کاترپیلار Signature Cat 651 Wheel Tractor Scraper را دوباره راه اندازی کرد.

ارائه ۴۴ مس. yd ظرفیت انبوه و ۵۲ تن بار نامی، WTS جدید از طراحی کاسه و بسیاری از اجزای مشابه با ۶۵۷ بهره می‌برد و به شرکت‌هایی با ناوگان مختلط اجازه می‌دهد قطعات تعمیرات کمتری ذخیره کنند و هزینه‌های مالکیت کمتری داشته باشند.
اسکراپر تراکتور چرخ دار تک موتوری جدید Caterpillar 651 (WTS) با ارتقاء سیستم انتقال قدرت، کنترل ها، هیدرولیک و ساختار، طراحی شده برای ارائه سطوح بالاتر بهره وری و بازگشت سرمایه بالا، دوباره وارد بازار می شود.

ارائه ۴۴ مس. yd ظرفیت انبوه و ۵۲ تن بار نامی، WTS جدید از طراحی کاسه و بسیاری از اجزای مشابه با ۶۵۷ بهره می‌برد و به شرکت‌هایی با ناوگان مختلط اجازه می‌دهد قطعات تعمیرات کمتری ذخیره کنند و هزینه‌های مالکیت کمتری داشته باشند.

سیستم کنترل الکترونیکی بهره وری پیشرفته جدید این اسکراپر (APECS) گیربکس و پیشرانه موتور را به طور کامل یکپارچه می کند تا تعویض صاف و پاسخگو را ارائه دهد و به ۶۵۱ اجازه می دهد مواد بیشتری را سریعتر جابه جا کند.

کنترل الکترونیکی فشار کلاچ آن دارای منطق کنترل دنده پیشرفته برای سرعت و تعویض جهت نرم تر است، در حالی که تعویض دنده دریچه گاز، تعویض دنده ها را برای تعویض نرم تر بین دنده ها کنترل می کند. سیستم مدیریت گشتاور تعویض با جلوگیری از از دست دادن تکانه در هنگام تعویض، گشتاور بالاتری را از طریق نقاط تعویض انتقال می دهد.

طراحی تک موتور آن دارای موتور Cat C18 است که تراکتور را با قدرت ۶۲۹ اسب بخار نیرو می دهد و مطابق با EU Stage V/U.S. استانداردهای انتشار نهایی EPA Tier IV. به گفته سازنده، این طراحی به ۶۵۱ توانایی کار با بولدوزر Cat D10 یا D11 را برای بارگذاری بسیار سریع، حتی در شرایط سایشی یا سنگی می دهد.

با گیربکس ۸ سرعته خود که به حداکثر سرعت ۳۴٫۸ مایل در ساعت می رسد، این WTS زمان چرخه سریع را برای بهبود بهره وری در طیف وسیعی از کاربردها، از ساخت و سازهای عمرانی سنگین گرفته تا استخراج معادن، ارائه می دهد.

در راحتی کار کنید

۶۵۱ با داشتن همان کابین بزرگتر با ۶۵۷، راحتی اپراتور را بهبود می بخشد و ورود/خروج راحت تر را ارائه می دهد. جابجایی سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) به زیر کابین به علاوه ستون فرمان و تغییر موقعیت پدال به بهبود دید کمک می کند. صندلی راحتی جدید برای بارگیری تا ۳۰ درجه به سمت راست می چرخد ​​و ۲ اینچ حرکت جلو و عقب اضافی را برای کاهش خستگی کار ارائه می دهد. تکیه گاه قابل تنظیم صندلی با سطح کنترل دستگاه با طراحی دسته T برای عملکرد راحت تر هماهنگ است.

سیستم فرمان فشار بالا جدید این اسکراپر به تلاش کمتری برای فرمان نیاز دارد، خستگی را کاهش می دهد و بهره وری را بیشتر در چرخه کاری بهبود می بخشد. بهبودهای هیدرولیک شامل یک سیستم ابزار الکتروهیدرولیک برای بهبود قابلیت چند منظوره و یک پرتاب کوتاه برای کنترل ابزار دسته T است. مدیریت سواری پیشرفته Cat با ارائه یک سواری نرم‌تر، حوادث پایانی سیلندر تعلیق صندلی را حذف می‌کند.

سه مکان دوربین برای سیستم دید در محل کار اختیاری (WAVS) لبه برش، سمت راست و پشت دستگاه را در یک ۷ اینچی نشان می‌دهند. صفحه نمایش رنگی داخل کابین برای بهبود دید و ایمنی محل کار. کمک توالی موجود تا ۱۴ فرمان فردی اپراتور را در هر چرخه با یک دکمه کاهش می دهد تا ثبات چرخه بهبود یابد، حرکات تکراری کمتر برای اپراتور و کاهش خستگی انجام شود.

بهره وری تولید

توقف خودکار، جدید برای ۶۵۱، به گرم شدن سریعتر روغن گیربکس هنگام کار در دمای محیط سردتر کمک می کند، بنابراین دستگاه به سرعت برای کار آماده می شود. گزینه جدید تخمینگر بار که با کمک ترتیب پیکربندی شده است، از فشار سیلندر بالابر کاسه برای محاسبه دقیق محموله دستگاه تا ۵+/- درصد وزن واقعی مقیاس شده، بهینه سازی بار و کارایی محل کار استفاده می کند. با استفاده از سیلندر بالابر کاسه، سیستم برآورد بار قابل اعتماد نیازی به کالیبراسیون مجدد یا رابط اپراتور ندارد.

کنترل سرعت زمین جدید اسکراپر به اپراتور اجازه می دهد تا حداکثر سرعت مورد نظر را تنظیم کند و دستگاه دنده ای را پیدا می کند که برای موتور و گیربکس بهترین عملکرد را دارد تا ضریب بار موتور و سوخت سوخت کمتری نسبت به انتخاب دنده بالا داشته باشد. هنگامی که با کاهش کار می کند، ۶۵۱ وضعیت بیش از حد سرعت ماشین را تشخیص می دهد و به طور خودکار ترمزهای تراکمی را بدون ورودی اپراتور درگیر می کند. ترمزهای دیسکی مرطوب هیدرولیک جایگزین ترمزهای هوادار مدل قبلی می شود تا عملکرد و قابلیت سرویس دهی را بهبود بخشد.

Standard Product Link در ۶۵۱ داده‌های مهم عملیاتی ماشین را جمع‌آوری می‌کند، از جمله بار، که می‌توان آن‌ها را به صورت آنلاین مشاهده کرد و دفتر را به محل کار متصل می‌کند. VisionLink دسترسی به این اطلاعات را در هر زمان و هر مکان ارائه می دهد تا به شرکت ها کمک کند تا تصمیمات آگاهانه ای برای افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها، ساده سازی تعمیر و نگهداری و بهبود ایمنی اتخاذ کنند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *