لودرهای چرخ دار بزرگ و کاربردهای مختلف آنها

لودر ماشین آلات راهسازی ماشین‌های با ارزشی در چندین صنعت هستند و درک نوع مناسب برای هر شغل می‌تواند کارها را آسان‌تر کند. لودرهای چرخ دار در صنایعی مانند چوب بری، ساخت و ساز و کشاورزی ضروری هستند. درباره کاربردها و مزایای لودر چرخدار و اینکه چرا ممکن است برای کار بعدی شما مناسب باشد، بیشتر بیاموزید.

لودرهای چرخ دار بزرگ چیست؟

لودر چرخ یکی از معدود انواع لودر ماشین آلات راهسازی است و دارای چهار چرخ بادوام با سطل جلویی است. یک بازوی بالابر مکانیزه با هیدرولیک به دستگاه اجازه می دهد تا سطل را به سمت بالا و پایین حرکت دهد. لودرهای چرخدار ممکن است با نام های اسکوپ لودر، باکت لودر و اسکاپ لودر نیز شناخته شوند.

اندازه یک لودر چرخدار به اسب بخار موتور و ظرفیت حمل سطل بستگی دارد. یک سطل لودر بزرگ بالاترین اسب بخار و ظرفیت سطل موجود را برای انجام بزرگترین کارها ارائه می دهد.

 

موارد استفاده برای لودرهای چرخدار بزرگ ماشین آلات راهسازی

از آنجایی که لودرهای چرخدار بزرگ می توانند مواد حجیم و با حجم بالا را تحمل کنند، کاربردهای متفاوتی در صنایع مختلف دارند.

 

۱٫ چوب و چوب

در برنامه‌های چوب و چوب‌برداری، ماشین‌ها باید در تمام طول روز با مواد با ظرفیت بالا کار کنند. به علاوه، آنها به انعطاف پذیری برای بلند کردن اشکال و اندازه های مختلف نیاز دارند. لودرهای چرخ بزرگ می توانند بارهای چوبی بزرگ را مدیریت کنند و سازگاری با انواع مختلف اتصالات به این ماشین ها قابلیت های بیشتری می دهد. افزودن سنگ زنی، چنگال و سایر ابزارها می تواند یک لودر چرخ بزرگ را برای عملیات چوب گیری ضروری کند.

چرخ های ناهموار این ماشین ها می توانند در زمین های ناهموار در مناطق جنگلی حرکت کنند. فرقی نمی‌کند روی پیاده‌رو باشید، گل و لای یا برف، یک لودر چرخ‌دار بزرگ می‌تواند در تمام طول روز کار کند.

 

۲٫ کشاورزی

جابجایی مواد در کشاورزی طیف وسیعی از اقلام را در بر می گیرد. چیزهایی مانند عدل یونجه، خوراک دام، خاک، کود و موارد دیگر برای عملیات ag ضروری هستند و لودرهای چرخدار آنها را از مکانی به مکان دیگر می‌رسانند. لودر ماشین آلات راهسازی با ظرفیت بالا می توانند بزرگترین کارها را انجام دهند و به اپراتورها این امکان را می دهند که در چند سفر صرفه جویی کنند و طبق برنامه بمانند. بعلاوه، تنوع گسترده پیوست‌های موجود به عملیات کمک می‌کند تا بازده سرمایه‌گذاری خود را در این ماشین با قابلیت به حداکثر رساند.

یکی از چالش های اصلی در کشاورزی کار در انواع آب و هوا است. لاستیک های مستحکم روی یک لودر چرخ دار بزرگ دارای کشش و دوام برای دوام در شرایط مرطوب و خشک هستند.

 

۳٫ ساخت و ساز عمومی

ساخت و ساز عمومی زمین های زیادی را تا آنجا که ماشین آلات سنگین پوشش می دهد. لودرهای چرخدار بزرگ در میان بسیاری از انواع تجهیزات مورد استفاده در این صنعت جایگاهی دارند.

سطل با ظرفیت بالا برای انتقال خاک، سنگ، ماسه و سایر مواد به مکان های جدید بسیار عالی است. از آنجایی که این ماشین های سخت می توانند وزن زیادی را مدیریت کنند، برای جابجایی بلوک، آجر و سنگ در محل ساخت و ساز عالی هستند.

از آنجایی که کارگاه های ساخت و ساز شامل مشاغل مختلف بسیار زیادی است، سازگاری پیوست لودر ماشین آلات راهسازی آن را به یک دارایی ارزشمند تبدیل می کند. اتصال یک چنگک، چنگال یا تیغه می تواند یک لودر چرخدار را برای انواع کارها تجهیز کند.

 

۴٫ مدیریت زباله

عملیات مدیریت زباله نیاز به حمل، جمع‌آوری و دسته‌بندی انواع مواد دارد. این مواد می تواند شامل محصولات کاغذی، ضایعات فلزی، شیشه، پلاستیک و بتن باشد.

لودرهای چرخ بزرگ ظرفیت مدیریت این ضایعات را دارند، خواه متراکم و سنگین باشند یا سبک و با حجم بالا. معمولاً می توانید این لودر ماشین آلات راهسازی را پیدا کنید که در محل های دفن زباله و سازماندهی زباله ها کار می کنند. اتصالات سطلی برای این محیط ها بهترین هستند، اما چنگال ها نیز می توانند مفید باشند.

 

۵٫ جابجایی سرباره

در کارخانه های فولاد، سرباره پسماند باقی مانده پس از تصفیه سنگ معدن است. این زباله ها شبیه سنگ های آتشفشانی هستند، به این معنی که داغ هستند و به طور بالقوه برای محیط زیست مضر هستند. جابجایی موثر سرباره در کارخانه فولاد برای ایمنی و رعایت مقررات صنعتی ضروری است.

لودرهای چرخ بزرگ دوام لازم برای جابجایی سرباره را دارند. این ماشین ها می توانند در مقابل گرد و غبار، گرما و مواد سمی مقاومت کنند و در عین حال پایدار بمانند. حفاظت حرارتی دوام لودرهای چرخ را تضمین می کند و سهولت استفاده از آنها به اپراتورها اجازه می دهد تا سرباره را با خیال راحت مدیریت کنند.

 

۶٫ تخریب

در تخریب، تمیز کردن بخش بزرگی از کار است. پس از اینکه کارگران یک ساختمان را پایین می آورند، لودرهای چرخدار بزرگ می توانند زباله ها را از محل خارج کرده و برای حمل و نقل به داخل کامیون بیاندازند. لودرها در این نقش مجبورند طیف وسیعی از مواد از آجر و چوب گرفته تا تیرهای فولادی را تحمل کنند.

لودر چرخ دار با سطل پرظرفیت خود، می تواند در یک سفر مقدار زیادی زباله را جمع آوری کند و به اپراتورها اجازه دهد در زمان کمتری به دستاوردهای بیشتری برسند و خدمه تخریب را در بهترین حالت خود نگه دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *