چگونه از موتور گریدر خود عملکرد بهتری داشته باشید؟

گریدر موتور که اغلب به عنوان یک گریدر نامیده می شود، تجهیزات مفیدی است که عمدتاً در سایت های ساختمانی استفاده می شود. این دارای یک اتصال تیغه بلند است که در هنگام درجه بندی برای داشتن یک سطح صاف استفاده می شود. اکنون، مانند تمام تجهیزات سنگین، باید آن را به درستی کار کنید تا بتواند عملکرد مورد نظر شما را ارائه دهد و بازگشت سرمایه مورد نظر را به دست آورید. در اینجا، ما قصد داریم به برخی از نکاتی که باید برای استفاده بیشتر از موتور گریدر خود رعایت کنید، نگاه کنیم.

 

نکات عملیاتی که باید رعایت کنید.

کار انجام شده توسط گریدر به خوبی اپراتور است. بنابراین، شما باید فردی ماهر و با تجربه در کار با چنین تجهیزاتی استخدام کنید. اگر نمی توانید یکی را دریافت کنید، باید مطمئن شوید که آموزش مناسبی به اپراتور داده اید.

حتی اگر یک اپراتور با تجربه پشت فرمان دارید، باز هم باید چند چیز را درست انجام دهید. در اینجا برخی از نکاتی است که باید رعایت کنید:

هنگامی که در زمین های سخت یا صخره ای کار می کنید، گریدر موتور شما دچار ساییدگی و پارگی زیادی می شود. در چنین شرایطی باید احتیاط بیشتری به خرج دهید تا آسیبی به زیرشاخه یا تیغه وارد نشود.
شما باید فقط مقدار مورد نیاز فشار رو به پایین اعمال کنید. فشار بیش از حد که باعث سایش سریع لبه برش می شود، به خصوص اگر سطح خشک و سخت باشد. در عین حال، آنها به قدرت بیشتری نیاز دارند و سوخت بیشتری مصرف می کنند و در نتیجه بهره وری را کاهش می دهند
تخته قالب باید به درستی قرار گیرد. اپراتور باید آن را مستقیم نگه دارد. وقتی تیغه گریدر را در جهت جلو می‌چرخانید، به سرعت صاف می‌شود. برای تیز نگه داشتن تیغه گریدر موتور، فقط سعی کنید قسمت بالایی آن را کمی جلوتر از لبه برش نگه دارید. فقط زمانی که نیاز به برش دارید، می توانید تیغه را به سمت جلو بکشید.
شما باید زاویه تیغه را در فواصل منظم تغییر دهید. اگر تخته قالب فقط به جلو نگه داشته شود، فقط قسمت جلوی لبه برش تیز می شود. هنگامی که در صورت حمل، مخلوط کردن، پخش کردن و شانه کردن آن را به عقب کج می کنید، باعث ساییدگی در سراسر لبه می شود و تیغه را به روشی بهتر تیز می کند.
اگر با مواد با جریان آزاد کار می کنید، باید زاویه را بین ۱۰ تا ۳۰ درجه نگه دارید. از طرف دیگر، هنگامی که با مواد مرطوب و چسبنده کار می کنید، یا پنجره های بزرگ را با هم مخلوط می کنید، باید زاویه بالاتری را در حدود ۳۰ تا ۵۰ درجه انتخاب کنید.
هنگامی که از گریدر موتور خود در امتداد ناودان و حاشیه ها استفاده می کنید، باید بسیار مراقب باشید زیرا نمی خواهید دستگاه در مقابل حاشیه حرکت کند و لبه آن بریده شود. در موارد شدید، تخته قالب شما نیز آسیب می بیند. بنابراین، احتیاط بیشتری داشته باشید.
هنگامی که روی یک شیب کار می کنید، تخته را موازی با محور جلو نگه دارید. همچنین باید سعی کنید آن را در مرکز قاب قرار دهید و نزدیک به زمین پایین بیاورید. این از خطر غلتیدن جلوگیری می کند.
هنگامی که از چاک دهنده استفاده می کنید، باید دندان ها را داخل زمین قرار دهید. هنگام انجام این کار مطمئن شوید که نمره در حرکت است. اگر چرخ‌های عقب شما کشش را از دست دادند، می‌توانید ریپر را بالا بیاورید تا زمانی که چرخ‌ها دوباره کشش را به دست آورند.
هنگامی که روی سطوح سخت تری کار می کنید، باید تعداد دندان ها را کاهش دهید. اگر می خواهید روسازی قدیمی را بشکنید، باید دندان های زیر روسازی را پایین بیاورید و چاک دهنده را بالا ببرید. وقتی گریدر را می چرخانید، نباید از چاک دهنده استفاده کنید. این به میزان قابل توجهی سایش تجهیزات را کاهش می دهد.
کیفیت کار به سرعت عملکرد موتور گریدر بستگی دارد. هنگامی که در حال خندق یا تیغه هستید، به دنبال سرعت های بالاتر نباشید. این کار باعث می‌شود دستگاه پرش کند و در عین حال به جای صاف کردن سطح، سطح را اندازه‌گیری کند. اپراتور می تواند کنترل گریدر را در شرایط شدید از دست بدهد. شما باید سرعت را بین ۳ تا ۵ مایل در ساعت پایین نگه دارید
ما طیف انحصاری موتورهای گریدر SEM شامل SEM 919 و SEM 921 را ارائه می دهیم. اپراتورها می توانند در شبیه سازهای پیشرفته ما آموزش ببینند تا عملکرد خود را برای افزایش بهره وری تمرین کنند. ما همچنین پشتیبانی با کیفیت ارائه می دهیم. خدمات به طوری که تجهیزات شما به روش صحیح نگهداری شود. برای دریافت موتور گریدر نو یا دست دوم و همچنین برای درخواست اجاره با ما تماس بگیرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *