هشت بهترین اتصالات فرمان لغزنده و موارد استفاده از آنها

لودرهای اسکید یک انتخاب همه کاره در بسیاری از ناوگان ساختمانی هستند. هنگام تجهیز به اتصالات مناسب، فرمان های لغزنده می توانند کارهای زیادی مانند محوطه سازی، کشاورزی، آماده سازی جاده و غیره را انجام دهند. اگر از خود می پرسیدید که بهترین دلبستگی برای رشد کسب و کار شما چیست، پاسخ به نوع مشاغل موجود در منطقه شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر در یک منطقه روستایی زندگی می کنید، یک برس برش یک تن پول برای شما به ارمغان می آورد، اما اگر فقط کارهای شهری را با دسترسی محدود انجام دهید، توصیه نمی شود. ما فهرستی را گردآوری کرده‌ایم که شامل چند منظوره‌ترین پیوست‌هایی است که می‌توانید روی آنها سرمایه‌گذاری کنید تا بیشترین عملکرد را از دستگاه خود ببرید و سود خود را افزایش دهید.

 

ضمیمه های برتر فرمان اسکید کدامند؟

لودرهای اسکید فرمان و مسیر تعادل استثنایی قدرت و مانور را ارائه می دهند. آنها به طور هدفمند توسط Caterpillar طراحی شده اند تا انواع مختلفی از کارها را با اتصالات انجام دهند، دقیقاً مانند یک چاقوی ارتش سوئیس. در اینجا هشت بهترین پیوست و کاربردهای آنها آورده شده است:

 

۱٫ چنگال پالت

اتصالات چنگال یکی از ضروری ترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای فرمان لغزش در هنگام جابجایی مواد هستند. مشاغلی که روی لیفتراک برای استفاده روزمره سرمایه گذاری نکرده اند، می توانند برای جابجایی مواد و کالاهای پالت شده به یک اتصال چنگال پالت استاندارد

به عنوان «هارلی راک» منتشر شد.

این ضمیمه چندکاربردی با دندانه های کاربید روی بشکه چرخان ارائه می شود و برای پاکسازی و آماده سازی خاک برای ساخت و ساز عمومی، بازیابی جاده های خاکی/راهروها، انجام تعمیر و نگهداری در مزرعه، ریزه زدایی و حذف چمن های قدیمی طراحی شده است. یک Power Box Rake درجه بندی، سطح، چنگک زدن، آماده سازی بستر بذر و حذف بقایای سنگ ها را انجام می دهد. قابلیت زاویه‌گیری هیدرولیکی به شما این امکان را می‌دهد که زباله‌های جمع‌آوری‌شده را در هر جهت برای جمع‌آوری و حذف آسان بچرخانید.

۲٫ مارپیچ

اتصالات اسکرو گربه برای حفر سوراخ های پست در خاک برای حصار کشی، تابلوهای راهنما، درختچه ها و درختان عالی هستند. آنها بسیار سریعتر از حفاری دستی هستند. شما می توانید ده ها یا حتی صدها سوراخ را در یک روز کاری با یک بیت مته استاندارد ایجاد کنید. اگر می‌خواهید وارد کارهایی شوید که شامل شکستن سنگ سخت یا بتن است، در نظر بگیرید که دندان‌های کاربید را نصب کنید یا مته استاندارد خود را با سر مته‌سنگ Caterpillar تبدیل کنید.

۳٫ سطل مخلوط کردن

احتمالاً با یک کاسه میکسر سیمان استاندارد آشنا هستید، اما آیا می‌دانستید که سطل مخلوط کن سیمان Caterpillar بهترین و ایمن‌ترین ابزار اختلاط و ریختن ۲۵۰ لیتری را در مناطقی که دسترسی به آن دشوار است را فراهم می‌کند – مانع از کار کمرشکن پر کردن، مخلوط کردن و ریختن بتن می‌شود. / کود یا مالچ. با استفاده از این ضمیمه می توانید شن و ماسه را مستقیماً با سطل همزن پر کنید، سپس از گریل دندانه دار در بالا استفاده کنید تا کیسه های سیمان را پاره کنید، آب اضافه کنید و مخلوط کنید. لوله کنترل هیدرولیکی اجازه می دهد تا مواد به طور مساوی از طریق یک لوله ثابت یا انعطاف پذیر از سطل خارج شوند و در صدمات، زمان و تلاش صرفه جویی کنند. این برای مسیرهای پیاده‌روی، ستون‌های حصار، مسیرهای رانندگی و مناظر عالی است. اگر در یک منطقه شهری با توسعه زیاد هستید، این پیوست یک سرمایه گذاری قوی است.

۴٫ BRUSHCUTTER

منظره گران و صاحبان خانه می توانند از برس برش برای پاک کردن رشد بیش از حد، کاهش پوشش گیاهی و حذف قلم مو و درختان تا قطر ۸۰ میلی متر استفاده کنند. این پیوست منحصر به فرد همه چیز را به یک محصول جانبی درشت و پایدار تبدیل می کند. از آنجایی که لودرهای فرمان دیفرانسیل از فرمان دیفرانسیل استفاده می کنند، می توانید در مقایسه با ماشین چمن زنی سواری، پیچ های محکم تری انجام دهید. بزرگترین براش برش های معمولی دارای ۱۹۸۱ میلی متر (۷۸ اینچ) عرض برش برای پاکسازی و نگهداری اولیه زمین هستند.

برس‌شکن‌های صنعتی Caterpillar در سطح بعدی قرار دارند – با استفاده از چهار تیغه تبر فولادی سخت شده برای برش دادن بوته‌ها و درختان کوچک تا قطر ۲۰۰ میلی‌متر. با استفاده از یکی از این اتصالات قدرتمند، یک دستگاه پر جریان با ۴۰۰۰psi قادر خواهد بود تقریباً یک هکتار در ساعت برش دهد.

برس برش ها در مدل های استاندارد و جریان بالا موجود هستند. پس از استفاده از برس‌کاتر، می‌توانید از چنگک چنگکی برای جمع‌آوری مواد ریخته شده برای دفع استفاده کنید یا آن را روی زمین بگذارید تا دوباره در زمین جذب شود. نکات بیشتری در مورد عملکرد Brushcutter را کشف کنید.

هنگام تطبیق یک برس برش با ماشین، همیشه یکی را انتخاب کنید که فقط پهن تر از دستگاه باشد تا هنگام سفر در میان پوشش گیاهی متراکم از لاستیک ها یا تسمه ها محافظت کنید. اگر در یک منطقه روستایی با تعداد زیادی از بوته‌های متراکم هستید، این پیوست سرمایه‌گذاری محکمی است. اگر برای انتخاب برس برش مناسب نیاز به کمک دارید، با تیم ما تماس بگیرید.

۵٫ BOX BLADE / SMART GRADER BLADE

این ملحقات شکل دهنده و تکمیل کننده فرمان ترمز یکی از بهترین ها برای درجه بندی هستند، زیرا می توانند به راحتی خاک، شن، ماسه و سایر مواد پایه را خراش دهند و صاف کنند. تیغه های Cat Box دارای مزیت حرکت به جلو و عقب برای پخش سریع و تراز کردن لنت در آمادگی برای ریختن بتن هستند.

تیغه گرید هوشمند Cat کنترل دستگاه سری D3 را به دست می گیرد و به اپراتور امکان کنترل بصری جوی استیک ابزار را می دهد. با اضافه شدن دستیار درجه بندی داخلی Caterpillar، این به شما امکان می دهد بدون فناوری اضافی به طور دقیق تراز کنید. این ضمیمه‌ها که با یک سیستم درجه‌بندی لیزری یا GPS در دستگاه شما جفت شده‌اند، به شما امکان می‌دهند به سرعت در هر کاری به نمره دقیق برسید.

۶٫ POWER BOX RAKE

هیچ ضمیمه ای همه کاره تر از جعبه برقی Cat Power Box Rake وجود نداشته است

به عنوان «هارلی راک» منتشر شد.

این ضمیمه چندکاربردی با دندانه های کاربید روی بشکه چرخان ارائه می شود و برای پاکسازی و آماده سازی خاک برای ساخت و ساز عمومی، بازیابی جاده های خاکی/راهروها، انجام تعمیر و نگهداری در مزرعه، ریزه زدایی و حذف چمن های قدیمی طراحی شده است. یک Power Box Rake درجه بندی، سطح، چنگک زدن، آماده سازی بستر بذر و حذف بقایای سنگ ها را انجام می دهد. قابلیت زاویه‌گیری هیدرولیکی به شما این امکان را می‌دهد که زباله‌های جمع‌آوری‌شده را در هر جهت برای جمع‌آوری و حذف آسان بچرخانید.

۷٫ جارو

جاروهای Cat Utility با موهای چرخان به شما این امکان را می‌دهند که خاک، بریدگی‌های تخته سرد و زباله‌ها را از روی زمین پاک و جمع‌آوری کنید. این ضمیمه ها برای پارکینگ ها، پیاده روها، باند فرودگاه ها، جاده ها و کف انبارها و موارد دیگر ایده آل هستند. همچنین می‌توانید با تجهیز فرمان لغزنده خود به مخزن آب و کیت اسپری، مواد را جمع‌آوری کرده و گرد و غبار را کنترل کنید. درست مانند سطل اختلاط، اگر در یک منطقه شهری با توسعه زیاد هستید، این پیوست یک سرمایه گذاری محکم است.

۸٫ مولچر

با توجه به اینکه آتش سوزی های جنگلی اکنون در استرالیا یک واقعیت رایج است، پاکسازی زمین های اطراف املاک یک اولویت است. مالچر گربه به شما امکان می دهد زیر درختان، بوته ها و درختان را قطع کنید. آنها همچنین به حذف آفات / گیاهان مهاجم (زیتون آفریقایی، شاه توت و غیره) کمک می کنند، در حالی که عبور دوم مواد را از حدود ۳۰۰ میلی متر به تقریباً مالچ پاشی می کند. ۵۰ میلی متر برای تجزیه سریعتر در حالی که مالچ از زمین در برابر خشک شدن و فرسایش محافظت می کند.

مالچرهای Cat از جریان استاندارد در دسترس هستند – تا جریان بالا و فشار بالا که مناسب همه مدل‌های Cat Skid Steer & Track Loader هستند. درست مانند Brushcutter، اگر در یک منطقه روستایی با تعداد زیادی بوته زار هستید، این پیوست یک سرمایه گذاری عالی است.

 

با کارشناسان پیوست تماس بگیرید.

فرقی نمی‌کند که در بازار برای لودر دوم یا ششم هستید، WesTrac منبع اصلی شما در NSW، ACT و WA است. ما مجموعه گسترده ای از پیوست های Caterpillar را از این لیست و موارد دیگر حمل می کنیم که همگی برای بهینه سازی تجهیزات فشرده Cat شما طراحی شده اند. اگر برای انتخاب یا نصب پیوست جدید نیاز به مشاوره دارید، همین امروز از کارشناسان ما بپرسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *