درباره ی نام کوماتسو چه میدانید؟

۶ ژوئن ۲۰۲۲ – Komatsu Ltd. (رئیس و مدیر عامل: Hiroyuki Ogawa) و شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت آن Komatsu Chile S.A. (از این پس “Komatsu”) خرسند هستند که برنامه هایی را برای سیستم حمل و نقل خودکار Komatsu FrontRunner (AHS) اعلام کنند. از ۶۲ کامیون باربری فوق‌کلاس ۹۳۰E تا سال ۲۰۲۴ در لس برونس، یک معدن مس روباز شیلیایی که متعلق به آنگلو امریکن، یک شرکت معدنی جهانی است. سایت معدن به عنوان ویترینی برای فناوری خودمختار کوماتسو خواهد بود.

“ما هیجان زده هستیم که در این ابتکار عمل برای پیاده سازی فناوری خودمختار شرکت کنیم و مشتاقانه منتظر فرصتی هستیم تا از FrontRunner AHS برای بهینه سازی عملیات معدن خود در Los Bronces به ما کمک کند، زیرا متقاعد شده است که فناوری توانمندی برای بهبود روش کار و حرکت به سمت ما است. کریستوبال میمیکا، مدیر نوسازی معدن Los Bronces، Anglo American، گفت: یک عملیات ایمن تر و پایدارتر، که در آن مردم قهرمان نوآوری هستند و در مرکز همه کارهای ما قرار دارند.

آنتونی کوک، معاون سیستم های خودمختار کوماتسو، گفت: “FrontRunner AHS برای کمک به معادن در افزایش تولید و در عین حال افزایش آسیب صفر طراحی شده است.” ما خوشحالیم که Anglo American، یک شریک قدیمی، FrontRunner را برای کمک به دستیابی به اهداف خود انتخاب کرده است و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری در فرصت‌های بهینه‌سازی آینده هستیم.»

Komatsu FrontRunner یک سیستم کاملاً اثبات شده است، با بیش از ۵۲۵ کامیون از زمان اولین استقرار تجاری آن در سال ۲۰۰۸ در معدن مس گابریلا میسترال CODELCO در شیلی. رویکرد کوماتسو برای FrontRunner AHS کامیون‌های کمپرسی فوق‌کلاس خود را با سیستم مدیریت ناوگان مدولار معدن DISPATCH® پیشرو در صنعت گرد هم می‌آورد.

یافتن مواد معدنی ضروری مورد نیاز برای تامین انرژی جامعه مدرن سخت‌تر و استخراج آن سخت‌تر می‌شود و مشتریان برای ارائه این منابع به شرکت‌های معدن اعتماد می‌کنند. کوماتسو بر کمک به شرکت های معدنی تمرکز دارد تا این نیازها را به طور سازنده و مسئولانه برآورده کنند. به عنوان بخشی از هدف این شرکت برای دستیابی به بی‌طرفی کربن تا سال ۲۰۵۰، کوماتسو تمرکز خود را بر پیشرفت فناوری‌های پایدار، تجهیزات و راه‌حل‌های خدماتی افزایش داده است که به مشتریان کمک می‌کند تا به محیط‌های کاری ایمن، بسیار پربازده، هوشمند و تمیز برای آینده دست یابند.

 

درباره کوماتسو

کوماتسو فناوری ها، تجهیزات و خدمات را برای بازارهای ساخت و ساز، معدن، لیفتراک، صنعتی و جنگلداری توسعه و عرضه می کند. برای یک قرن، این شرکت از طریق تولید و نوآوری در فناوری برای مشتریان خود ارزش ایجاد می کند و با دیگران همکاری می کند تا آینده ای پایدار را تقویت کند که در آن مردم، کسب و کار و کره زمین با هم پیشرفت کنند. صنایع خط مقدم در سراسر جهان از راه حل های کوماتسو برای توسعه زیرساخت های مدرن، استخراج مواد معدنی اساسی، حفظ جنگل ها و ایجاد محصولات مصرفی استفاده می کنند. خدمات جهانی و شبکه های توزیع کننده این شرکت از عملیات مشتری برای افزایش ایمنی و بهره وری و در عین حال بهینه سازی عملکرد پشتیبانی می کنند.

چگونه از یک بیل مکانیکی کارایی بیشتری به دست آوریم؟ با زمان‌های چرخه سریع، حرکات چند منظوره بدون دردسر، حرکات دقیق سطل، قابلیت‌های بلند کردن استثنایی و کیفیتی که می‌توانید روی آن حساب کنید. گزینه های موجود با فناوری اتوماسیون پیشرفته یکپارچه نوآورانه – کنترل هوشمند ماشین.

Komatsu America Corp. یکی از زیرمجموعه های ایالات متحده از Komatsu Ltd.، یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو در جهان تجهیزات جابجایی زمین، از جمله ساخت و ساز، معدن و تجهیزات ساخت و ساز فشرده است. کوماتسو آمریکا همچنین به بازارهای لیفتراک و جنگلداری خدمات می دهد. کوماتسو از طریق شبکه توزیع کننده خود یک برنامه پیشرفته قطعات و خدمات ماشین آلات راهسازی را برای پشتیبانی از تجهیزات خود ارائه می دهد. کوماتسو با افتخار نزدیک به یک قرن است که محصولات قابل اعتماد باکیفیت ارائه می کند.

Komatsu  یا کوماتسو (TYO: 6301) یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است که تجهیزات ساخت و ساز و تجهیزات نظامی مانند موتورهای صنعتی، معدنی، و تجهیزات نظامی را تولید می کند. ماشین های پرس، لیزر و ژنراتورهای ترموالکتریک. دفتر مرکزی آن در میناتو، توکیو، ژاپن است. این شرکت از نام شهر کوماتسو، استان ایشیکاوا، جایی که شرکت در سال ۱۹۲۱ تأسیس شد، نامگذاری شد. در سرتاسر جهان، گروه کوماتسو متشکل از کوماتسو با مسئولیت محدود و ۲۵۸ شرکت دیگر (۲۱۵ شرکت تابعه تلفیقی و ۴۲ شرکت به روش حقوق صاحبان سهام) است.

کوماتسو پس از کاترپیلار، دومین تولید کننده تجهیزات ساختمانی و تجهیزات معدنی در جهان است. با این حال، در برخی مناطق (ژاپن، چین)، کوماتسو سهم بیشتری نسبت به کاترپیلار دارد. این شرکت در ژاپن، آسیا، آمریکا و اروپا فعالیت های تولیدی دارد.

کوماتسو آیرون ورکز توسط صنعت معدن تاکوچی به عنوان یک شرکت تابعه برای ساخت ابزارهای صنعتی برای شرکت مادر راه اندازی شد. کوماتسو در نهایت به اندازه‌ای بزرگ شد که بتواند به مردم بفروشد و در ۱۳ می ۱۹۲۱ به عنوان کوماتسو با مسئولیت محدود و توسط میتارو تاکوچی تأسیس شد.

کوماتسو اولین نمونه اولیه تراکتور کشاورزی خود را در سال ۱۹۳۱ تولید کرد. در دهه ۱۹۳۰، کوماتسو تراکتورهایی برای ارتش ژاپن و همچنین بولدوزر، تانک و هویتزر تولید می کرد. کوماتسو پس از جنگ جهانی دوم، تحت ریاست جمهوری جدید خود، یوشیناری کاوای، بولدوزرها و لیفتراک های غیر نظامی را به خط تجهیزات خود اضافه کرد. در سال ۱۹۴۹ تولید اولین موتور دیزلی خود را آغاز کرد. رشد آن به عنوان یک شرکت با تقاضای شدید برای بولدوزرهایش در طول بازسازی پس از جنگ ژاپن در دهه ۱۹۵۰ کمک شد. در آگوست ۱۹۵۱ دفتر مرکزی شرکت به توکیو منتقل شد. در سال ۱۹۵۷، این شرکت به حدی پیشرفت کرد که تمام مدل های آن از موتورهای کوماتسو استفاده می کردند.

بولدوزر کوماتسو ۶۱PX

در سال ۱۹۶۴، ریویچی کاوای، پسر یوشیناری کاوای، رئیس کوماتسو شد و این شرکت صادرات محصولات خود را آغاز کرد و به دنبال مقابله با تصویر پس از جنگ از محصولات ژاپنی به عنوان ارزان و ضعیف بود. در ژوئیه ۱۹۶۷، وارد بازار ایالات متحده شد و کاترپیلار بزرگترین سازنده بولدوزر را در بازار داخلی خود گرفت. این کار تحت شعار شرکت “Maru-C” انجام شد، که به انگلیسی به عنوان “محاصره کاترپیلار” (از بازی Go (بازی روی تخته)، که در آن محاصره کردن حریف منجر به تصرف قلمرو او می شود) انجام شد.

توسعه در خارج از کشور در دهه ۱۹۷۰ مورد توجه عمده قرار گرفت و شرکت آمریکایی کوماتسو در فوریه ۱۹۷۰ در ایالات متحده تأسیس شد. یک سال بعد، در ژانویه ۱۹۷۱، Komatsu Singapore Pte. Ltd در سنگاپور تاسیس شد. سپتامبر ۱۹۷۴ شاهد تاسیس Dina Komatsu Nacional S.A. de C.V. بود که یک سرمایه گذاری مشترک با سازنده کامیون DINA S.A در مکزیک بود. آوریل ۱۹۷۵ کوماتسو دو برازیل Ltda تاسیس شد. در برزیل. این شرکت بولدوزر کوماتسو D50A را تولید کرد که اولین تولید تجهیزات ساختمانی کوماتسو در خارج از کشور است. Komatsu Australia Pty., Ltd. در استرالیا در فوریه ۱۹۷۹ تأسیس شد.

در دهه ۱۹۸۰، کوماتسو و اینترنشنال هاروستر ایالات متحده سرمایه گذاری مشترکی برای تولید تراکتورهای فشرده به نام کیمکو داشتند. در سال ۱۹۸۲، PT Komatsu Indonesia تاسیس شد و تولید آن در سال ۱۹۸۳ در اندونزی آغاز شد. در سال ۱۹۸۵، دو بخش تولیدی در ایالات متحده تاسیس شد، از جمله اولین کارخانه ایالات متحده این شرکت در چاتانوگا، تنسی، Komatsu America Manufacturing Corp. و Komatsu America Industries LLC.[6] Komatsu Industries Europe GmbH در سال ۱۹۸۶ در آلمان غربی آن زمان تأسیس شد.[۵]

در سال ۱۹۸۷، کوماتسو و BEML یک سرمایه گذاری مشترک به نام BEML Komatsu تشکیل دادند.

صنایع کوماتسو و درسر در سال ۱۹۸۸ کوماتسو کمدسر را برای ساخت تراکتورهای معدنی و تجهیزات مربوطه تأسیس کردند. این مالکیت ۵۰-۵۰ از سپتامبر ۱۹۸۸ تا اوت ۱۹۹۴ ادامه داشت، زمانی که کوماتسو سهام درسر را خریداری کرد. محصولات معدنی کوماتسو در سال ۱۹۹۷ تحت نام سیستم های معدنی کوماتسو تجمیع شد. برای جلوگیری از سردرگمی نام تجاری در طول این تغییرات شرکتی، نام “Haulpak” برای خط تولید کوماتسو استفاده شد که با Dresser شروع شد. نام “Haulpak” به سال ۱۹۵۷ باز می گردد، زمانی که LeTourneau-Westinghouse مجموعه ای از کامیون های کمپرسی عقب را معرفی کرد که به نام “Haulpaks” شناخته می شوند. تجهیزات LeTourneau-Westinghouse بعداً در سال ۱۹۶۷ به سادگی به عنوان تجهیزات WABCO شناخته شدند. نام Haulpak یک اصطلاح صنعتی بود که در نهایت به هر نوع کامیون کمپرسی عقب اطلاق شد. تاریخچه مفصلی از توسعه Haulpak را می توان در Wabco استرالیا یافت.

در سال ۱۹۸۹، کوماتسو سهام Hanomag AG را خریداری کرد و از سال ۲۰۰۲ Komatsu Hanomag GmbH 100٪ زیرمجموعه این شرکت جهانی بود.

در طول دهه ۱۹۹۰ کوماتسو یک سرمایه گذاری مشترک در اروپا با موکسی داشت که کامیون کمپرسی مفصلی طراحی شده توسط کوماتسو تحت مجوز برای بازار اروپا توسط موکسی ساخته شد. (در سال ۲۰۰۸ Moxy توسط Doosan کره ای تصاحب شد.)

در طول سال ۱۹۹۱ سرمایه گذاری شد. با افزایش سهام کوماتسو، این شرکت در سال ۱۹۸۵ به FKI Fai Komatsu Industries S.p.A تغییر نام داد، که سپس در سال ۲۰۰۰ به Komatsu Utility Europe S.p.A تغییر نام داد، زمانی که Komatsu مالکیت ۱۰۰٪ را به عهده گرفت.

کوماتسو مالک مجموعه ماشین‌های ماینینگ سابق Demag است که ارتقا یافته‌اند اما اساساً مشابه هستند، PC3000 همان Demag H185 قدیمی است که بیش از ۲۰۰ دستگاه از آن با هر دو برند/شماره مدل ساخته شده‌اند.

در سال ۱۹۹۳، دو سرمایه گذاری مشترک با کامینز تشکیل شد. شرکت موتور کامینز کوماتسو (KCEC) برای تولید موتورهای کامینز در ژاپن، و شرکت موتور کامینز کوماتسو (CKEC) برای تولید موتورهای کوماتسو در ایالات متحده. سرمایه گذاری مشترک دیگری در سال ۱۹۹۷ برای تولید موتورهای صنعتی در ژاپن تأسیس شد.

گسترش بیشتر برون مرزی، عمدتاً در آسیا، در دهه ۱۹۹۰ انجام شد. کوماتسو ویتنام شرکت آموزشی ویبولیتین در ویتنام در سال ۱۹۹۵; شرکت ماشین آلات ساختمانی کوماتسو چانگلین (در نوامبر ۲۰۰۰ به شرکت ماشین آلات ساختمانی کوماتسو (چانگژو) تغییر نام داد) در چانگژو، چین در سال ۱۹۹۵٫ کوماتسو Shantui Construction Machinery Co., Ltd. در سال ۱۹۹۵; Bangkok Komatsu Co., Ltd. در تایلند؛ کوماتسو (شانگهای) با مسئولیت محدود در سال ۱۹۹۶ در شانگهای، چین; Industrial Power Alliance Ltd. در ژاپن، سرمایه گذاری مشترک با کامینز، در سال ۱۹۹۸; L&T-Komatsu Limited در هند در سال ۱۹۹۸ (سهام فروخته شده در سال ۲۰۱۳)؛ و Komatsu Brasil International Ltda. در برزیل در سال ۱۹۹۸٫[۵]

در دهه ۲۰۰۰، کوماتسو با گروه Linde آلمان برای فروش و تولید کامیون‌های بالابر همکاری کرد. در سال ۲۰۰۱، کوماتسو GALEO را به عنوان برند جدیدی از تجهیزات ساخت و ساز نسل جدید برای توزیع در سراسر جهان تاسیس کرد. ۲۰۰۲، Komatsu Italy S.p.A تاسیس شد. در سال ۲۰۰۴، Komatsu Forest AB برای خرید شرکت سوئد Partek Forest AB، سابقاً Valtra و Valmet، تولید کننده ماشین آلات جنگل، تأسیس شد. همچنین در سال ۲۰۰۴، شرکت کوماتسو زنوآ (شاندونگ) ماشین، با مسئولیت محدود در چین (در سال ۲۰۰۷ تغییر نام داد) برای تولید مینی بیل مکانیکی و تجهیزات هیدرولیک، و همچنین تاسیس سیستم های تولید برق کوماتسو (شانگهای) تاسیس کرد. ) با مسئولیت محدود برای تولید ژنراتورهای برق. کوماتسو لیفتراک تولیدی (چین) شرکت با مسئولیت محدود نیز در سال ۲۰۰۴ در چین برای تولید لیفتراک تاسیس شد.

کوماتسو در سال ۲۰۰۸ با شرکت تولیدی کوماتسو روسیه، LLC که تاسیس شد به روسیه نقل مکان کرد و تولید آن در سال ۲۰۱۰ آغاز شد. سایت ها شامل استان کالوگا سن پترزبورگ (۱)، یاروسلاول (۱)، منطقه مسکو (۲ – ۳)، کراسنودار (۱)، و اکاترینبورگ و در استان کمروو (۱) بودند. طبق گفته کوماتسو، عملیات در روسیه در سال ۲۰۲۲ به حالت تعلیق درآمد[۹]

در سال ۲۰۱۶، کوماتسو با خرید جوی گلوبال به مبلغ ۳٫۷ میلیارد دلار (US$) موافقت کرد. جوی گلوبال واحد سازماندهی شده و سرمایه گذاری مجدد صنایع هارنیشفگر در میلواکی، ویسکانسین، ایالات متحده بود. صنایع Harnischfeger یک شرکت هلدینگ بود که متشکل از Joy Manufacturing Co.، از پیتسبورگ، پنسیلوانیا، سازنده تجهیزات معدن زغال سنگ زیرزمینی بود. P&H Mining Equipment، از میلواکی، ویسکانسین، سازنده تجهیزات معدن روباز بزرگ که شامل بیل های طناب برقی، مته های سوراخ انفجاری و کشنده، P&H MinePro Services، یک نهاد پشتیبانی محصول است که قطعات و خدمات ماشین آلات راهسازی پشتیبانی را برای همه انواع و ساخت های باز ارائه می کند. گودال و تجهیزات معدن زیرزمینی، LeTourneau ساخت Longview، تگزاس، سازنده لودرهای چرخ لاستیکی بزرگ. این خرید در آوریل ۲۰۱۷ تکمیل شد و به عنوان یک شرکت تابعه جداگانه با دفتر مرکزی ایالات متحده واقع در میلواکی، ویسکانسین، ایالات متحده آمریکا و به نام شرکت معدنی Komatsu تغییر نام داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *