گریدرهای موتوری برای چه مواردی استفاده می شود؟

گریدرهای موتور که گاهی اوقات گریدر جاده یا به سادگی گریدر نامیده می شوند، تجهیزات سنگینی هستند که در چندین صنعت استفاده می شوند. هنگامی که تصمیم به درجه بندی یا تراز کردن یک سطح دارید، احتمالاً باید از یک موتور گریدر استفاده کنید. این ماشین ها دارای سه محور و یک موتور هستند و برای تکمیل کار از تیغه استفاده می کنند.

 

صنایع مختلف چگونه از گریدرهای موتوری استفاده می کنند؟

چندین صنعت از گریدرهای موتور استفاده می کنند، از جمله:

 

ساخت و ساز:

کارگران قبل از پی ریزی یک خانه، ساختمان یا سازه های دیگر از یک موتور گریدر برای تراز کردن سطح استفاده می کنند.
کارهای جاده ای: خیابان ها، بزرگراه ها و پارکینگ ها بدون موتورگریدرها وجود نداشتند. یک اپراتور از این تجهیزات برای صاف کردن و صاف کردن سطح قبل از آسفالت استفاده می کند. همچنین می توانید از این ماشین آلات برای نگهداری جاده های آسفالت نشده استفاده کنید.

برف روبی:

مکان هایی که بارش برف قابل توجهی دارند نیاز به شخم زدن دارند. با اتصال مناسب، می توان از موتور گریدر برای بیرون راندن برف استفاده کرد.

کشاورزی:

​​آماده سازی خاک برای فصل کاشت جدید با موتور گریدر ساده است. همچنین می توانید از این تجهیزات برای ایجاد مسیرهای خاکی یا جاده در مزارع استفاده کنید.

استخراج:

معدنچیان برای رانندگی تجهیزات خود به مکانی امن نیاز دارند. چه کار در بالا یا زیر زمین باشد، یک موتور گریدر می تواند سطوح را برای این منظور صاف کند.
محوطه سازی: گریدرها برای کارهایی مانند تشکیل گودال های زهکشی و ایجاد شیب ها مفید هستند.

۵ پیوست متداول موتور گریدر چیست؟

موتور گریدرها ابزارهای مفیدی در چنین صنایع مختلفی هستند زیرا با اتصالات متعدد سازگار هستند. در اینجا ضمیمه های مختلف موتور گریدر و اینکه هر کدام برای کدام مشاغل کار می کنند آورده شده است:

 

۱٫ ریپرز

اتصالات چاک دهنده به یک ناحیه جامد می شکند و خاک یا خاک را شل می کند. شما می توانید از یک پیوست چاک دهنده برای آماده سازی یک سایت برای فرآیند درجه بندی یا تسطیح استفاده کنید و همچنین برای پاکسازی زمین در برنامه های معدنی مفید است.

 

۲٫ بال های برفی

بال های برفی به دو صورت دکل دار یا بدون دکل هستند. از بال های برفی برای پاکسازی آسان برف در جاده ها استفاده کنید. این پیوست ها در برنامه های با سرعت بالا یا کم کار می کنند.

 

۳٫ زنجیر چرخ

زنجیر چرخ برای به دست آوردن کشش مفید است. آنها به ویژه در طول ماه های زمستان مفید هستند، زمانی که یک موتور گریدر ممکن است لغزش و کشش ضعیف را تجربه کند.

 

۴٫ تیغه های جلوی مستقیم

تیغه جلو مستقیم یکی از پرکاربردترین اتصالات برای گریدر موتور است. می توانید از تیغه مستقیم برای همه چیز از برف روبی گرفته تا تسطیح و چرت زدن استفاده کنید. تیغه های جلو مستقیم در اندازه های مختلف برای مطابقت با برنامه شما وجود دارد.

 

۵٫ جاروهای هیدرولیک جلو

شما همچنین می توانید یک جارو هیدرولیک را به جلوی گریدر موتور خود وصل کنید. این ابزارها برای کارهایی که نیاز به حذف مواد بزرگ و سست مانند سنگ یا زباله دارید، به خوبی کار می کنند.

 

چرا باید ضمیمه های موتور گریدر را اجاره کنید؟

اجاره لوازم جانبی برای موتور گریدر شما یک انتخاب مناسب برای افراد در چندین صنعت است. فروشگاه اجاره Cat® این گزینه را برای راحتی شما ارائه می دهد.

اجاره لوازم جانبی موتور گریدر از ما مزایای مختلفی دارد، از جمله:

 

صرفه جویی در هزینه:

پرداخت پیشاپیش برای یک ابزار کار یک سرمایه گذاری است و اگر به ندرت از پیوست استفاده می کنید ممکن است مدتی طول بکشد تا ارزش پول خود را از آن به دست آورید. اجاره فقط مستلزم پرداخت هزینه محصول در زمانی است که به آن نیاز دارید.

تعمیر و نگهداری پیوست:

تعمیر و نگهداری لوازم جانبی گریدر موتور برای اطمینان از عملکرد صحیح آنها در هنگام اجاره غیرضروری است. تیم های ما این کار را برای شما انجام می دهند، به این معنی که می توانید اطمینان داشته باشید که پیوست های شما در طول دوره اجاره شما در شرایط خوبی هستند.

تطبیق پذیری شغل:

شما می توانید در هر فصلی با کمک اجاره فایل های پیوست، مشاغل تخصصی را انجام دهید. همچنین هنگامی که به مجموعه بزرگتری از ابزار کار دسترسی دارید، می توانید خدمات بیشتری ارائه دهید. اگر شغلی که می خواهید انجام دهید نیاز به پیوست خاصی دارد، فروشگاه اجاره گربه می تواند کمک کند.

 

 

فروش لوازم یدکی و قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی، گریدر، بیل مکانیکی، بولدوزر، دامپتراک، لودر، لیفتراک، با برند های: کوماتسو، کاترپیلار، ولوو، هیوندای، هیتاچی، کامینز و…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *