لودر جلو چیست؟

آیا پروژه های شما شامل بارگیری و حمل ماسه، شن، خاک یا سنگ است؟ لودر جلویی می‌تواند یک ابزار ارزشمند برای ناوگان تجهیزات سنگین شما باشد. این ماشین های همه کاره نام خود را از سطل بزرگ و لولایی که در جلو نصب شده است گرفته اند. این ویژگی به لودر امکان می دهد تا مواد را به سرعت و کارآمد جمع آوری، حمل و تخلیه کند.

 

نمای کلی ویژگی های لودر جلو

ویژگی های متمایز لودر جلویی عبارتند از:

 

چهار چرخ:

این ماشین ها دارای چرخ هستند که باعث شده بسیاری از متخصصان ساخت و ساز و سایر کاربران از آنها به عنوان “لودر چرخ” یاد کنند. این ویژگی آنها را قادر می سازد تا بسیار سریعتر از تجهیزات ردیابی شده حرکت کنند. برخی از لودرها می توانند تا ۲۰ مایل در ساعت حرکت کنند.

سطل مستطیلی بزرگ:

سطل از طریق دو بازوی هیدرولیکی به جلوی دستگاه متصل می شود. پس از برداشتن مواد، اپراتور می تواند سطل را بالا بیاورد و بار را برای تخلیه به یک کامیون در انتظار حمل کند. بسیاری از لودرها برای افزایش تطبیق پذیری و عملکرد با سطل های با اندازه های مختلف سازگار هستند.

کابین محصور:

اپراتور در یک کابین مستقیماً پشت بازوهای هیدرولیک می نشیند و حرکت افقی و سطل دستگاه را کنترل می کند. شیشه جلوی بزرگ باعث افزایش دید می شود و از آلودگی و زباله جلوگیری می کند.

سیستم‌های نصب:

بسیاری از مدل‌های لودر چرخ دارای جفت‌هایی هستند که اپراتورها را قادر می‌سازد تا پیوست‌های ابزار کار را اضافه کرده و تغییر دهند تا تطبیق‌پذیری و ارزش دستگاه افزایش یابد.

مزایای استفاده از لودر جلویی در محل کار چیست؟

این ماشین‌های بارگیری می‌توانند مزایای بی‌شماری برای سایت شغلی ارائه دهند:

 

مانورپذیری:

قابلیت های چهار چرخ متحرک لودر جلویی آن را قادر می سازد تا بر روی زمین های ناهموار به سرعت و به راحتی مانور دهد که بهره وری را افزایش می دهد. اگرچه این لودرها به اندازه ماشین‌های ردیاب کشش را ایجاد نمی‌کنند، اما معمولاً می‌توانند در چمن نرم‌تر یا گل‌آلود بدون گیر کردن یا غرق شدن حرکت کنند.

قدرت:

لودرهای چرخدار همچنین دارای موتورهای بزرگتر هستند و از اکثر تراکتورها قدرتمندتر هستند و آنها را به گزینه ای عالی برای کارهای کشاورزی سنگین تبدیل می کند.

تحرک:

سرعت آنها این لودرها را قادر می‌سازد تا مواد را جمع‌آوری کنند، بار خود را به وسیله نقلیه تخلیه منتقل کنند و فرآیند را به سرعت طی چندین سفر تکمیل کنند.

تنوع:

لودرهای چرخ دار در اندازه ها و پیکربندی های مختلف از جمله نسخه های فشرده، کوچک، متوسط ​​و بزرگ موجود هستند. مدل ها همچنین برای کاربردهای تخصصی مانند حمل زباله و مواد در دسترس هستند. کاربران به راحتی می توانند یک ماشین مناسب برای وظایف منحصر به فرد خود در سایت شغلی پیدا کنند.

 

چه نوع ضمیمه هایی با لودرهای جلویی سازگار هستند؟

اتصال ابزار کار مناسب می تواند یک چرخ لودر را به یک ماشین چند منظوره تبدیل کند که می تواند اهداف زیادی را انجام دهد. به عنوان مثال، می توانید سطل را تغییر دهید تا ظرفیت یا حجم حمل مواد لودر افزایش یابد. همچنین می توانید تیغه های برف، چنگک، چنگک، سطل و بسیاری گزینه های دیگر را اضافه کنید.

علاوه بر افزایش عملکرد لودر، پیوست ها می توانند در زمان صرفه جویی کرده و هزینه های عملیاتی را کاهش دهند. اپراتورها می توانند با تغییر سریع ابزار از یک کار به کار دیگر حرکت کنند، که اگر مدل مجهز به کوپلرهای سریع باشد، می توانند بدون خروج از کابین این کار را انجام دهند. ضمیمه ها همچنین می توانند از نیاز و هزینه های اضافی استفاده یا خرید چندین ماشین جلوگیری کنند.

 

لودر جلو برای چه مواردی استفاده می شود؟

نمونه هایی از بسیاری از عملکردهایی که یک بارگذار جلویی می تواند انجام دهد عبارتند از:

 

حذف مواد:

متداول ترین استفاده از لودر چرخ، اسکوپ کردن، حمل و بارگیری مواد سست در محل ساخت و ساز، معدن، معدن و سنگدانه است.

برف روبی:

تجهیز یک لودر به تیغه برف به آن اجازه می دهد تا برف را از بزرگراه ها، پارکینگ ها، خیابان های شهر و حتی راهروهای بزرگ پاک کند. چرخ ها به آن اجازه می دهند در جاده های پوشیده از برف و سایر سطوح آسفالت شده حرکت کند.

کشاورزی:

​​کشاورزان می توانند از لودر چرخ دار برای اهداف بسیاری استفاده کنند. ضمیمه چنگال دستگاه را قادر می‌سازد تا عدل‌های یونجه را گرفته، بلند کرده و حمل کند و آن‌ها را روی یک وسیله نقلیه قرار دهد. سطل می تواند خوراک، بذر یا کود را جمع آوری کند.

جابجایی مواد:

نصب یک چنگال، یک لودر جلویی را قادر می‌سازد تا به عنوان کامیون بالابر برای بارگیری و جابجایی اجسام سنگین در فضای باز یا انبارداری عمل کند. دانستن ظرفیت بالابری دستگاه برای جلوگیری از واژگونی یا ریزش بار بسیار مهم است.

پاکسازی محل:

در عملیات تخریب از لودرهای چرخدار برای برداشتن انبوه آوار پس از فروریختن یک ساختمان یا سایر سازه های بزرگ استفاده می شود. سرعت آنها این دستگاه های تلفن همراه را قادر می سازد تا یک سایت را به سرعت و کارآمد پاک کنند.

مدیریت زباله:

محوطه های نجات و محوطه های بازیافت می توانند از نسخه کنترل کننده زباله برای جمع آوری و انتقال عدل زباله به محل تخلیه استفاده کنند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *