نکاتی برای انتخاب موتور گریدر کارکرده

خرید موتور و لوازم موتور گریدر کار کرده مزایای بسیار زیادی دارد. به غیر از سرمایه گذاری آشکار، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. با این حال، اگر می خواهید عملیات خود را به طور موثر اجرا کنید، نمی توانید کارایی را به خطر بیندازید. بنابراین، حتی اگر یک موتور گریدر دست دوم می‌خرید، باید مراقب باشید که دستگاهی را انتخاب کنید که بتواند عملکرد مورد نظر شما را ارائه دهد. بنابراین، اجازه دهید نگاهی به برخی از نکات مفیدی بیندازیم که وقتی به دنبال سرمایه‌گذاری در یک گریدر کارکرده هستید، باید رعایت کنید.

 

مقیاس عملیات خود را بشناسید.

قبل از اینکه حتی شروع به پرس و جو برای خرید لوازم موتور گریدر دست دوم کنید، باید درک روشنی در مورد شغلی که به دنبال انجام آن هستید داشته باشید. تجهیزات مورد استفاده در محدوده قیمت های مختلفی عرضه می شوند. قیمت به سن، ساعت و سایر عوامل از این قبیل بستگی دارد. بنابراین، مهم است که دستگاه مناسب را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید.

برای کارهای مختلف می توان از انواع مختلف گریدر استفاده کرد. بنابراین، از خود بپرسید که آیا برای کارهای ساختمانی، جنگلداری، معدن یا کارهای دیگر از این دست به گریدر نیاز دارید. همچنین باید قبل از تماس به محدوده کار نگاهی بیندازید.

 

به دنبال یک برند معتبر بروید.

همانطور که قبلاً گفته شد، تعدادی از موارد وجود دارد که باید در نظر داشته باشید زمانی که به دنبال به دست آوردن سطح مطلوب عملکرد هستید. همه اینها ممکن است گاهی اوقات بیش از حد گیج کننده باشد. از این رو برای ساده کردن کارها، می توانید به سراغ یک برند معتبر بروید. چند برند وجود دارند که کارایی و مقرون به صرفه بودن را با هم ترکیب می کنند. نیازی به گفتن نیست که آنها بهترین گزینه برای عملیات شما خواهند بود.

اکنون یکی از این برندها SEM است. این یک برند چینی است که متعلق به کاترپیلار است. شما می توانید پیشرفته ترین فناوری های مهندسی را دریافت کنید. آنها همچنین با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده اند، بنابراین می دانید که آنها برای ماندگاری ساخته شده اند. این باعث می شود زمانی که شما به دنبال یافتن موتور گریدر مناسب برای فروش هستید، آنها را به انتخابی عالی تبدیل می کند.

 

به قدرت موتور نگاه کنید.

اگر به دنبال یک لوازم موتور گریدر و موتور کارکرده هستید، یکی از مهمترین جنبه هایی که باید به آن توجه کنید قدرت موتور است. بیشتر گریدرهای مدرن با موتورهای ۱۰۰ تا ۲۰۰ اسب بخار نصب می شوند. بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که موتوری به دست می آورید که بتواند کار را به روشی کارآمد به پایان برساند.

 

بازرسی قاب

بسیار مهم است که قاب دستگاه را بررسی کنید زیرا این قسمتی است که با دقت بیشتری استفاده می شود. شما باید قاب را به صورت بصری بررسی کنید و وضعیت آن را بررسی کنید. زنگ زده است؟ آیا نشانه هایی از آسیب قابل مشاهده یا تقویت کننده های فلزی وجود دارد؟ ممکن است نشانه هایی از آسیب وجود داشته باشد. در چنین مواردی، قبل از خرید آن را روشن کنید. نشتی، بست های شل یا از دست رفته، خرابی های جوشکاری، سوراخ های دمشی و غیره را بررسی کنید.

 

دایره را بررسی کنید.

دایره مهمترین بخش موتور و لوازم موتور گریدر است. با دستکاری موقعیت یا زاویه دایره، زاویه تخته قالب را دستکاری می کند. مهم است که دایره به درستی تراز شده باشد. برای مشاهده هرگونه ناهماهنگی، باید سایش ناهموار دندانه های دنده پینیون را بررسی کنید. برای انجام این کار، باید وارد کابین شوید و سپس محدوده کامل گریدر را آزمایش کنید تا بدانید چگونه کار می کند.

 

تخته قالب

حال، اجازه دهید به بخش مهم بعدی درجه‌بندی برسیم. تخته قالب قطعه ای است که زمین را صاف می کند و کار واقعی را انجام می دهد. باید بررسی کنید که لبه برش صاف باشد. طبیعی است که مقداری ساییدگی و پارگی را مشاهده کنید اما همچنین به نظر می رسد که بیش از حد نیست. همچنین باید بررسی کنید که آیا قالب می تواند آزادانه از داخل کابین بچرخد و کنترل ها به خوبی کار می کنند.

 

هیدرولیک

سیستم هیدرولیک سیستم گردش خون دستگاه است. نیازی به گفتن نیست که باید کاملاً کار کند. بنابراین، شما باید هیدرولیک سیستم را بررسی کنید و سپس ماشین مناسب را انتخاب کنید. قبل از اینکه خطوط هیدرولیک را بررسی کنید، باید زمین را از نظر نشتی بررسی کنید. پس از انجام این کار، سیلندرها، خطوط و شیلنگ های داخل محفظه موتور را بررسی کنید. سیلندرها را از نظر سایش، سرعت و رانش بررسی کنید.

 

از کجا می توانید بهترین موتورهای دست دوم را برای فروش در امارات پیدا کنید؟

اگر به دنبال خرید موتور گریدر دست دوم در دبی هستید، یکی از بهترین گزینه ها SEM خواهد بود. همانطور که قبلا گفته شد، SEM ترکیبی عالی از عملکرد، دوام و مقرون به صرفه بودن را به شما ارائه می دهد. البهار تنها نمایندگی مجاز محصولات SEM نه تنها در امارات، بلکه در کویت، عمان، بحرین و قطر است. ما نه تنها ماشین های جدید را ارائه می دهیم، بلکه موتور و لوازم موتور گریدر های دست دوم را نیز با قیمت های مقرون به صرفه برای فروش به شما پیشنهاد می کنیم. همه ماشین‌های ما طوری ساخته شده‌اند که از طریق بررسی‌های کیفی سخت‌گیرانه بگذرند تا بتوانید مطمئن باشید که مجبور نیستید کیفیت یا عملکرد را به خطر بیندازید. ما همچنین پشتیبانی همه جانبه را ارائه می دهیم تا نگران داشتن و بهره برداری نیز نباشید. بنابراین، همین امروز با ما تماس بگیرید و راه حل های مناسب برای کسب و کار خود را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *