشته باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مدیریت بهتر زیرانداز خود، توزیع کننده کوماتسو محلی خود را بیابید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *