لودرهای چرخ دار

با استفاده از موتور جدید Caterpillar C2.8، پیشرانه و پیشرانه ارتقا یافته سرعت جاده‌ای سریع‌تر و عملکرد قطار رانده می‌شوند. هیدرولیک و سازه‌ها تحت بازنگری قرار گرفته‌اند و این مدل‌های جدید را برای بسیاری از کاربردها مناسب می‌سازد.
با استفاده از موتور جدید Caterpillar C2.8، پیشرانه و پیشرانه ارتقا یافته سرعت جاده‌ای سریع‌تر و عملکرد قطار رانده می‌شوند. هیدرولیک و سازه‌ها تحت بازنگری قرار گرفته‌اند و این مدل‌های جدید را برای بسیاری از کاربردها مناسب می‌سازد. جدید برای این اندازه کلاس، پیکربندی اختیاری Caterpillar 908 در دسترس است که برای مشتریانی که در بازارهای کشاورزی، صنعتی و پسماند کار می کنند، عالی است.
با تکیه بر موفقیت لودرهای چرخدار جمع و جور Caterpillar سری M، لودرهای چرخدار نسل بعدی Cat 906، ۹۰۷ و ۹۰۸ دارای یک ایستگاه اپراتور مهندسی شده مجدد هستند که از فناوری های منحصر به فرد Cat برای بهبود تجربه اپراتور و ارائه راحتی مدل لودر چرخ بزرگتر در مدل کوچکتر بهره می برند. سکو است.

با استفاده از موتور جدید Caterpillar C2.8، پیشرانه و پیشرانه ارتقا یافته سرعت جاده‌ای سریع‌تر و عملکرد قطار رانده می‌شوند. هیدرولیک و سازه‌ها تحت بازنگری قرار گرفته‌اند و این مدل‌های جدید را برای بسیاری از کاربردها مناسب می‌سازد.

تجربه اپراتور بهبود یافته

کابین جدید مهر و موم شده و تحت فشار، تجربه اپراتور را بهبود می بخشد، در حالی که جنبه های عملکردی طراحی قبلی مانند پدال های کف بالا و دو در را حفظ می کند تا تمیز کردن کابین آسان تر شود. دید بهینه با آینه های جانبی استاندارد بزرگتر، آینه های برقی و گرم شونده با لنز سهموی اختیاری و گزینه های دوربین جلو و عقب به دست می آید. شیشه جلوهای تک تکه جدید جلو و عقب ۶۰ درصد پوشش بهتر برف پاک کن را ارائه می دهند.

کنترل های نصب شده روی صندلی، ارگونومی عملکرد لودرهای جدید را بهبود می بخشد. یک جوی استیک چند منظوره جهت و سرعت حرکت، جریان کمکی متناسب، قفل دیفرانسیل و جریان هیدرولیک ثابت را بدون برداشتن دست اپراتور از جوی استیک کنترل می‌کند و ایمنی کار را بالا می‌برد. مانند چرخ‌لودرهای بزرگ‌تر Caterpillar ، شرکت‌ها می‌توانند از میان طیف وسیعی از صندلی‌ها، از جمله صندلی جدید مجهز به گرم‌کن و تهویه، یکی را انتخاب کنند.

اولین مورد برای این اندازه کلاس، کیک اوت های جدید قابل برنامه ریزی در کابین با سنسورهای چرخشی با کیفیت بالا که روی بازوهای لودر نصب شده اند، بهتر از اپراتورها در برابر ضربه و لرزش ناخواسته ناشی از برخورد سطل ها به زمین و/یا برخورد با ایستگاه های تخلیه در حداکثر ارتفاع محافظت می کند. عملکرد مناسب کیک اوت نیز تا ۲۰ درصد از عمر لبه برش سطل را نجات می دهد. به جای ترک کابین برای تنظیم، اپراتور در داخل کابین باقی می ماند در حالی که با فشار یک دکمه، موقعیت های بالا، پایین و اتصال را تنظیم می کند. سیلندر snubbing نیز فعال است تا اپراتور محافظت بیشتری را ارائه دهد.

قلب طراحی کابین جدید، مانیتور کنترلی نسل بعدی است که طیف وسیعی از اطلاعات عملکرد ماشین را در زمان واقعی ارائه می دهد. این به اپراتور اجازه می‌دهد تا پاسخ انتقال هیدرواستاتیک، خاموش شدن خودکار موتور و حالت پیشرانه کاربردی را پیکربندی کند که ابزار بصری‌تری برای کنترل زمین و سرعت موتور در اختیار اپراتورها قرار می‌دهد که هنگام کار با اتصالات هیدرومکانیکی ایده‌آل است.

پیشرانه ارتقا یافته

موتور جدید Caterpillar C2.8 که به طور خاص برای محصولات Caterpillar طراحی شده است، همان قدرت ناخالص ۵۵٫۷ کیلووات (۷۴ اسب بخار) موتور قبلی را با ۱۳ درصد گشتاور بیشتر ارائه می دهد که در نتیجه عملکرد جاده و تلاش کششی را بهبود می بخشد. Caterpillar C2.8 با استانداردهای انتشار نهایی EU Stage V و U.S. EPA Tier IV Final با بسته‌های آلایندگی جایگزین در دسترس است. گیربکس دنده در حال حرکت آن سرعت بیشتری در جاده ۲۵ مایل در ساعت و ظرفیت مخزن سوخت بزرگتر ۳۰ درصدی برای ۹۰۶ و ۱۲ درصدی برای ۹۰۷ و ۹۰۸ ارائه می دهد که چرخه کار طولانی تر را ارائه می دهد.

هنگام کار در محیط های پر گرد و غبار، گزینه جدید فن معکوس به تمیز نگه داشتن هسته های خنک کننده برای کنترل دما کارآمدتر کمک می کند. از طریق یک دکمه لمسی نرم داخل کابین، سیستم می تواند خاموش شود، تنظیم شود تا در حالت خودکار کار کند یا به طور لحظه ای توسط اپراتور فعال شود. حالت خودکار از تنظیمات کارخانه برای معکوس کردن جهت به مدت ۱۰ ثانیه در هر ۱۰ دقیقه استفاده می کند. فرکانس و مدت زمان معکوس کردن خودکار را می توان به راحتی توسط اپراتور از طریق مانیتور کنترل جدید تغییر داد.

هیدرولیک پیشرفته، سازه ها

برای پاسخگویی به تقاضا برای افزایش چند منظوره با لیفت و شیب در حین نیرو دادن به ابزارهای هیدرومکانیکی، این لودرهای چرخدار نسل بعدی دارای یک شیر استاندارد جدید جبران فشار هستند که به اپراتورها اجازه می دهد تا به طور همزمان ادوات را کنترل کنند و پیوست های هیدرومکانیکی را به طور یکپارچه کار کنند. افزایش فشارهای کمکی کار، کار را آسان تر می کند و فرمان را برای کاهش خستگی اپراتور بهبود می بخشد.

اصلاحات روی کوپلر فرمان لغزشی اختیاری باعث بهبود دید از طریق کوپلر هنگام تنظیم دوشاخه ها می شود. در ارتباط، هم ترازی مجدد کالسکه چنگال لودر چرخ جمع و جور، دید رو به جلو را بهبود می بخشد. ظرفیت سطل در سراسر محدوده افزایش یافته است و به میراث ظرفیت عملیاتی چشمگیر ماشین های Caterpillar اضافه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *