اندازه های بیل مکانیکی: انتخاب مناسب برای پروژه شما

انتخاب تجهیزات مناسب برای یک پروژه حفاری می تواند یک کار وقت گیر باشد، به خصوص که انتخاب درست بسیار مهم است. حتی زمانی که تصمیم به استفاده از بیل مکانیکی گرفتید، هنوز باید مطمئن شوید که اندازه مناسب را انتخاب کرده اید. یکی را انتخاب کنید که خیلی کوچک است یا عملکرد مناسبی ندارد و نمی توانید کار را به درستی انجام دهید. یکی را انتخاب کنید که خیلی بزرگ است و نه تنها ممکن است برای کار مناسب نباشد، بلکه ممکن است شما را از بودجه خارج کند. بنابراین چگونه تصمیم می گیرید که اندازه بیل مکانیکی برای شما مناسب است؟

انواع مختلفی از بیل مکانیکی وجود دارد، اما همه آنها به چهار دسته اندازه اصلی تقسیم می شوند: مینی، میدی، استاندارد و بزرگ. برای انتخاب اندازه بیل مکانیکی مناسب، باید بدانید که گزینه های شما چیست.

 

مینی بیل مکانیکی

<6 تن

این کوچکترین کلاس بیل مکانیکی است و به ویژه برای جا دادن در فضاهای کوچک مفید است. مزیت دیگر این است که بیل مکانیکی جمع و جور به اندازه کافی کوچک هستند تا با استفاده از کامیون های کلاس ۱ و ۲ حمل شوند، که در بسیاری از ایالت ها به گواهینامه رانندگی تجاری نیاز ندارند (اگرچه برای اطمینان، ابتدا باید با DMV محلی خود چک کنید). این سطح از قابلیت حمل و نقل آنها را در بین افرادی که در مکان های مختلف کار می کنند محبوب می کند.

مینی بیل مکانیکی برای پروژه‌های داخلی، تعمیرات فاضلاب، نصب خطوط آب و سایر پروژه‌هایی که به اندازه و قدرت دستگاه بزرگ‌تری نیاز ندارند، عالی هستند.

میدی بیل مکانیکی

۶-۱۰ تن

بیل مکانیکی متوسط ​​یا متوسط ​​انتخاب خوبی برای کسانی است که در فضاهای کوچک کار می کنند اما به قدرت و قدرت بیشتری نسبت به مینی بیل مکانیکی نیاز دارند. Midis همچنین می‌تواند در پروژه‌های استانداردتر مانند ساخت و ساز ساختمان و محوطه‌سازی مورد استفاده قرار گیرد، در حالی که به لطف اندازه کوچک‌تر، همچنان مزیت افزایش قدرت مانور را دارد.

بیل مکانیکی استاندارد

۱۰-۴۵ تن

بیل مکانیکی استاندارد یا با اندازه کامل که گاهی اوقات بیل مکانیکی خزنده نامیده می شود، بیشترین حجم بیل مکانیکی موجود در بازار را تشکیل می دهد. محبوب ترین خزنده ها در محدوده ۱۹ تا ۲۴ تن قرار می گیرند و این کلاس در ساخت و سازهای تجاری رایج ترین است. بیل مکانیکی های استاندارد نه تنها قدرت و قدرت بیشتری را ارائه می دهند، بلکه سیستم های هیدرولیک آنها آنها را قادر می سازد تا چندین اتصال ابزار را مدیریت کنند.

بیل مکانیکی بزرگ

۴۵ تن

بزرگترین کلاس بیل مکانیکی برای پروژه های بزرگ ساختمانی و تخریبی که به حداکثر توان و ظرفیت نیاز دارند مفید است. اگرچه بیل‌های بزرگ از نظر قدرت بی‌نظیر هستند، اما اندازه آن‌ها با اشکالات عمده‌ای همراه است – آنها برای جابجایی به کامیون‌ها و تریلرهای بزرگ نیاز دارند و زمانی که زمان ذخیره‌سازی آن‌ها فرا می‌رسد، سخت‌گیر هستند.

بنابراین کدام اندازه بیل مکانیکی برای شما مناسب است؟

بهترین راه برای انتخاب اندازه بیل مکانیکی این است که نیازهای پروژه خود را در انواع مختلف دسته بندی های کلیدی ارزیابی کنید. در انتخاب بیل مکانیکی به نکاتی توجه کنید:

عمق حفاری

این مهم است که مطمئن شوید بیل مکانیکی که انتخاب می‌کنید دارای دسترسی لازم برای برآورده کردن عمق پروژه شما است. اگر بیشتر پروژه‌های شما در یک دسته عمیق قرار می‌گیرند و فقط گاهی اوقات پروژه‌هایی دارید که نیاز به دسترسی بیشتری دارند، ممکن است ارزش خرید ماشینی که بیشتر استفاده می‌کنید و سپس اجاره یک قطعه بزرگ‌تر از تجهیزات به صورت موردی باشد، داشته باشد.

ظرفیت بالابری

بیل های بزرگتر قادر به بلند کردن مصالح بزرگتر و سنگین تر هستند. برای سنگین ترین بالابرها، بیل مکانیکی استاندارد و بزرگ توسط هیدرولیک نیرو می گیرد.

بودجه

بیل های بزرگتر گران تر هستند، اما اگر نتوانید حفاری های خود را به اندازه کافی انجام دهید، انتخاب یک قطعه از تجهیزات بسیار کوچک می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد. اگر فقط به صورت پراکنده از تجهیزات حفاری استفاده می کنید، ممکن است بخواهید به جای خرید بیل مکانیکی اجاره کنید تا از هزینه های نگهداری و ذخیره سازی جلوگیری کنید.

شرایط محل کار

در نظر بگیرید که فضای اطراف محل کار شما چقدر تنگ است. آیا وسایل دائمی مانند فواره یا پیاده رو در این نزدیکی وجود دارد؟ آیا محل کار شما بزرگ است یا باید در چندین مکان حفاری کنید؟ اگر به قدرت یک بیل مکانیکی بزرگ نیاز دارید، آیا ظرفیت نگهداری و حمل آن را دارید؟

گزینه های ضد وزن

ظرفیت بالابری به چیزی بیش از قدرت مربوط می شود – بیل مکانیکی همچنین به وزنه تعادل کافی برای لنگر انداختن آن در برابر فشار بالابر نیاز دارد. مطمئن شوید که ماشینی که انتخاب می‌کنید دارای وزنه تعادلی باشد که با وزن مورد نیاز بالابر شما مطابقت داشته باشد.

ظرفیت سطل

اندازه بیل مکانیکی در درجه اول توسط اندازه کلی دستگاه تعیین می شود، اما همچنین ضروری است که اشیایی که بلند می کنید در سطل بیل مکانیکی قرار گیرند.

ضمیمه های هیدرولیک

برای پروژه‌های سنگین‌تر یا پروژه‌هایی که به چندین ابزار پیوست نیاز دارند، یک بیل مکانیکی با سیستم هیدرولیک ممکن است مناسب‌تر باشد. پروژه های شما به چه ابزارهایی نیاز دارند؟ اطمینان حاصل کنید که بیل مکانیکی که انتخاب می کنید با پیوست های صحیح سازگار است.

چک لیست کامل

به جای آن یک بکهو را در نظر بگیرید.
به یاد داشته باشید که گزینه های زیادی به جز بیل مکانیکی برای حفاری پروژه ها وجود دارد و در برخی موارد ممکن است

بهتر است به جای آن با یک بیل مکانیکی کار کنید. بکهوها شبیه بیل مکانیکی هستند اما اغلب کوچکتر هستند و قابلیت مانور بیشتری دارند. آنها همچنین دارای طیف گسترده ای از پیوست هستند، بنابراین اگر پروژه شما به تطبیق پذیری نیاز دارد، یک بیل بکهو ممکن است انتخاب منطقی تری باشد.

در حالی که ارزیابی این عوامل می تواند به شما کمک کند تا درک دقیقی از نیازهای پروژه خود داشته باشید، بهترین راه برای اطمینان از انتخاب ماشین مناسب این است که شخصاً با یک متخصص کار کنید. بیل مکانیکی های مختلف همچنین دارای کابین هایی با اندازه و سبک متفاوت هستند، بنابراین تنها راه برای به دست آوردن ایده واقعی از اندازه ای که ترجیح می دهید این است که خودتان آن را امتحان کنید. در حالی که گزینه های خود را در نظر می گیرید، با همکار اجاره ای خود تماس بگیرید و ببینید آیا می توانید تجهیزات را در قسمت آنها آزمایش کنید یا خیر.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *